Jarin/škodylak Jarin/škodylak

komentáře | popis | fotky | jarin | 23.06.08 02:10 | 19x v oblíbených
To je moje uplně první auto, když jsem ho tenkrát v 15letech dostal od táty tak by se dalo dobře "rozkrosit na poli" a zpeněžit v naší místní zběrně kovu ale néé, já jsem takovej magor že jsem si za penízky z brygády koupil CO-čko a pustil jsem se do toho hezky od podlahy (na tom poli jsem se samo sebou nejdřív taky vyblbnul ;-) ) rozmordoval jsem to uplně jak to jen šlo a začal vyvařovat lemy, práhy, podběhy, podlahy, sloupky, pláště dveří, vysloužila si i nový blatníčky čelo kapotu.....no snad jsem vyměnil skoro cely auto...... to už jsem přišel na to že se mi to jako asi snad ani nevyplatilo ale když jsem se dostal až sem tak už jsem ji musel dorazit!!! Tak jsem si zas pul roku hral na lakýrníka než se mi povedlo ji hezky vykytovat a hezky nastříkat a musi říct že na poprvé až na jedny dveře fakt krásný;-) No a pak už to zas lítalo M-kový osy, koupil jsem i 5Qpřevodovku, moturek puvodní před tím jezdil dobře tak všechno hezky naleštit a už sem jezdil........... dlouho ne ten motor neměl moc rád 7ooo ot a po pul roce mě prezentoval modrou liškou a krásnými zvuky. No tak přišel na řadu fá motor135, proběhla Go + naleštění ale jinak origo bez uprav a už to zas lítalo a lítá do dnes. Asi proběhne ještě nějaká uprava na motoru páč naložený v kopci to moc nepředjíždí a tak to se musí ještě vošefovat jinak jsem spokojen :-)))





Podvozek:

-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100

-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100



Kola:

No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)



Koně:

Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)

proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!



Výfuck:

byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo



Tuuuuuuuning:

křidílko s 3 brzdou

přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde

dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)

Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)



Interier:

novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.



A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.



Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.

Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.



Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo

Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou

Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy

Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.

Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.

...........Prodáno....... ......

Jarin/škodylak - komentáře:

22:26:31
28.01.2008
Tampajs
-> Řízek: Radši bych vysolil 10 za nějaký věřim že min pohnilý eRo s papírama a tam začal když už bych do toho šel ale tohle fak nn6
22:24:19
28.01.2008
Řízek
-> Tampajs: No tak v tom pripade bych to taky kopnul do řite
22:16:40
28.01.2008
Tampajs
-> jarin: Abych nezapoměl má vejfuk REMUS3 3
22:16:06
28.01.2008
Tampajs
-> Řízek: To jo ale já sem to zaplatil pak mi to překáželo měl sem to jen na ND a tak muselo jít... ale podlahu to nemělo vůbec a uložení nápravy (přední) nebylo ..náprava tam asi jen tak byla že tam byla3
22:13:52
28.01.2008
Řízek
-> Tampajs: Ja myslim, ze kdyby byli penize tak by se stim neco udelat dalo.
22:11:15
28.01.2008
Tampajs
3 3 3 To se ani nedalo nazvat eRkem to byla jedna velka kopa rzi slepená lakem a tlumexem
22:06:41
28.01.2008
Řízek
-> Tampajs: 9 131 131 120 235 Co ze si delal ???????? Rezal eRko ???? Ja ho schanim jako debil a ty ho kuchas ???150 149
22:01:24
28.01.2008
Tampajs
Chudak Jarin má plný komentáře3 A virtu zaserem servr3

Paráda byla když sem řezal eRko že nějakej kreten napral molitan do dutin takže sem jen čuměl proč to eRko taa kouří a když šlehali plameny tak sem si řikal že něco nebude dobře
21:57:50
28.01.2008
Řízek
-> Tampajs: Lepe receno si lepil, ne varil124 125 92 103
21:55:37
28.01.2008
Tampajs
-> Mishak: Tak když sem vařil ten podběh zvrchu tak to byla taková housenka že tto vypadalo jako by tam ani nebyl svár ale jen lehounce ovlněnej pplech asi sem si to dobře seřídil1 3 3 3
21:50:52
28.01.2008
Mishak
-> Tampajs: stane se ... dyž neumíš vařit krásný housenky tak musíš umět brousit 3 tohose držim a brousim jak ďas 2
21:49:41
28.01.2008
Řízek
-> Tampajs: 3 3 3 3 To uz nepotrebujes jit k tomu holici 3 3
21:49:23
28.01.2008
Mishak
-> Řízek: To vařil Nikuve 2
21:44:32
28.01.2008
Tampajs
-> Tampajs: Sam sebe nechápu prsotě sem ležel a vařil nad sebou3 3
21:43:34
28.01.2008
Tampajs
-> Mishak: 3 3 Já taky nejsem profík ale vařit zvládnu i když.. nějak podivně se mi podařilo si překroutit hadici a když sem vařil hlavou vzhuru tak to taky vypadalo jak pohoří kolem everestu3
21:42:54
28.01.2008
Řízek
-> Mishak: Ty blbe! Ty m,as zrovna co rikat, kdyz sem videl ten tvuj voslenec místo svodu na ty krosarne! Tak prosimte chvili drz ústa!3
21:40:15
28.01.2008
Mishak
-> Tampajs: Prosimtě radši mu to jdi zavařit, on je hodnej, snaživej kluk ale........ se svařovacíma prostředkama mu to nejde.. bodovačkou vyhazuje pojistky až v Temelíně, trafem pálí díry velikosti melounu, COčkem smrká že to ani brousit nejde.. autogenem odpaluje Kobylisy do povětří... on je hodnej nó ale........... 3 3 3 3 3 radši mu smrkni co potřebuje než se stane neštěstí 3 2 2 2 5
21:28:44
28.01.2008
Tampajs
-> Řízek: No já nevim 8 .... Dělám si srandu klidně ti ji pučim 3 1
21:27:16
28.01.2008
Tampajs
-> jarin: To víš že jo Fiata Cromu 2,5TD1
Extreme Tyres