
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Proběhla přestavba do sériového stavu.Motor původní 120 LS,pětikvalt série,emkové nápravy zůstaly,tlumiče a péra série,polepy odstraněny.
ŠKODA 120 GLS
Auto koupeno 7.4.2006 ....měla najeto 42 000 km
r.v.1980
Motor a převodovka
-základ Favorit 781.136 po GO
-1289 ccm
- vačka Engitec p.Chovanec 278/270 (pomalu se řeší 304/304 p.Krejbich)
-osmikanálová hlava Felicia MPi by Gemini Racing,KP 11,1:1
-karburace Weber 40 DCOE
-rozdělovač malý Š 120,regulace 14°
-Nyní velký rozdělovač,obal Škoda 105,vnitřek komplet úprava (by Urbi),regulace 11°,podtlaková regulace vyřazena
-svody 4-2-1 made in doma
-výfuk made in doma,3x rozřezaný kvůli zmizení výplně(skelná vata),současná výplň-drátěnky
-převodovka 5-tikvalt sériový SP 4,22(minulost)
-Nová převodovka 5-tikvalt,homologační převody,rovný zub (díky Honza5,vhml,Vrba a Urbi)
-Vmax cca 150 při 6500 ot/min.
-AC pumpa Škoda 1000 Mb
-spojka SACHS 190 mm
-startér rychloběžný,momentálně ve voze je historický startér z vozu Š1000 MB :)
Podvozek
-Přední náprava ze škody 120 M,nové manžety,pouzdra,svisláky
- maticové řízení
-obvařená nápravnice
-pružiny Tuner#2 220 mm,Saky 250mm
-stabilizátor 20mm p.Svozil
-uložení Pemit
-Repasované přitvrzené tlumiče
-Zadní nápravy ze škody 125 L
-repasované brzdy
- Apolla lakované 2 složkovým PU lakem ' 175/50
Interiér
-Klasika GLS
-Kulaté budíky s otáčkoměrem a chromovými obroučkami
-sedačky nějaké dobové skořepiny.
-sportovní volant RRS 350 mm
Exteriér
-Zachován vhled GLS,lišty kolem dveří,zadního čela,přední nerez maska.
-Chrom nárazníky
-Lakováno v létě 2007,odstín hnědooranžová
-LR vana
-home made světelná rampa osazená dálkovými světly Wessem Chrom
2008:
-17.místo sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting Olomouc 31.5.2008
-52.místo celkově,24.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 14.12.2008
2009:
-55.místo celkově,21.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 7.3.2009
-10.místo (z 27),sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 18.4.2009
-6.místo,sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting 30.5.2009
-7.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 20.6.2009
-19.místo,sk.N1,Rallyslal om Slušovice 16.8.2009
-7.místo,sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 5.9.2009
2010:
-Ve stopě valašské zimy 2010
-Rallyslalom Velký Ořechov 2010
-4.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 19.6.2010 Tigra 1,6
-Rallyslalom Slušovice 2010
-2.místo,sk.do 1400,sprint Speed Show Trenčín 11.9.2010 www.facebook.com/video/vi deo.php?v=11874975...
-8.místo,sk do 1400,sprint Motor Party Vyškov 18.9.2010
2011:
-Ve stopě valašské zimy 2011
-3.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Kopřivnice 16.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 23.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Olomouc 28.5.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Slušovice 2.7.2011
-4.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Day Přerov 9.7.2011 (uvolněné difuzory v karburátoru :/)
-VM Racing Cup Hvozdná
-5.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 17.9.2011
-1.místo,sk.A do 1400,Valašský Autoslalom Biskupice 17.12.2011
2012:
-13.místo,sk.B Valaška 2012
-3.místo,sk.RS1 do 1400,1.Rallyslalom Biskupice 18.2.2012 krizovka :)
Onboard
-2.místo,sk.N1 do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov 31.3.2012
-2.místo,sk.do 1400,Tuning Show Kopřivnice 21.4.2012
-4.místo,N1 HobbyCup Barák 19.5.2012 www.facebook.com/photo.ph p?v=21766574...
-4.místo,sk.do 1400,Tuningday Přerov 9.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,Tuning Slušovice 16.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,HobbyCup Biskupice 7.7.2012
-4.místo,sk.do 1400,P-Cup Vystrkov 25.8.2012
-3.místo,sk.do 1400,HK Racing Rudice 8.9.2012
-12.místo 27.10.2012 Rudimov-Bojkovice
-4.místo VM Racing Testování Biskupice 1.12.2012
-2.místo HobbyCup Biskupice 15.12.2012
2013:
-21.celkově,7.sk.B,Ve stopě valašské zimy 2013
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Kopřivnice 2013
-6.místo,sk. do 1400 Tuning Meeting Olomouc (ať žijí 16 V motory)
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Autoshow Slušovice 2013
-4.místo,kat.Speciál do 2000 Tuning Vyškov 2013
2014:
-10.místo,sk.B Ve stopě valašské zimy 2014
-1.místo,sk. do 1400 sprint Tuning Kopřivnice 2014
ŠKODA 120 GLS
Auto koupeno 7.4.2006 ....měla najeto 42 000 km
r.v.1980
Motor a převodovka
-základ Favorit 781.136 po GO
-1289 ccm
- vačka Engitec p.Chovanec 278/270 (pomalu se řeší 304/304 p.Krejbich)
-osmikanálová hlava Felicia MPi by Gemini Racing,KP 11,1:1
-karburace Weber 40 DCOE
-rozdělovač malý Š 120,regulace 14°
-Nyní velký rozdělovač,obal Škoda 105,vnitřek komplet úprava (by Urbi),regulace 11°,podtlaková regulace vyřazena
-svody 4-2-1 made in doma
-výfuk made in doma,3x rozřezaný kvůli zmizení výplně(skelná vata),současná výplň-drátěnky
-převodovka 5-tikvalt sériový SP 4,22(minulost)
-Nová převodovka 5-tikvalt,homologační převody,rovný zub (díky Honza5,vhml,Vrba a Urbi)
-Vmax cca 150 při 6500 ot/min.
-AC pumpa Škoda 1000 Mb
-spojka SACHS 190 mm
-startér rychloběžný,momentálně ve voze je historický startér z vozu Š1000 MB :)
Podvozek
-Přední náprava ze škody 120 M,nové manžety,pouzdra,svisláky
- maticové řízení
-obvařená nápravnice
-pružiny Tuner#2 220 mm,Saky 250mm
-stabilizátor 20mm p.Svozil
-uložení Pemit
-Repasované přitvrzené tlumiče
-Zadní nápravy ze škody 125 L
-repasované brzdy
- Apolla lakované 2 složkovým PU lakem ' 175/50
Interiér
-Klasika GLS
-Kulaté budíky s otáčkoměrem a chromovými obroučkami
-sedačky nějaké dobové skořepiny.
-sportovní volant RRS 350 mm
Exteriér
-Zachován vhled GLS,lišty kolem dveří,zadního čela,přední nerez maska.
-Chrom nárazníky
-Lakováno v létě 2007,odstín hnědooranžová
-LR vana
-home made světelná rampa osazená dálkovými světly Wessem Chrom
2008:
-17.místo sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting Olomouc 31.5.2008
-52.místo celkově,24.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 14.12.2008
2009:
-55.místo celkově,21.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 7.3.2009
-10.místo (z 27),sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 18.4.2009
-6.místo,sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting 30.5.2009
-7.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 20.6.2009
-19.místo,sk.N1,Rallyslal om Slušovice 16.8.2009
-7.místo,sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 5.9.2009
2010:
-Ve stopě valašské zimy 2010
-Rallyslalom Velký Ořechov 2010
-4.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 19.6.2010 Tigra 1,6
-Rallyslalom Slušovice 2010
-2.místo,sk.do 1400,sprint Speed Show Trenčín 11.9.2010 www.facebook.com/video/vi deo.php?v=11874975...
-8.místo,sk do 1400,sprint Motor Party Vyškov 18.9.2010
2011:
-Ve stopě valašské zimy 2011
-3.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Kopřivnice 16.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 23.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Olomouc 28.5.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Slušovice 2.7.2011
-4.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Day Přerov 9.7.2011 (uvolněné difuzory v karburátoru :/)
-VM Racing Cup Hvozdná
-5.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 17.9.2011
-1.místo,sk.A do 1400,Valašský Autoslalom Biskupice 17.12.2011
2012:
-13.místo,sk.B Valaška 2012
-3.místo,sk.RS1 do 1400,1.Rallyslalom Biskupice 18.2.2012 krizovka :)
Onboard
-2.místo,sk.N1 do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov 31.3.2012
-2.místo,sk.do 1400,Tuning Show Kopřivnice 21.4.2012
-4.místo,N1 HobbyCup Barák 19.5.2012 www.facebook.com/photo.ph p?v=21766574...
-4.místo,sk.do 1400,Tuningday Přerov 9.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,Tuning Slušovice 16.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,HobbyCup Biskupice 7.7.2012
-4.místo,sk.do 1400,P-Cup Vystrkov 25.8.2012
-3.místo,sk.do 1400,HK Racing Rudice 8.9.2012
-12.místo 27.10.2012 Rudimov-Bojkovice
-4.místo VM Racing Testování Biskupice 1.12.2012
-2.místo HobbyCup Biskupice 15.12.2012
2013:
-21.celkově,7.sk.B,Ve stopě valašské zimy 2013
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Kopřivnice 2013
-6.místo,sk. do 1400 Tuning Meeting Olomouc (ať žijí 16 V motory)
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Autoshow Slušovice 2013
-4.místo,kat.Speciál do 2000 Tuning Vyškov 2013
2014:
-10.místo,sk.B Ve stopě valašské zimy 2014
-1.místo,sk. do 1400 sprint Tuning Kopřivnice 2014
EVŽ@/ŠKODA 120 GLS - komentáře:
21:26:52
16.10.2013
16.10.2013

peter l
-> Evž@: Myslel som ze to bude nieco s voditkom

19:57:13
15.10.2013
15.10.2013

peter l
-> Evž@: Aha uz som to pochopil...

19:55:17
15.10.2013
15.10.2013

pavucina
Mel sjem to stejne, kdyz jsem do starych gufer fouknul tlak a vysoka teplota udelali z gufer beton co nestira, akorat to nebylo tak tragicky, ze by prestal palit valec. Jen to po brzdeni z kopce cmoudilo na volnobeh to same.
19:52:20
15.10.2013
15.10.2013

Petr Urban
-> Evž@: To si myslím taky že je nesmysl jezdit bez nich a většina motorářů taky i když se jedná o závodní motor. Jen p. Chovanec asi má potřebu aby vodítka více mazala a ty si nalil do výměny do výměny dalších 10 L oleje.
19:40:19
15.10.2013
15.10.2013

Evž@
-> Urbi: ja nevim....uz to ma neco nalitano.Kouřilo to hlavně v nizkych otáčkách a vynechaval častečně valec.Na plný kotel se to stihlo spalovat a normálně to jelo.Jinak si myslim že bez gufer je nesmysl jezdit :).I když věřím že ze začátku když je to nový to možná nic nepustí.
19:35:56
15.10.2013
15.10.2013

Petr Urban
-> Evž@: Mě chovanec dodal hlavu bez gufer a že je to ok pro závodní motor, zadání přitom ani nebylo pro závodní motor, to bych si asi mocně zakouřil nechat to tak a ještě s plnou syn.
Vodítko máš zkrácené nebo origo a je vychozené, že to bralo tak strašně moc oleje a kouřilo ? I když tam to gufero není, mělo by to být snesitelné pro jízdu. Jinak doporučuji gufera elring, ale bacha asi to dělají ve více státech, chtěj origo elring germany.
Vodítko máš zkrácené nebo origo a je vychozené, že to bralo tak strašně moc oleje a kouřilo ? I když tam to gufero není, mělo by to být snesitelné pro jízdu. Jinak doporučuji gufera elring, ale bacha asi to dělají ve více státech, chtěj origo elring germany.19:17:44
15.10.2013
15.10.2013

Evž@
-> peter l: asi jsem špatně reagoval....nasává to nejspíš olej přes ventil...takže banalita.Píst je nejspíš OK
19:12:43
15.10.2013
15.10.2013

peter l
-> Evž@: Tak to je uz horsie,vyzera to na piest KO

19:11:44
15.10.2013
15.10.2013

Evž@
-> m8rinek: asi to tak vypadá....chtěl sem už rozebrat motor ale na tom válci byl tlak ok
-> peter l: nenasalo....normalně tama valí olej do spalováku a kouří
-> peter l: nenasalo....normalně tama valí olej do spalováku a kouří
19:07:02
15.10.2013
15.10.2013

peter l
-> peter l: Zeby nieco nasalo???ja som mal raz taky problem ze na sacom ventilu na voditku v kanali ten koniec voditka sa rozlomilo na polovicu,piest to nasalo a zrazu len zaklepal motor a zdochnul(chvala bohu ze na volnobehu)po rozobrati nastastie len odlacok na pieste a na ventilu,po vymene voditky pradie forte

19:05:10
15.10.2013
15.10.2013

m8rinek
-> Evž@: Vytažený gufero? Normal bača...
21:06:04
14.10.2013
14.10.2013

peter l
-> Evž@: Tal na tu poruchu som zvedavy

21:00:15
14.10.2013
14.10.2013

Evž@
-> peter l: nebylo to extra chudý...tyto věci sem při ladění kontroloval....stare favo pisty sa jen tak nepropalily
20:38:24
14.10.2013
14.10.2013

peter l
-> Evž@: Zeby chuda zmes

20:30:21
14.10.2013
14.10.2013

Evž@
-> MOLSO:
-> MajoLR:
diky...
-> peter l: něco na druhém válci...zatím sem to nerozebral ale asi pist nebo kroužky
-> MajoLR:
diky...-> peter l: něco na druhém válci...zatím sem to nerozebral ale asi pist nebo kroužky
20:15:31
14.10.2013
14.10.2013

peter l
-> Evž@: A co vlastne stalo??praskly piesty ????
19:33:53
14.10.2013
14.10.2013

MajoLR
Jazda parádna!!!!!


19:29:54
14.10.2013
14.10.2013

MOLSO
-> Evž@: ale isiel velmi pekne ... .klobuk dolu
19:27:13
14.10.2013
14.10.2013

Evž@
23:12:41
11.10.2013
11.10.2013

Evž@
-> peter l: no chtěl bych ještě zkusit lepší vačku na 1,3 ....a časem kdyžtak fóbii :)
EVŽ@/ŠKODA 120 GLS

































