Mantrabeach/136 Mantrabeach/136

komentáře | popis | fotky | Mantrabeach | 23.01.15 20:15 | 329x v oblíbených
ŠKODA 120L-135L







Karoserii sem koupil od kamaráda někdy v roce 2005 jako náhradu za bývalé auto našich.Plánoval sem postavit si pěkný auto do práce a na srazy.Je tam oficiální přestavba na motor 781.135,4p brzdy,5q převodovka,vlečená náprava a všechny rozměry kol dobových.Půjčil sem si 50t.kč abych auto postavil ale to sem ještě nevěděl že se to zvrtne a z auta do práce bude auto jen na svezení a na srazy:).V roce 2005 sem taky koupil zachovalou Škodu 110R r.v.1975 a tím mé pacošství začalo:D.







Karoserie:Zachovalá,měnily se jen prahy z důvodu poškození při skladování,kousek v kufru,P kapsy,jeden rantl pod blatníkem a malej kousek podlahy.Komplet seriová,v kufru šroubovaná výztuha mezi tlumiče vlastní výroby

=odstín 1028-teda původně,teď je to nějaká blitka půl na půl:D







Přední náprava:



=vyztužené řízení

=7mm podložek pod kozlíky horních ramen kvůli odklonu

=seříznuté rohy nápravnice kvůli ramenům

=opískovaná,černý komaxit,nyní kovářský alkyton

=pružiny 250mm SAKY

=tlumiče KAYABA

=seriový stabilizátor

=seriové gumy v ramenou

=převrtané náboje na 4x100 a 4x108,středící kroužek 57.1mm

=seriové kotouče a destičky

=4pístkové brzdy komplet po repasi v zeleném alkytonu



Zadní náprava:



=vyztužené šíkmé a podélné ramena podle L/A

=tvrdé silentbloky na podélná ramena

=zatím seriové bubny v zeleném alkytonu

=podložka 26mm se změnou rozteče na 4x100 a 4x108

=komplet opískováno a v černém komaxitu

=pružiny Rapid zkrácené na rzumnou výšku

=hřídele po repasi

=litá kola ALUTEC Zero 7x15 ET37

=pneumatiky Kumho ecsta KH11 195/50/15





Motor:



=blok 781.135 Favorit

=vana,sací koš,prsa Mko

=zástavba kliky a všeho okolo z Fabie 1.4

=hlava Fabia lehce upravená

´vačka Motorexcel 265°/258°

=sací potrubí 136

=výfukové potrubí litina 136

=karburátor SEDR 130

=bezkontaktní rozdělovač Hanhart 880

=svody 2do1 a výfuk vlastní výroby schovaný za čelo

=tvrdé silentbloky motoru

=filtrbox upravený na vzduchový filtr

=svíčky NGK BCP6ES

=blok stříbrný alkyton,ostatní věci komaxit







Převodovka:



=5q z Rapida se stálým převodem 4.22 po repasi u Sixty

=čidlo na digitální tachometr







Interiér:



=GL palubka

=hnusnej volant sportovní a hnusný budíky:D

=sedačky rapid zatím

=koberce vlastní výroby

=Tapce GL bez ipur lišt

=nerezové prahové lišty

=digitální tachometr z kola









nějaký časy a výkony:



=motor na brzdě nebyl,ale odhadem by mohl mít kolem 85-90koní

=maximální rychlost byla s převodovkou 3.9 a kolama 175/70/13 asi 181km/h,nyní nezměřeno

=nejlepší čas v Mostě na gumách 195/50/15 se seriovým podvozkem a bez negativních odklonů asi 2:26







Autodrom Most 24.3.2012 volné jízdy





www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-1-jiz da

www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-2-jiz da

www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-3-jiz da

www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-4-jiz da

www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-5-jiz da







Plány do budoucna:



Snad:D

=na přední nápravu unibaly,pružiny od T#2,stabilizátor silnější,tlumiče Spax,GAZ,HP nebo protlum,chlazené kotouče,vyztužit ramena

=na zadní nápravu pružiny z kyvky,tlumiče jako na předku,kotouče,stabilizát or

=motor komplet jinej ale třeba prozatím poladit stávající motokarbcema a svodama aby to konečně trochu jelo

=jinak nejpravděpodobnější motor je 1.8t s jinou převodovkou v základu minimálně 180k

=interiér sedačky konečně,pásy,volant,budík y,řadička,celkový sladění

=exteriér konečně sladit barvu nebo to nějak předělat aby to nebilo do očí,možná ještě jedny kola a gumy semislicky,jinak vzhled by měl bejt pořád stejnej



No co jsem vyjmenoval je tak za 100-150t.kč dalších tak nevím:D













Taková servisní knížka:):





22.dubna 2006:dlouho jsem neměnil popis tak se omlouvám,jinak kastle je na kolech a je připravená na vyvaření



27.dubna 2006:nakoupeny nové díly na brzdy(kompletní dvouokruhový rozvod),věci na repasi 4pístů,hadice,pakny,samos tavy,válečky,trubičky,gufe ra,ložiska,chladič novej,hadice,spony,nádobk a na chl.kapalinu,těsnění do kufru atd atd-zhruba za 8000+ještě čekám na startér to je dalších 3000



2.května 2006:koupen úplně nový startér originál s reduktorem na 120



3.května 2006:koupena skoro všechna plechařina,blatníky,předn í a zadní čelo,držáky světel,ledvinky pod blatníkama,pravý dveře přední



2.července 2006:začalo vyvařování,zatím se dělá levá strana



8.července 2006:auto je vyvařeno,zbývá zavařit díry po blinkrech na blatnících a pár maličkostí,zanedlouho začne broušení a stříkání spodku



13.července 2006:zavařeny díry po blinkrech,vykitovány nejnutnější věci,předek a blatníky stříknuty základem a poté vrchním dvousložkovým akrylátem



11.srpna 2006:kastle už je doma,komplet vyvařeno¨a spodek střknut dvousložkovým akrylátem,zároveň přivezeno erko a bude se do něj dávat motor ze 130 a na technickou



25.srpna 2006:přivezena převodovka,vyměněny synchrony,oprava vidličky,vyčištění a přetěsnění



23.září 2006:začíná se pomalu rozebírat moje stará škodovka



28.září 2006:auto je na kolíbce,vyndaná nádrž a další věci co jsou potřeba na druhé auto





ŘÍJEN 2006:



8.10.:zrepasovány 4pístky,vše kompletně nové

12.10.:natřená nádrž,trubky na vodu+ nějaké drobnosti

15.10.:začíná strojení,nádrž,trubky na brzdy a spojku,hadice k nim jsou na svém místě



LISTOPAD 2006:

05.11.:přední náprava je v autě,zapojeny přední brzdy

06.11.:složena komplet pedálová konzola

09.11.:napasovány světla a blinkry,s problémy jako prase ale je to tam,škoda že to není úplně ono,natřeny bubny a hrdlo nádrže



16.11.:nádrž,náprava a vše kolem je zpět po malé chybě,jde už i řadit konečně:-).koupenynové řidičovy dveře

17.11.:motor je v autě,než budou peníze tak zůstane všechno starý,jinak nové dveře vůbec nepasujou tak je musím vrátit

18.11.:zprovozněn motor,krásně vrčí,první pokus o odvzdušnění brzd,bohužel nedokončeno kvůli špatné rozvodné kostce

19.11.:brzdy odvzdušněny,zkouška řazení a příprava na zkušební jízdu

20.11.:zkušební jízda dopadla na výbornou,nádhernej pocit

25.11.:koupen nový radiátor topení,přetěsněn regulační ventil topení,namontováno zpět do auta,promazána lana ruční brzdy,

28.11.:koupena nová zadní kapota,kupodivu pasuje:-),zkompletován motorek stěračů

30.11.:nasazeno zadní čelo se světly a zadní kapota



PROSINEC 2006:

02.12.:zatmeleny blatníky,nandány řidičovy dveře

03.12.:spasovány všechny dveře,kapoty a blatníky s předním čelem jak jen to šlo,auto je až na jednu věc připraveno na lak

11.12.:auto komplet připraveno na lak,barva vybrána,o víkendu jde snad auto pryč

17.12.:auto odvezeno na lak.konečně mám chvíli klid i když práce je ještě dost kolem



LEDEN 2007:

17.01.:nakoupeny drobnější díly,některé i docela cenné,přivezen strop nově ušitej.zítra si jedu pro auto:-)

18.01.:přivezl jsem si auto z laku.začal se brousit kufr

19.01.:kufr obroušen a natřen základem

20.01.:kufr natřen body 910,trochu vyčištěn interiér po lakování,natažena elektrika k světýlkům dveřním,natažena anténa

21.01.:kufr natřen černou speciální barvou vivelock,jinak hotov.

22.01.:nandáno těsnění kufru,ustrojeny dveře kompletně kromě tapecu

23.01.:koupil jsem si nový víčko nádrže a nový zámky

25.01.:koupeny nové zámky kapot a černé světýlka vnitřního osvětlení

26.01.:nandána přední kapota,nandány nové zámky obou kapot

28.01.:natažen strop+černé světýlka,nasazený přední a zadní okno včetně nových gum

31.01.:namontován motor stěračů,táhla,ostřikovače ,hadičky k nim,nádobka,zapopjena elektrika,zapojeny blinkry pořádně,nandána palubní deska s přístrojovkou,natažen nový signál k otáčkoměru,předělány konektory na zadní světla kde to blblo



ÚNOR 2007:

01.02.:nandána táhla do dveří na otevírání,výměna plastových nesmyslů u táhel,namontována zrcátka

02.02.:začalo se dělat na kobercích

03.02.:koberce

04.02.:koberce

05.02.:koberce

06.02.:koberce hotový,zbývá kufr a 2 kousky u předních dveří

13.02.:dodělány komplet koberce(kufr a u dveří),opraveny drobné věci na podvozku,namontován plech na trubky(prozatím starej než se opískuje jinej),zapojena mlhovka

14.02.:auto vyzvednuto z depozitu,konečně se můžu projet normál,nandaný zástěrky,klakson,dodělány polotovary na tapece dveří

20.02.:nandány nové kryty zadních světel,jeden od Tuneman2/fávo.Vyříznuty díry na repro do tapeců

21.02.:opraven omyl v malým techničáku,teď už je objem 1289 ccm a výkon 43kW.:)

23.02.:autu byla udělána geometrie a seřízena ruční brzda.musej se ale vyměnit gumy protože jízda na nich je otřesná

27.02.:opískovány výztuhy nárazníků,držáky,plech pod motor,převodovku,trubky,d ržák na baterku a kola.Vše ošetřeno základem.Kola přijedou v pátek už nastříkaný

28.02.:Hotové čalounění dveří a kroužky pod repro.vše z koženky



BŘEZEN 2007:

01.03.:Začíná strojení dveří

02.03.:přivezeny kola nastříkaný,obuty do gum 175/70,vyváženy,montáž na auto a následné zjištění že bude asi pravá hřídel křivá a proto to hází s autem:(

03.03.:nakoupeny nějaké díly na burze v chotusicích a potom hlavně v autoforum pardubice(Podběhy plast.,odhlučnění,madla dveří,pár věcí do interiéru,půlka dvoudílné masky),dodělanej zbytek čalounění

08.03.:namontován digitální tachometr Sigma BC500

09.03.:natřen motorový prostor alkytonem

10.03.:nandána příčka motoru,kaslík na baterku,nalepeno odhlučnění v motorovém prostoru

17.03.:přetěsněna vana(bez těsnění),prsa a rozdělovač,rozdělovač opraven-byl prej dost vysypanej,seřízen předstih

18.03.:dotřeny plechy pod motor

19.03.:vyměněno olejové čidlo,nandány plechy pod motor

30.03.:opravena špatná zadní kostka na brzdy,odvzdušněny brzdy,taky dotáhnuty a přilepeny šrouby na třmenech protože byly volný,vyměněno gufero u řemenice.

31.03.:Natřena podlaha a věci kolem černou barvou vivelock



DUBEN 2007:

03.04.:opískovány části poloos,bubny a pár blbostí,natřeny základem

04.04.:natírání alkytonem

05.04.:namontován nerez štítek škoda 136,bohužel gl ještě nemám

07.04.:smontována poloosa,namontována na auto,bubny vyměněny,

14.04.:auto udělalo technickou bez jediné závady takže je na dva roky pokoj:-)

16.04.:blok motoru,víko rozvodů,vodní pumpa a vana natřeny alkytonem,vše připraveno na odvezení k motoráři

22.04.:motor a vše k němu odvezeno panu motoráři nejvyššímu:-).Teď už jen čekat kdy to bude

30.04.:přivezen motor od Sakyho:-).Ještě čekám na karburátor 613 a budu shánět rozdělovač novej



KVĚTEN 2007:

07.05.:starý motor vyndán,odstrojen od potřebných částí a nastrojen novej motor,nandáno do auta

08.05.:vše kolem motoru zapojeno,namontováno bezkontaktní zapalování,seštelování předstihu,karburátoru.Prv ní projížďka je naprosto super:-)

12.05.:namontován karburátor z tatry 613,ale pořád to ještě není ono,mám pocit že mi to líp jezdí se 120tkovým,nic neblbne a jede to taky pěkně,asi si ho nechám:-).jinak natřena cívka a ETZ stříbrným alkytonem,nevypadaly už k světu



ČERVEN 2007:

18.06.:Opět se něco na autě děje.Ikdyž ono se děje něco pořád jen na to nemám čas to sem všechno dávat.Takže namontováno osvětlení dozadu.Praktickej doplňek a myslím si že tomu sluší.Samozřejmě za nápad díky Bobeshovi a TARGOVI(hlavně za poskytnutí).

19.06.:půjčil jsem si od kamaráda tlumič příčnej abych měl něco na hrocháč.Svody mám od Hlušičky a tlumič je taky od něj.Zvuk parádní a jede to i líp.

20.06.:tlumič i svody nastříkány tepelně odolnou barvou,vyřešeno uchycení tlumiče.Jinak koupen rozdělovač pro můj motor.magneton(hanhart),b ezkontaktní rozdělovač s koncovým číslem 880.O víkendu se bude ladit:-)





ČERVENEC 2007:

21.07.:Dnes jsem si jel zasprintovat na srazu fanklubu škoda vysoké Mýto a Hradec Králové,odvezl jsem si 1.místo v kategorii 1400.Byl jsem mile překvapen.Asi si budu muset udělat poličku na pohárky:)





Listopad 2007:

03.11.:sehnal jsem jinou převodovku i s nápravou na auto,uvidíme v jakým bude stavu až se rozloží

24.11.:dneškem už auto spinká v garáži a vyjede až na jaře.mezitím si připravím převodovku novou.Jinak spinká dokonce na červeným koberečku:-)





Duben 2008:

12.04.:Přivezena žlutka z garáže.Konečně:)

13.04.:nasadil jsem zkušebně kola,je potřeba udělat náboje vepředu a vzadu podložky jinak,ale vypadá to stejně skvěle:-)

25.04.:odvezena převodovka k panu Sixtovi.nezbývá než se těšit:-) (snad vyjde i to vylepšení mírný:-P )



Květen 2008:

01.05.:vyndána převodovka z auta.už nikdy více s motorem v autě:-D

02.05.:nandána nová převodovka,vyměněny manžety na vnější straně kloubů,nandána druhá mlhovka

20.05.:nahozeny převrtaný náboje od Sakyho.Konečně mi volant nekmitá a krásně se s tím zatáčí,hold podložky byly znát dost.vzadu jsou podložky se středícím kroužkem 57mm.A taky je přezuto komplet.sice ne úplně nový gumy ale dost pěkný

25.05.:Koupeny svody 4 in 1 od beryho

26.05.:svody jsou na autě včetně upravenýho výfuku a vody a ještě nandán filtrbox upravený včetně filtru

27.05.:přetěsněn komplet motor



Červen 2008:

12.6.:předělána voda u motoru do mědi

13.6.:natřen alternátor aby ladil s motorem

14.6.:zkráceny pružiny vzadu.do budoucna bude chtít i předek snížit





rok 2009:

Celej rok se tady nic nedělo tak aspoň dnes 28.12. sem napíšu pár slov.Auto se docela dost zásadně předělává,bude to úplně něco jinýho jak doposud,jak interiér(doufám)tak exteriér.Nechte se překvapit:-).snad to všechno stihnu na začátek sezony.



28.-31.12.2009:auto sem tak nějak oholil a začlo se vyvařovat a upravovat věci co byly potřeba.oba sloupky byly včudu,nějaký díry byly u chladičovky atd.udělal jsem jednu zásadní změnu,ale o tý nic nepovím,až to bude hotový:-)





rok 2010:



28.-22.01.2010:odděláno zadní čelo a vyndán motor.zatím bude na držáku.musím opravit pár blbostí a hlavně vyřešit foukající svody.

16.2.2010:Auto by mělo bejt asi do měsíce v laku:-).Uvidím jak stihnu všechno dodělat.Lak budu mít výměnou za svody a něco málo doplatku co bude navíc.takže nebudu jezdit s flekatým autem:D



16.3.2010:Tak auto se konečně hnulo z místa.Už jsou spasovaný blatníky a dveře a začne se konečně kitovat atd.do 14 dnů max je lak hotovej.:D



rok 2011:

Celej rok se nic neděje a asi nic dít nebude.S autem jezdím i do práce když musím takže podle toho to vypadá.Hnije mi jeden lem,to se musí opravit až budou kačky,potom jedny dveře maj puchejř pod barvou a spousty blbostí na který nemám čas.občas to umeju samo ale jinak nic.plánů je dost ale prachy žádný.



září 2011:vyměněny ložiska(vypínací na spojku a co je v klice-63002),konečně nic nepíská,upravena voda kvůli svodům,připraven krycí plech originál,jinak jen umyto a možná připraveno na Most:-)





červenec 2013 :vyměněn spojkovej válec,přetěsněna vana,nový olej a filtr a jinej karbec.Auto zase jezdí ale nemá ještě technickou,kola atd





leden 2014 :Žlutka mě dneska ukecala abych jí dal druhou šanci:).Hodil sem na ní značky,dojel sem za jedním chlapíkem kterej dělá folie kousek od nás a řekl mi že celopolep by vyšel do 10t.kč podle toho jaká folie.A nebo pak dolepit jen to co je špatný a to by stálo asi 5-6t.kč(kupodivu jsme našli stejnej odstín).No cestou zpátky sem se stavil na benzině dofouknout gumy a tam mě chlápek zastaví a říká že je fakt pěkná(asi si nevšim těch barev:),což mě potěšilo tak sem mu při výjezdu z benzínky taky vykouzlil úsměv malým driftíkem:D.

Takhle dlouho sem už neměl hubu od ucha k uchu:)



21.leden 2014 :Dokončena oprava a úprava přední nápravy.









TAK PO NĚJAKÝCH 9 LETECH CO JSME BYLI SPOLU SE ŽLUTKOU JSME SE MUSELI ROZLOUČIT:(.JDE ALE DO DOBRÝCH RUKOU,URČITĚ SE S NÍ UVIDÍM A NEMÁM TO ZASE TAK DALEKO DO PRAHY.JDE KE STARŠÍMU PÁNOVI KTEREJ DĚLÁ VEDOUCÍHO NA DEKŘE CHODOV.BUDE MI CHYBĚT





Mantrabeach/136 - komentáře:

12:43:21
23.06.2007
deathcat
-> Mantrabeach: Na kolik přijde rozdělovač?
12:42:37
23.06.2007
deathcat
-> Mantrabeach: Já myslel od hlavy ty 4 do 1. 4
12:40:36
23.06.2007
Mantrabeach
-> deathcat: úplně celý je nemám vyfocený,jen nasazený na autě takže uvidíš jen dvě větve a svod ze 2 do 1 neuvidíš jak je to napojený
12:37:19
23.06.2007
deathcat
-> Mantrabeach: Aha, nemáš je alespoň vyfocený?
12:34:35
23.06.2007
Mantrabeach
-> deathcat: jo nazbrojeno je,ale nejsou to svody od hlavy.jsou to jen 2 do 1.svody 4 do 1 jsem mohl mít ale nevešly by se mi tam kvůli sání.a dávat někde webery na jeden den se mi nevyplatí vůbec.takhle jsem spokojenej a stačit to bude,lepší jak serie1
10:40:32
23.06.2007
deathcat
-> Mantrabeach: Koukám na Hrocháč nazbrojeno 1 Svody jsou od hlavy? Nemohl by si je vyfotit? Zajímalo by mě jak je má hlušička nakroucený.
10:33:13
27.05.2007
Mantrabeach
-> M a r c e l : no člověče ale věřil bys že jsme nic v motoru nenašli odkud by to mohlo bejt?6
10:26:55
27.05.2007
M a r c e l
skoda.stable.cz/cz/.../42 5_2007-05-08_20-26-24_56.j pg nekmu asi byla zima, tak si tam prichystal nakou salu B-)))
21:32:31
26.05.2007
Mišell
-> Mantrabeach: Jo,přesně tam:)
21:26:48
26.05.2007
Mantrabeach
-> Mišell: jo díky moc,konečně to trochu vypadá,ikdyž na zelenou vzpomínám v dobrým.no uvidíme se asi nejdřív u lízátek ne?

-> Majkl: jj se mi tam připletl do záběru pacholek ale nakonec jsem ho tam nechal1 3
19:55:27
26.05.2007
Majkl
pekna fotka s tou oranzovou uzovkou :)3
19:38:27
26.05.2007
Mišell
-> Mantrabeach: Máš to moc pěkný a ten motůrek k tomu...hmm,těšim se,až to uvidim někdy naživo6
22:02:56
21.05.2007
Mantrabeach
-> michalik: aha,já už si ho nepamatuju,ale třeba je lepší tamten
21:43:39
21.05.2007
michalik-ten sedmý
tendle je hečí tady maj ten druhý s tenším věncem
16:25:50
21.05.2007
Mantrabeach
-> michalik: fakt?jakto?

06:52:52
21.05.2007
michalik-ten sedmý
tady maj úplně jiný volant než máš ty
10:06:25
11.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Díky



-> Mantrabeach: No jsem zvědavý na srovnání na Hrocháči.4
18:59:27
10.05.2007
Mantrabeach
-> Saky: no já v tý době ještě neměl moc info o hlavě atd tak jsem to tak napsal.jinak díky za vysvětlení.budu tě chválit kde budu chodit1 protože to jede nádherně,jsem nadmíru spokojenej.Do budoucna se třeba rozhodnu a nechám si od tebe udělat ještě víc úprav2

-> Tuner#2: hlava je z fábie.Ale jinak ten krouťák je parádní2 .aspoň pro mě a to jezdím do 3000 otáček,víc ne
18:27:09
10.05.2007
Saky
ne tu sem delal ja.. akorad on ji chtel jen snizit a zabrousit ventily, ja mel doma jednu snizenou a z casti upravenou, a vzhledem k tomu ze sem sebou mrsknul a motor mel do tejdne hotovej-) tak sem to nechtel prodluzovat upravou dalsi hlavy a dodelal jsem tu co jsem mel.. nejhorsi na tom bylo ze uz byl jeden kanal docela dost udelanej tak sem musel udelat vsechny tak-) takze je to neco mezi tema dvema upravama co delam.. seriovej kanal je asi 25mm tohle je neco mezi 27-28mm a to co delam uplne je 30 a nadstandart s vetsima ventilama je 32mm.. ono to je asi o 25 pct zvetsena plocha kanalu, a to max je asi o 65pct to uz je dost znat.. ale to ma samozrejme jen smysl s poradnym sacim potrubim atd..
18:16:58
10.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: A z čeho je to hlava? To dělal taky Čepek?
Extreme Tyres