skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nábízíme výrobu a prodej sportovních a závodních dílů:
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - komentáře:
21:24:25
13.02.2017
13.02.2017
stepan
Já sem teda hlavně nepochopil, proč ty stěrače nejsou nějak takhle už z výroby.
18:29:27
13.02.2017
13.02.2017
stepan
-> Kocvin: V rohu u řidiče není žádná rezerva.
17:54:07
13.02.2017
13.02.2017
Kocvin
-> stepan: K vrchu teď musí být celkem velká rezerva ne? Jinak pěkný :)
Já to řešil na podzim a předělal jsem si to tak, abych mohl požívat 500 mm lišty..
Já to řešil na podzim a předělal jsem si to tak, abych mohl požívat 500 mm lišty..
17:45:39
13.02.2017
13.02.2017
stepan
-> Tuner#2: No, ještě by klidně mohly bejt kratší ramínka a delší lišty, ale na to už kašlu.
00:18:04
13.02.2017
13.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stepan 12.02.17 23:54:47: Vypada to hned lepe.
23:54:47
12.02.2017
12.02.2017
stepan
-> Tuner#2: Jo, stěrače se nevracely do nuly, tak sem při tý výměně motoru prodloužil páku na motoru a trochu si s tim vyhrál.
22:39:39
12.02.2017
12.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stepan 12.02.17 16:39:17: Prodlužoval jsi i krok?
20:22:18
16.10.2016
16.10.2016
mirecek.666
-> stepan: hezky pěkně:-)
16:37:23
09.10.2016
09.10.2016
stepan
-> Brian: To je jedinečná vlastnoruční úprava.
12:02:54
09.10.2016
09.10.2016
mirecek.666
-> Antony: může taky na sraz heverů:-)
10:35:31
09.10.2016
09.10.2016
Školník
-> stepan: ten zdvihááák *9* *15* *15* *15* *15*
10:06:20
09.10.2016
09.10.2016
Brian
Kde si koupil ten hever? Chci taky. :D Žlutka a spol mužou závidět. :D
21:17:08
08.10.2016
08.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> stepan: to jev vúúúl
19:45:31
22.03.2016
22.03.2016
stepan
-> radekp: Díky.
08:06:05
22.03.2016
22.03.2016
radekp
-> stepan: Gratulace, líbí se mi styl úprav auta!
20:31:52
19.03.2016
19.03.2016
stepan
A zase staženo cca o 1s oproti podzimu.
11:48:35
21.09.2015
21.09.2015
petřík
-> stepan: pěkný , určitě lepší než na jaře, jen tak dál.
21:31:04
20.09.2015
20.09.2015
ochoda
-> Vojťas: Já od kámoše dycky. Bílá ouža, bílej rapid, širokej rapid, Zdenda DNX s rapidem tam byl, tady Štěpán s oužou, modrý emko s plastama. Škodovek tam bylo docela dost. ...a nebo tady: rallyechrudim.cz/index.ph
p?option=com...