a vlastne jsem to i cely interier vysal, umyl, sundal dverni kryty, nebo jak se tomu nadava, sundal volant, vymenil packy, bo mi praskla umelehmotna blbustka na prepinani na dalkova svetla, no a nalestil to vsecko, a byl to super pocit v tom jezdit.
Dokonce jedna znama, kdyz jsem ji vezl, kdo ti to cistil? a ja na to, no prece ja ne.. kdo jiny by se mi o to auto mel starat!! sakra, ale vsimla si, to se ceni :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 105 L
1978
ve vlastnictví od listopadu 2003
1978
ve vlastnictví od listopadu 2003
LION ŠKODA 105L - komentáře:
Se divam, ze to tu zije :)
ja jsem,bohuzel, tedka dost mimo
dostal jsem se akorat k umyti :) a uz je skodovenka zase spinava jak prase
no a mam mensi kola :) menil jsem zimni pneu, funglovky, ale byly mensi, funguji ok, tak jsem si sehnal jeste letni a je to teda uplne ok no.. tak snad na necem pres leto popracuju, ale vidim to blede :(
ja jsem,bohuzel, tedka dost mimo
dostal jsem se akorat k umyti :) a uz je skodovenka zase spinava jak prase
no a mam mensi kola :) menil jsem zimni pneu, funglovky, ale byly mensi, funguji ok, tak jsem si sehnal jeste letni a je to teda uplne ok no.. tak snad na necem pres leto popracuju, ale vidim to blede :(
-> Vilda:
no to by se poutat měl, ale ve škodě 105 z roku 1978 se poutat neni čím
no to by se poutat měl, ale ve škodě 105 z roku 1978 se poutat neni čím

-> Domajz: Ten by se měl poutat

no ty jako řidič sice jdeš hlavou na volant, ale ten co sedí vzadu uprostřed?

-> minno: Na 100vkách byly podobný... jeden čas jsem sbíral přístrojovky, tak sem se v tom časem naučil tak nějak pohybovat.
rovnaké symboly sa používali už aj na stovkách, nie? sa v nich vôbec nevyznám, bohvie ktorý symbol má čo znamenať

"lepší to bylo jen v tom, že ty čudliky na tom panelua ten panel topení se při bouračce zasunul (vylomil) dovnitř... ale většinou jdeš hlavou na volant a ne na středovej panel."
No právě...
No právě...

-> janos: Mě se ty starý docela líběj... dřív jsem měl takovej přístorjovej štít, ale potřeboval jsem z něj jen ty obroučky, škoda ho no
dal jsem na něj ty černý eMkový a dal do starý 105ky co jsem prodával... No, lepší to bylo jen v tom, že ty čudliky na tom panelua ten panel topení se při bouračce zasunul (vylomil) dovnitř.. ale většinou jdeš hlavou na volant a ne na středovej panel.


-> Vilda: Jasně, akorát pasivní bezpečnost prej nic moc... jako by to byla s novým panelem nějaká výrazná změna
Jen mě fascinujou ty starý symboly kontrolek a ovladačů... ten, kdo je navrhoval, zřejmě absolvoval uměleckou školu jen tak tak...




Taky jsem na to koukal... ten byl ale nejlepší, protože se do něj daly dát 3 vypínače a byly ve stejný poloze (jako vedle sebe a stejně vylezlý ven). A hlavně panel pro topení se nevylamoval jako u toho novějšího, tuším už na modelu 79

Jé, to má ještě starej středovej panel...

No, já když je sníh tak jen vyjíždím kvůli focení.. A i tak dostává podlaha zabrat.. na jaře se jdou vyvařit přední sloupky pod blatníkama.
no, jako jo, je v pohodě, tento týden jsem měnil páčky pod volantem..
problémy mám akorát s elektrikou, něco prostě nejde a sem tam to rezaví.. asi to jdu nafotit :) napadl sníh, tak snad to budou pěkné fotky :)
problémy mám akorát s elektrikou, něco prostě nejde a sem tam to rezaví.. asi to jdu nafotit :) napadl sníh, tak snad to budou pěkné fotky :)
Vypadá opravdu zachovale, a to platí nejen pro prahy ale i pro interiér

Nejlepší by bylo, kdyby mi ji chtěl někdo dát do pucu

díky chlapi,
já si tu fotku lehce upravoval a zjistil jsem pak, že on je to jen náhled
sakra
retušoval jsem si značku no.. :)
já si tu fotku lehce upravoval a zjistil jsem pak, že on je to jen náhled

retušoval jsem si značku no.. :)
78´.....tak to ti fandim!

Jojo, uvidíme, co dál...
