Sušenka / Š 120 Sušenka / Š 120

komentáře | popis | fotky | Sušenka | 08.04.04 17:49 | 1x v oblíbených
Jak nazev auta napovida, jedna se pouze o prozatimni priblizovadlo nevalnych kvalit. Karoserii mam od vzdalenych znamych a byla uz trochu jeta ( predni blatniky, predni podbehy - ty uz vicemne nejsou, prahy) - koroze, koroze...
Kazdopadne po byvale stodvace, kterou jsem ponekud nesetrne poslal do lesa :-( mi zbylo spoustu dilu, tak proc je nevyuzit, ze ano, takze:

Motor:
Š 120 cca 2tis km po GO
snizena hlava
lestene sani
novy starter

Podvozek:
vpredu ctyrpistove brzdy
m-kove napravy
hrebenove rizeni

Prevodofka:
puvodni ctyrkvalt staci (ja se stim stejne bojim jezdit rychle :-))))

Karoserie:
zvenci vyvarena, vytmelena, zalepena a zakamuflovana (po rzi ani pamatky, pri blizsim ohledani zespodu auta je to o poznani horsi)
cerveny rychlolak (tata to zvladnul za 8 hodin komplet a to bylo na nule :-))
bile kryty prednich blinkru

Interier:
predelana pristrojovka (pouzit original, sololit, molitan, kozenka)
bile budiky
lehce prevrtany stredovy panel
kompletne nove koberce
par lakovanych doplnku

Tot vse, z prebytecnych dilu tak vzniklo auto na denni popojizdeni. A v garazi uz se nemuze dockat jara Rapid136.

Sušenka / Š 120 - komentáře:

13:55:48
01.03.2004
BEYER - zrušená registrace
ja mam iba otazocku preco mas tie stvor piesty naopak ? teda pravy za lavy ? len ma to troxu zaujalo ;) a ta palubka je fakt fajn ;) xrumkacka ;)
23:58:16
20.02.2004
Košan
hustá palubka.. neměl bys detail foto?
20:49:05
20.02.2004
BlackSUN
Palubka je moc pěkná...
Ale koberec bych k podlaze nelepil, takže hledám další inspirace, šroubovat je ho nesmysl jeda sehnat ty bílý mrchy co se do nich dávaj ty špunty a udělat si prostě víc špuntovejch úchytů.
16:57:14
20.02.2004
Sušenka
Tak teda nejdriv koberce, to je jednodussi. Trvalo mi to presne jeden vikend (bylo teplo, svitilo slunicko....). Koupil jsem par metru zatezovyho koberce a pixlu chemoprenu. Pak je treba vyhodit stary koberce a ja se rozloucil i s tim sajrajtem, co byl pod nima (nejspis protihlukova izolace), nebot zacinal plesnivet 78 Pak je treba vzit si krejcovskou kridu a merit, prikladat, kontrolovat, premerovat a rezat. Jde to celkem v poho, nejhorsi jsou predni podbehy. Ty mam asi z osmi kousku kazdej :-( Jinak kdyz to po pul roce odlepite, ten koberec uz je natvarovanej a drzi i bez lepeni (snadnejsi pristup pod koberec) - krom tech pobehu, teda 3
A ta pristrojovka - no, ja se snazil o co nejvic rovny plochy, taky proto, aby tam slo neco polozit - na pristrojovku ze stodvacy polozite prd. Takze tak tezky to potahnout nebylo. Je to normalni kozenka a ta se docela dobre tvaruje. Kdybyste se mrkli zblizka, tak par musek najdete. Ale hlavni plus je ten molitan pod tim. Perfektni utlumovadlo. Uz mi tam vubec nic nedrnci 136
11:13:00
20.02.2004
Komár 1981
Palubka je pekna! 2
08:18:23
20.02.2004
Petkar
Za palubku taky 5 bodů a please info o tom potahování palubky. Díky
18:21:17
19.02.2004
Martin
Také se přidávám, ale u mě je to už v horizontu týdnů. Už se na ten svůj interiér nemůžu dívat, fakticky se za něj stydím...
17:12:47
19.02.2004
Lukáš
mě by zajímaly informace ohledně pokládání nových koberců - chtěl bych slyšet názor co nejvíc lidí, v létě se na to chystám ... díky!
17:06:22
19.02.2004
Martin
Docela pěkné udržované autíčko, auto na denní provoz. Ten interiér je moc pěknej. Jak moc velký problém byl v potažení té palubní desky ? Chystám se na to, ale nikdy jsem to nedělal.
16:35:29
19.02.2004
Dave - ten pátý
199No teda nic úchvatnýho,ale za ten interiér ti dávám 5 bodů!!!201 199
Extreme Tyres