skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nábízíme výrobu a prodej sportovních a závodních dílů:
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - komentáře:
19:14:38
24.03.2015
24.03.2015
stepan
Nejsem žádnej odborník, jen lehce dělám do aut, ale přijde mi, že ten ventil je nějak špatně otočenej.
20:08:47
21.03.2015
21.03.2015
stepan
-> LUKAS: Točil sem místama 7200 max, ale tohle se stalo tak ve 4000, těžko říct, zejtra sundám hlavu a třeba budu vědět víc.
19:58:42
21.03.2015
21.03.2015
MajoLR
19:55:15
21.03.2015
21.03.2015
LUKAS
-> stepan: čo to vysoke RPM ??
09:23:20
15.03.2015
15.03.2015
stepan
-> petřík: Nevim, uvidíme na geometrii.
22:16:34
14.03.2015
14.03.2015
petřík
-> stepan: kolik je to stupňů , minut a sekund ty odklony?
20:07:58
14.03.2015
14.03.2015
stepan
-> castrol: Jen se k tomu dokopat trvalo moc dlouho.
16:54:34
14.03.2015
14.03.2015
castrol
-> stepan: no vida ake pekne auto to je
14:34:55
14.03.2015
14.03.2015
stepan
Zaslechnul sem, že prej na západě Čech probíhá nějaká soutěž o největší odklony a záklony nebo co.
22:32:11
10.03.2015
10.03.2015
stepan
-> CpEaRjHaY-průserář: Snad brzo, dneska sem dodělal spáry tmelem, zejtra snad nahodim dveře a kapotu.
19:59:39
09.03.2015
09.03.2015
CpEaRjHaY-průserář
-> stepan: Tak kdy bude fotka zeleného celku
16:18:10
25.05.2014
25.05.2014
petřík
-> stepan: mám dvě videa s tech sprintů připomen si to, v tejdnu bych měl mít už doma internet snad
22:01:26
21.11.2013
21.11.2013
stepan
-> packa: Doporučuju si ten sen splnit. S kyvkou absolutně nesrovnatelný a vzhledem k ceně šikmých ramen na vlečku, podelných ramen, všech drobností na generálku a výztuh už to ani není o moc dražší.
15:36:32
21.11.2013
21.11.2013
stepan
-> minno: Funguje to normálně, zrychlení sme naměřili 10s. Nejspíš by to mohlo fungovat líp, ale žádnej problém s tim neni.
19:42:46
07.11.2013
07.11.2013
minno
-> stepan: čítam že na 1,4 upravenom motore máš sériový LEKR. Funguje to dobre? Nie je to sériovým karburátorom príliš škrtené?