Jarin/škodylak Jarin/škodylak

komentáře | popis | fotky | jarin | 23.06.08 02:10 | 19x v oblíbených
To je moje uplně první auto, když jsem ho tenkrát v 15letech dostal od táty tak by se dalo dobře "rozkrosit na poli" a zpeněžit v naší místní zběrně kovu ale néé, já jsem takovej magor že jsem si za penízky z brygády koupil CO-čko a pustil jsem se do toho hezky od podlahy (na tom poli jsem se samo sebou nejdřív taky vyblbnul ;-) ) rozmordoval jsem to uplně jak to jen šlo a začal vyvařovat lemy, práhy, podběhy, podlahy, sloupky, pláště dveří, vysloužila si i nový blatníčky čelo kapotu.....no snad jsem vyměnil skoro cely auto...... to už jsem přišel na to že se mi to jako asi snad ani nevyplatilo ale když jsem se dostal až sem tak už jsem ji musel dorazit!!! Tak jsem si zas pul roku hral na lakýrníka než se mi povedlo ji hezky vykytovat a hezky nastříkat a musi říct že na poprvé až na jedny dveře fakt krásný;-) No a pak už to zas lítalo M-kový osy, koupil jsem i 5Qpřevodovku, moturek puvodní před tím jezdil dobře tak všechno hezky naleštit a už sem jezdil........... dlouho ne ten motor neměl moc rád 7ooo ot a po pul roce mě prezentoval modrou liškou a krásnými zvuky. No tak přišel na řadu fá motor135, proběhla Go + naleštění ale jinak origo bez uprav a už to zas lítalo a lítá do dnes. Asi proběhne ještě nějaká uprava na motoru páč naložený v kopci to moc nepředjíždí a tak to se musí ještě vošefovat jinak jsem spokojen :-)))





Podvozek:

-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100

-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100



Kola:

No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)



Koně:

Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)

proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!



Výfuck:

byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo



Tuuuuuuuning:

křidílko s 3 brzdou

přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde

dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)

Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)



Interier:

novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.



A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.



Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.

Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.



Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo

Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou

Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy

Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.

Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.

...........Prodáno....... ......

Jarin/škodylak - komentáře:

00:35:30
03.04.2008
Tampajs
-> Mishak: Když budu mluvit vážně tak já proti oplům taky nic.. Ale takovej peugeot niiikdy1
00:32:06
03.04.2008
Mishak
-> Řízek: -> Tampajs: okřídlený šíp zustane navěky v mém srdci 4 ... ale vyvedl sem sám sebe z omylu... fámy o Oplu jako schnilym poruchovym sráči se mojí Vektřičky netýkaj a to už má za sebou úctyhdný věk... zkrátka sem se do toho auta zamiloval... no.... a .. když ji miluješ ... neni co řešit 13 15 18 52 2 5
23:22:17
02.04.2008
Tampajs
Dneska se mě zdál sen se Škodylakem to byli věci sááááákra1
23:18:08
02.04.2008
Tampajs
-> Řízek: jeden škodováckej kůn je pravej kun Sopli maji pod kapotou veverky3
23:13:26
02.04.2008
Řízek
-> Tampajs: no ten z toho uplne zblbnul3 sedla spatny kone
23:05:03
02.04.2008
Tampajs
-> Řízek: Furt lepší prohánět Sopla a vědět že se vrátim ke škodovce.. Jen aby nedopadl jako mišák ten tomu propadl3
23:00:35
02.04.2008
Řízek
-> Tampajs: No to cumis co jak nam Jarda hluboce klesnul3 3
22:38:41
02.04.2008
Tampajs
-> Řízek: Tak si mi odpověděl za jarina... Sopééél3 1
22:34:05
02.04.2008
Řízek
-> jarin: To si delas prdel ???? ty vole zabit hajzla...no to je drzost...to v tom arealu si troufne hackovat skodylaka ? no to me poser....hele uz jezdis Soplem ?3
22:28:32
02.04.2008
Tampajs
-> jarin: Takovim heverem z ACI 3 To by kurva bolelo..

A co že to budeš drtit za autoo??Máte tam uloženky jo?To bude nějaka leštěnka1
22:25:55
02.04.2008
jarin
No ja myslim že ujiždet si neplanoval, ale Pioneer a pouzdro s CD se mu asi libilo...... a nasranyho Jardu to radsi at si nepreje.....to litaj i hevery3 3 3 3
21:48:24
02.04.2008
Turda
-> Tampajs: tak a to bysme byli v prdeli všichni kdyby ujel, jak jarin, tak ty a i já....neměl bych nikdy klid od tebe ty kluku....3 3 3 dělám si prdel...
21:06:13
02.04.2008
Tampajs
-> jarin: Nasranýho Jardu bych taky chtěl vidět.. 1 Ty si takovej klidas.. Jediný co sem viděl že tě rozhodilo tak že Mishak špatně zabalil vrtačku1 Dobře že ji nevyháčkoval pak by sní třeba i ujel9 1
20:46:47
02.04.2008
jarin
3 3 Hoši hoši s vami je prdel3

No dnes, nevim jestli to byl vesnickej balik nebo kurva, se mi nekdo chtel vloupat do sadesky, hackoval mi svinak dvere, preci jen vytloukat okno za biliho dne pred praci si netroufl, nastesti po mych tuningach sadeska nejde jen tak jednoduše vyhackovat a tak se tam nedostal2 jinač bych už asi byl bez radia.

No ma hajzl stesti že ho nikdo nevidel, inak by poznal co to je nasranej Jarda1
18:07:25
02.04.2008
Turda
-> Tampajs: Praha 4-Podolí přeci neni praha, kdes na to přišel...a kde je škodyláček?? už ho máš??? 3 3 3
15:35:31
02.04.2008
Tampajs
-> Turda: Takže taky Pražská kurva??3
15:21:46
02.04.2008
Turda
-> Tampajs: -> Řízek: nehádejte se kurva drát....já su podoláákk!!! 3 3
00:56:29
02.04.2008
Tampajs
-> Řízek: už sem sticha.. nechci dostat přes hubu3
00:45:07
02.04.2008
Řízek
-> Tampajs: Drž hubu
Extreme Tyres