
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Proběhla přestavba do sériového stavu.Motor původní 120 LS,pětikvalt série,emkové nápravy zůstaly,tlumiče a péra série,polepy odstraněny.
ŠKODA 120 GLS
Auto koupeno 7.4.2006 ....měla najeto 42 000 km
r.v.1980
Motor a převodovka
-základ Favorit 781.136 po GO
-1289 ccm
- vačka Engitec p.Chovanec 278/270 (pomalu se řeší 304/304 p.Krejbich)
-osmikanálová hlava Felicia MPi by Gemini Racing,KP 11,1:1
-karburace Weber 40 DCOE
-rozdělovač malý Š 120,regulace 14°
-Nyní velký rozdělovač,obal Škoda 105,vnitřek komplet úprava (by Urbi),regulace 11°,podtlaková regulace vyřazena
-svody 4-2-1 made in doma
-výfuk made in doma,3x rozřezaný kvůli zmizení výplně(skelná vata),současná výplň-drátěnky
-převodovka 5-tikvalt sériový SP 4,22(minulost)
-Nová převodovka 5-tikvalt,homologační převody,rovný zub (díky Honza5,vhml,Vrba a Urbi)
-Vmax cca 150 při 6500 ot/min.
-AC pumpa Škoda 1000 Mb
-spojka SACHS 190 mm
-startér rychloběžný,momentálně ve voze je historický startér z vozu Š1000 MB :)
Podvozek
-Přední náprava ze škody 120 M,nové manžety,pouzdra,svisláky
- maticové řízení
-obvařená nápravnice
-pružiny Tuner#2 220 mm,Saky 250mm
-stabilizátor 20mm p.Svozil
-uložení Pemit
-Repasované přitvrzené tlumiče
-Zadní nápravy ze škody 125 L
-repasované brzdy
- Apolla lakované 2 složkovým PU lakem ' 175/50
Interiér
-Klasika GLS
-Kulaté budíky s otáčkoměrem a chromovými obroučkami
-sedačky nějaké dobové skořepiny.
-sportovní volant RRS 350 mm
Exteriér
-Zachován vhled GLS,lišty kolem dveří,zadního čela,přední nerez maska.
-Chrom nárazníky
-Lakováno v létě 2007,odstín hnědooranžová
-LR vana
-home made světelná rampa osazená dálkovými světly Wessem Chrom
2008:
-17.místo sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting Olomouc 31.5.2008
-52.místo celkově,24.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 14.12.2008
2009:
-55.místo celkově,21.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 7.3.2009
-10.místo (z 27),sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 18.4.2009
-6.místo,sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting 30.5.2009
-7.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 20.6.2009
-19.místo,sk.N1,Rallyslal om Slušovice 16.8.2009
-7.místo,sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 5.9.2009
2010:
-Ve stopě valašské zimy 2010
-Rallyslalom Velký Ořechov 2010
-4.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 19.6.2010 Tigra 1,6
-Rallyslalom Slušovice 2010
-2.místo,sk.do 1400,sprint Speed Show Trenčín 11.9.2010 www.facebook.com/video/vi deo.php?v=11874975...
-8.místo,sk do 1400,sprint Motor Party Vyškov 18.9.2010
2011:
-Ve stopě valašské zimy 2011
-3.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Kopřivnice 16.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 23.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Olomouc 28.5.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Slušovice 2.7.2011
-4.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Day Přerov 9.7.2011 (uvolněné difuzory v karburátoru :/)
-VM Racing Cup Hvozdná
-5.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 17.9.2011
-1.místo,sk.A do 1400,Valašský Autoslalom Biskupice 17.12.2011
2012:
-13.místo,sk.B Valaška 2012
-3.místo,sk.RS1 do 1400,1.Rallyslalom Biskupice 18.2.2012 krizovka :)
Onboard
-2.místo,sk.N1 do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov 31.3.2012
-2.místo,sk.do 1400,Tuning Show Kopřivnice 21.4.2012
-4.místo,N1 HobbyCup Barák 19.5.2012 www.facebook.com/photo.ph p?v=21766574...
-4.místo,sk.do 1400,Tuningday Přerov 9.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,Tuning Slušovice 16.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,HobbyCup Biskupice 7.7.2012
-4.místo,sk.do 1400,P-Cup Vystrkov 25.8.2012
-3.místo,sk.do 1400,HK Racing Rudice 8.9.2012
-12.místo 27.10.2012 Rudimov-Bojkovice
-4.místo VM Racing Testování Biskupice 1.12.2012
-2.místo HobbyCup Biskupice 15.12.2012
2013:
-21.celkově,7.sk.B,Ve stopě valašské zimy 2013
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Kopřivnice 2013
-6.místo,sk. do 1400 Tuning Meeting Olomouc (ať žijí 16 V motory)
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Autoshow Slušovice 2013
-4.místo,kat.Speciál do 2000 Tuning Vyškov 2013
2014:
-10.místo,sk.B Ve stopě valašské zimy 2014
-1.místo,sk. do 1400 sprint Tuning Kopřivnice 2014
ŠKODA 120 GLS
Auto koupeno 7.4.2006 ....měla najeto 42 000 km
r.v.1980
Motor a převodovka
-základ Favorit 781.136 po GO
-1289 ccm
- vačka Engitec p.Chovanec 278/270 (pomalu se řeší 304/304 p.Krejbich)
-osmikanálová hlava Felicia MPi by Gemini Racing,KP 11,1:1
-karburace Weber 40 DCOE
-rozdělovač malý Š 120,regulace 14°
-Nyní velký rozdělovač,obal Škoda 105,vnitřek komplet úprava (by Urbi),regulace 11°,podtlaková regulace vyřazena
-svody 4-2-1 made in doma
-výfuk made in doma,3x rozřezaný kvůli zmizení výplně(skelná vata),současná výplň-drátěnky
-převodovka 5-tikvalt sériový SP 4,22(minulost)
-Nová převodovka 5-tikvalt,homologační převody,rovný zub (díky Honza5,vhml,Vrba a Urbi)
-Vmax cca 150 při 6500 ot/min.
-AC pumpa Škoda 1000 Mb
-spojka SACHS 190 mm
-startér rychloběžný,momentálně ve voze je historický startér z vozu Š1000 MB :)
Podvozek
-Přední náprava ze škody 120 M,nové manžety,pouzdra,svisláky
- maticové řízení
-obvařená nápravnice
-pružiny Tuner#2 220 mm,Saky 250mm
-stabilizátor 20mm p.Svozil
-uložení Pemit
-Repasované přitvrzené tlumiče
-Zadní nápravy ze škody 125 L
-repasované brzdy
- Apolla lakované 2 složkovým PU lakem ' 175/50
Interiér
-Klasika GLS
-Kulaté budíky s otáčkoměrem a chromovými obroučkami
-sedačky nějaké dobové skořepiny.
-sportovní volant RRS 350 mm
Exteriér
-Zachován vhled GLS,lišty kolem dveří,zadního čela,přední nerez maska.
-Chrom nárazníky
-Lakováno v létě 2007,odstín hnědooranžová
-LR vana
-home made světelná rampa osazená dálkovými světly Wessem Chrom
2008:
-17.místo sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting Olomouc 31.5.2008
-52.místo celkově,24.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 14.12.2008
2009:
-55.místo celkově,21.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 7.3.2009
-10.místo (z 27),sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 18.4.2009
-6.místo,sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting 30.5.2009
-7.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 20.6.2009
-19.místo,sk.N1,Rallyslal om Slušovice 16.8.2009
-7.místo,sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 5.9.2009
2010:
-Ve stopě valašské zimy 2010
-Rallyslalom Velký Ořechov 2010
-4.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 19.6.2010 Tigra 1,6
-Rallyslalom Slušovice 2010
-2.místo,sk.do 1400,sprint Speed Show Trenčín 11.9.2010 www.facebook.com/video/vi deo.php?v=11874975...
-8.místo,sk do 1400,sprint Motor Party Vyškov 18.9.2010
2011:
-Ve stopě valašské zimy 2011
-3.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Kopřivnice 16.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 23.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Olomouc 28.5.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Slušovice 2.7.2011
-4.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Day Přerov 9.7.2011 (uvolněné difuzory v karburátoru :/)
-VM Racing Cup Hvozdná
-5.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 17.9.2011
-1.místo,sk.A do 1400,Valašský Autoslalom Biskupice 17.12.2011
2012:
-13.místo,sk.B Valaška 2012
-3.místo,sk.RS1 do 1400,1.Rallyslalom Biskupice 18.2.2012 krizovka :)
Onboard
-2.místo,sk.N1 do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov 31.3.2012
-2.místo,sk.do 1400,Tuning Show Kopřivnice 21.4.2012
-4.místo,N1 HobbyCup Barák 19.5.2012 www.facebook.com/photo.ph p?v=21766574...
-4.místo,sk.do 1400,Tuningday Přerov 9.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,Tuning Slušovice 16.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,HobbyCup Biskupice 7.7.2012
-4.místo,sk.do 1400,P-Cup Vystrkov 25.8.2012
-3.místo,sk.do 1400,HK Racing Rudice 8.9.2012
-12.místo 27.10.2012 Rudimov-Bojkovice
-4.místo VM Racing Testování Biskupice 1.12.2012
-2.místo HobbyCup Biskupice 15.12.2012
2013:
-21.celkově,7.sk.B,Ve stopě valašské zimy 2013
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Kopřivnice 2013
-6.místo,sk. do 1400 Tuning Meeting Olomouc (ať žijí 16 V motory)
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Autoshow Slušovice 2013
-4.místo,kat.Speciál do 2000 Tuning Vyškov 2013
2014:
-10.místo,sk.B Ve stopě valašské zimy 2014
-1.místo,sk. do 1400 sprint Tuning Kopřivnice 2014
EVŽ@/ŠKODA 120 GLS - komentáře:
-> Peca: diky..sem rád že se líbí 

Parádní videa, radost koukat jak ti to jede ;-)
-> onba: aha...a to sem si myslel že jste na tom líp :)..u nás jediný větší podnik pro amatéry co se drží tak je Valaška...jinak moc nic
No u nás je to hrozná bída. Jediný co se zde jezdí, tak jsou vrchy Edda cup, který má příšná pravidla na auta a startovné 3 000,- Kč a občas u Tachova a to jsem jel jen jako předjezdec.
-> onba: jj...ono to u nás víceméně upadlo ty akce pro amatéry...a díky některým za to že jsme se letos vůbec svezli.V čechách to není až taková bída ne?
To je krásný, jak jim ty Favority a Felicie fungují. A ty jsi to tam na konci taky dobře nahnal... Přesně tohle teď mám v plánu pořádat u nás na Západě
Sranda mač na prověření techniky.

Hezky ti to troubí, tak ať to zase jezdí bez problémů...

-> Evž@: Uvidíš, třeba to vydrží...
-> m8rinek: neptal sem se protože mi ten přesah přišel dostatečný....z čehož mě teda vyvedly až příspěvky níže.Pro příště jsme chytřejší.
-> Evž@: Ses měl zeptat ;).
-> m8rinek: kdyby jsi nevěděl jak velkej to má mít přesah tak by jsi to udělal možná taky.Až sem to dal do kupy tak se tady objevily příspěvky jak velkej ten přesah ve skutečnosti musí být.Samozřejmě že bych to podle toho udělal.
-> Evž@: Noo jestli jsi tam natloukl starý vodítko, bez týhle anabáze, tak nad tim trochu pochybuju...
-> m8rinek: tím chceš říct že já to neumím?myslíš že nezvládnu šoupnout hlavu do trouby a vodítko do mrazáku ? :D
-> Evž@: hoooši vrtačky a jemnýho smirku :D:D:D:D. Ono to možná jezdit bude, ale jestli chceš mít jistotu, kup nový vodítko, beztak tam bude nějaká serie třeba z Octy a ať ho tam dá někdo kdo to umí, tj. vodítko podchladit, hlavu nahřát a nalisovat, nikam nebudšit. Potom vystružit, ale nemělo by být třeba...
-> vhml: byl tam problém že vodítko se po naražení do hlavy stáhlo a nešel tam dostat ventil tak se pomocí vrtačky a jemného smirku zlehka vodítko protáhlo.I tam mohl být problém mezi ventilem a vodítkem.
-> Evž@ 23.10.13 16:03:26: a cos tam teda změnil? Jen si to dal zpátky? To neděláš dobře...
-> vhml: jako chtělo to několik silných úhozů ale ne brutálních....az mi to zas vypadne tak to pořeším...už to mam složený 

-> m8rinek 23.10.13 15:23:21: tak tak. To tam musí jít nabít leda brutální silou. Pokud to tam šlo rozumně naklepat tak je malej přesah.
-> pecen: není to tak..na fotce je celistvé vodítko z bronzu