Jarin/škodylak Jarin/škodylak

komentáře | popis | fotky | jarin | 23.06.08 02:10 | 19x v oblíbených
To je moje uplně první auto, když jsem ho tenkrát v 15letech dostal od táty tak by se dalo dobře "rozkrosit na poli" a zpeněžit v naší místní zběrně kovu ale néé, já jsem takovej magor že jsem si za penízky z brygády koupil CO-čko a pustil jsem se do toho hezky od podlahy (na tom poli jsem se samo sebou nejdřív taky vyblbnul ;-) ) rozmordoval jsem to uplně jak to jen šlo a začal vyvařovat lemy, práhy, podběhy, podlahy, sloupky, pláště dveří, vysloužila si i nový blatníčky čelo kapotu.....no snad jsem vyměnil skoro cely auto...... to už jsem přišel na to že se mi to jako asi snad ani nevyplatilo ale když jsem se dostal až sem tak už jsem ji musel dorazit!!! Tak jsem si zas pul roku hral na lakýrníka než se mi povedlo ji hezky vykytovat a hezky nastříkat a musi říct že na poprvé až na jedny dveře fakt krásný;-) No a pak už to zas lítalo M-kový osy, koupil jsem i 5Qpřevodovku, moturek puvodní před tím jezdil dobře tak všechno hezky naleštit a už sem jezdil........... dlouho ne ten motor neměl moc rád 7ooo ot a po pul roce mě prezentoval modrou liškou a krásnými zvuky. No tak přišel na řadu fá motor135, proběhla Go + naleštění ale jinak origo bez uprav a už to zas lítalo a lítá do dnes. Asi proběhne ještě nějaká uprava na motoru páč naložený v kopci to moc nepředjíždí a tak to se musí ještě vošefovat jinak jsem spokojen :-)))





Podvozek:

-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100

-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100



Kola:

No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)



Koně:

Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)

proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!



Výfuck:

byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo



Tuuuuuuuning:

křidílko s 3 brzdou

přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde

dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)

Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)



Interier:

novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.



A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.



Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.

Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.



Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo

Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou

Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy

Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.

Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.

...........Prodáno....... ......

Jarin/škodylak - komentáře:

18:03:23
25.12.2007
Tampajs
Napáchat to do škodovky by nebylo špatný ale zase je to dost těžký1
02:48:50
24.12.2007
jarin
-> Mishak: EEEEEE já mam stroj!!!!!3 3 3 ta uveze všechno4 no hele je pravda že už jsem jí utahal a že jezdí o dost hůř ale HŤPkám to to pořád ještě nedaruju4 6 no a jen počkej na jaře1
02:43:02
24.12.2007
jarin
-> Tampajs: JJ to je Tatra 613........ no a dneska jsem byl zas za tim blaznivim kamošem pomoct vyložit......... dovezl si další a tentokrát komplet i se zadní osou a celou prdelí tatry81
18:14:38
23.12.2007
Tampajs
To je ze 613ky to DOHCčko?1
18:14:37
23.12.2007
havlik
-> Tampajs: tatra
11:41:44
23.12.2007
Mishak
-> jarin: chudák šádeska... na vozejku tahá samý V8čky do buhví čeho, motory pro rapida.......... a sama nic...... ona se ti na to za chvíli ta jedna trojka vysere! 3 .. počkej, motor řekne "a dost!" a do kopce tě bude brát HajŤaPka 3 3 3
23:38:28
17.12.2007
Řízek
-> Tampajs: no ale tim kouzelnikem nebylo mysleno tebe , jinak asi takovej rakvic nebudes4
19:00:17
17.12.2007
Tampajs
-> jarin: To bych ji asi nedostal zrovna z druhýho konce republiky nejsem3
01:52:20
17.12.2007
jarin
-> Řízek: No nasrat, tu bych pustil jedině někomu kdo si toho bude vážit, žadnej kouzelník to do ruky nedostane a když jo tak na 2. konec republiky abych se nemusel koukat jak někdo mrší moje dílo8
01:48:27
17.12.2007
jarin
-> Tampajs: To víš dneska mladí nevěděj co jsou pořádný stroje...... radši tuneřej naky zahraniční rachotiny a o škodulkách hlásaj ... To nejede 8 ..... no ale pak by vyhamtali plynovej pedál když je předjíždíš se 120cou4 a uplně nejlepší je když někoho setře Kuba s tim svim Meseršmitem...... to je pak k posrání když jedeš 2. litrovou károu a ujíždí ti hundrtka3 3 3 3 3 3 3 3 *3* *3*
01:37:48
17.12.2007
jarin
-> WMA: Díki 6 já se držím faktu že škodovečky jsou hezký v originalei bez bakelitu a laminátu.....a na autě musí každa pičovinka mít svou funkci4
22:22:32
16.12.2007
Řízek
-> jarin: Vole , nic neprodavat !!!!! ty se s tim seres a pak to prodas nejakymu kouzelnikovy , kterej ji nekde dojebe .
16:02:05
16.12.2007
Tampajs
-> jarin: TO je to co bych chtěl udělat ale kilo už bylo asi 4x na prodej a ani za 3500 to nikdo nechtěl
14:34:26
16.12.2007
WMA - navigátor :)
pekny :) libi se mi ten styl tohohle auta! 4
01:56:49
16.12.2007
jarin
-> Tampajs: Tak kilo prodej a nasaj ode mě užovku 4 3 3 3
13:55:13
15.12.2007
Tampajs
-> jarin: No jo vypadá ale to mě taky přijde ale stačí se podivat na podlahu zevnitř nebo zespod.. Jen co se to vyvaří počítám že až na jaře ted se mi fakt nechce...Tak to bude stat za něco udělám brzdy už sem si sehnal pěkný dvoupísty na repasi dozadu mám nový pakny pak to fouknu na technickou trochu ji rozjezdim a pak se uvidí.. Ale chtěl sem hold něco bez práce na karoserii.. Spíš jako že bych si udělal motor a tak a to by vyhovovala tahle užovka krásná chjo1
Extreme Tyres