skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nábízíme výrobu a prodej sportovních a závodních dílů:
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - komentáře:
15:28:49
18.07.2021
18.07.2021
Eidy
-> stepan: Potěší to, viď? Gratuluju.
10:45:48
28.11.2020
28.11.2020
havlik
-> Eidy: Tak kdejaký nový auto má pod 2,5 otáčky. V Evu mám řízení co má 1.9 otáčky
22:39:39
27.11.2020
27.11.2020
stepan
-> Eidy: Ještě chci zkusit zkrátit páky řízení, uvidím jestli to půjde tak jak si představuju.
22:38:25
27.11.2020
27.11.2020
stepan
-> havlik: Originál by měl mít 3,6.
-> vhml: O zub víc.
-> vhml: O zub víc.
22:20:29
27.11.2020
27.11.2020
Eidy
-> stepan 27.11.20 21:54:38: to nechápu.
-> havlik: Záleží taky, jak moc jsou vymačkaný dorazy. Ale pořád je to skoro o 25% rychlejší a je to dost znát.
-> havlik: Záleží taky, jak moc jsou vymačkaný dorazy. Ale pořád je to skoro o 25% rychlejší a je to dost znát.
22:15:24
27.11.2020
27.11.2020
vhml
-> havlik 27.11.20 22:11:45: 2.8 nemá žádný. To měly jen origa ke kterým patří i jinej hřeben. Všechny tyhle nový výroby mají o zub míň , tj 3,8x5/6 = 3,16
Pokud to má bejt auto čistě slalomový, tak je téměř nezbytný použít vloženou převodku 1:2 jako jsem měl na 140LS. Jen to pak zas neumí ject po silnici nějak normálně.
Pokud to má bejt auto čistě slalomový, tak je téměř nezbytný použít vloženou převodku 1:2 jako jsem měl na 140LS. Jen to pak zas neumí ject po silnici nějak normálně.
22:11:45
27.11.2020
27.11.2020
havlik
-> stepan: hm a origo má cca 3,8 ze? Ja ho teda mám taky koupeny. Ale ze by to bylo vlastně nějak extra rychlý se říct neda
22:06:00
27.11.2020
27.11.2020
stepan
-> havlik: Mělo by mít 3,6/6*5=3.
21:57:26
27.11.2020
27.11.2020
havlik
-> Eidy: A kolik to má otáček 2,8?
21:54:38
27.11.2020
27.11.2020
stepan
-> Eidy: Vidíš, a přítelkyně si to z naprosto nepochopitelnýho důvodu nemyslí.
21:48:55
27.11.2020
27.11.2020
Eidy
-> stepan 27.11.20 17:31:57: rozumná volba.
17:31:57
27.11.2020
27.11.2020
stepan
Na slalomech jsem nestíhal točit, tak jsem si udělal radost.
23:43:52
18.07.2020
18.07.2020
stepan
-> Eidy: Já se toho bál, ale vůbec se to netavilo.
23:37:11
18.07.2020
18.07.2020
Eidy
-> stepan: Fakt? Mě se to jemným zubem tavilo/zapejkalo. Bral jsem to hrubým na dřevo.
22:49:23
18.07.2020
18.07.2020
stepan
-> Eidy: Šukalkou, listem na železo, docela to šlo.