skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto: Škoda 120L , r.v.: 80,
barva: červená základní – nyní červená metalíza s více vrstvím efektem ( ty co jí viděli říkaj že je hezká )
www stránky: www.3dtuning.net
Exteriér: !!! Pozor vozidlo je ve stádiu celkové renovace !!! Jde o užovku která si ponechá svůj Retro styl, přední světla II Golf čiré, zadní lampy jsou ve vývoji ale také budou čiré, chromové nárazníky, ...
Interiér: série škodovka – plány změněny máme nový interiér který čeká na čalounění jedná se o komplet set RECARO jak předek tak zadek
Motor: Prozatím série 120, jen že asi půjde ven – Již je v garáži nový ale bude potřebovat ještě menší dopink ;)
Podvozek: sportovní tlumiče SPEEDPRO RACE bohužel, když HP se noví nedají sehnat :( teda mě jsou utajeny, pera mam od Wrcteam, ale mezi ty nejvyšší nepatří tak jsem zjedaví jak bude ležet u země, podložky 2,3cm a 3 cm široký ( :( vím bude achylova pata všeho ), 19" stabil " malá okruhovka " něco to udrží doufejme :), přední torzka " jen jak jí přidělat "
Kola: RST13" , už jsou doma a čekají na leštění
Audio: Prozatím žádný jen dva ovály v zadním platě a starý chrastítko – opět i na této části se pracuje
co jsem již splnil:
go kastle
nový motor
5Q
nový lak
pískované nápravy
dodání náhradních dílů na nápravy čeká se na spasování k vozu, náprava již na autě a sedí tam jako "prdel na hrnec" opravdu nádhera!
barva: červená základní – nyní červená metalíza s více vrstvím efektem ( ty co jí viděli říkaj že je hezká )
www stránky: www.3dtuning.net
Exteriér: !!! Pozor vozidlo je ve stádiu celkové renovace !!! Jde o užovku která si ponechá svůj Retro styl, přední světla II Golf čiré, zadní lampy jsou ve vývoji ale také budou čiré, chromové nárazníky, ...
Interiér: série škodovka – plány změněny máme nový interiér který čeká na čalounění jedná se o komplet set RECARO jak předek tak zadek
Motor: Prozatím série 120, jen že asi půjde ven – Již je v garáži nový ale bude potřebovat ještě menší dopink ;)
Podvozek: sportovní tlumiče SPEEDPRO RACE bohužel, když HP se noví nedají sehnat :( teda mě jsou utajeny, pera mam od Wrcteam, ale mezi ty nejvyšší nepatří tak jsem zjedaví jak bude ležet u země, podložky 2,3cm a 3 cm široký ( :( vím bude achylova pata všeho ), 19" stabil " malá okruhovka " něco to udrží doufejme :), přední torzka " jen jak jí přidělat "
Kola: RST13" , už jsou doma a čekají na leštění
Audio: Prozatím žádný jen dva ovály v zadním platě a starý chrastítko – opět i na této části se pracuje
co jsem již splnil:
go kastle
nový motor
5Q
nový lak
pískované nápravy
dodání náhradních dílů na nápravy čeká se na spasování k vozu, náprava již na autě a sedí tam jako "prdel na hrnec" opravdu nádhera!
Egiho / Ferda - komentáře:
20:36:32
25.10.2010
25.10.2010
Egi
JInak dnešní operace se zdařila Vindané zadní čelo, ale měl jsem bopky nechtěl jsem to odřít... Jinak, pardon za divný stíny foceno mobilem a ještě nasvicováno dvěma autama :)
20:35:42
25.10.2010
25.10.2010
Egi
-> Nwkt: ano zprávě, jinak já na to koukal taky jako puk, ale já prostě nemůžu mít nic normálního :)
-> Tuner#2: Uvidíme jak to bude držet, jinak silonblok je ten tvrt závodní tak by to něco mohl zvládnout, ale jak říkam uvidíme... Jinak kaslík neni řízlej to vidíš s předešlích fotek a letos už do něj neříznu, ten tunel mi stačil Už to chci mít na kolech a hlavně musí mi zůstat něco na další roky ne
-> Tuner#2: Uvidíme jak to bude držet, jinak silonblok je ten tvrt závodní tak by to něco mohl zvládnout, ale jak říkam uvidíme... Jinak kaslík neni řízlej to vidíš s předešlích fotek a letos už do něj neříznu, ten tunel mi stačil Už to chci mít na kolech a hlavně musí mi zůstat něco na další roky ne
11:16:23
25.10.2010
25.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 25.10.10 11:14:33: Jo no vidíš to mě nenapadlo, ale to je taky řádná blbost, ten silentblok to nevydrží ani náhodou....
11:14:33
25.10.2010
25.10.2010
Nwkt
-> Tuner#2: Pokud koukam správně tak to je kejvačková ne vlečkový příčce
10:51:35
25.10.2010
25.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Egi 24.10.10 20:09:46: Ty dáváš vlečku? Máš předělanej kaslík na baterku? a to vyleštěný nalévací hrdlo je ze 130? Mě připadá jako obyč 120ckový...
22:41:45
22.10.2010
22.10.2010
Egi
hurá!!! po tejdením zpoždění jsem si dneska dovezl konečně vlaštovku domů no a jelikož na zítra slibujou hezký počasí tak si asi budem hrát tak třeba i tu převodovku bych tam mohl naimplantovat z motůrkem :)
21:29:44
12.10.2010
12.10.2010
Egi
hupsa hejsa do brandejsa, už to je i natřený, v úterý si jedu pro vlaštovku, tak doufejme že už teď je vše jak má
21:34:35
10.10.2010
10.10.2010
Egi
-> Nwkt: No my jsme to s Paulem ( on jezdí po plzni v zeleným eRku možná znáš ) když jsme to vysekávali z rapida tak jsme dotoho bušili snad půl hodiny a drželo to fest. No a když jsem to v garáži začišťoval tak to trvalo taky chvilku, bylo to tam docela pevně přivařený. Jo jo jsme koukali že to naštěstí jde mimo nosnou plochu což je dobře... jinak je to ještě přichycený i karosářskym tmelem ( nebo co to je zasračku :) ) pořádně z druhý strany zamamzaný, tak že ani voda by se tam, neměla dostat... I když co toho Ferda za deště najezdí, VŮBEC NIC
21:28:24
10.10.2010
10.10.2010
Nwkt
-> Egi: Ono je to vesměs fuk, namáhaný to neni vůbec, spíš aby to tam drželo. Když jsem seknul do origo tak popraskaly najednou všechny body
21:26:51
10.10.2010
10.10.2010
Egi
-> MOLSO: jasný to já taky
-> Nwkt: neboj opravdu se ti to jen zdá, dělal mi to známej a dal si záležet Provařený je to opravdu fest...
-> Nwkt: neboj opravdu se ti to jen zdá, dělal mi to známej a dal si záležet Provařený je to opravdu fest...
21:24:26
10.10.2010
10.10.2010
Nwkt
-> Egi 10.10.10 21:10:49: Mě to přijde takový posmrkaný a ne moc provařený
21:24:05
10.10.2010
10.10.2010
MOLSO
-> Egi: no vies no ja som veelmi nevšímavý
21:23:08
10.10.2010
10.10.2010
Egi
-> MOLSO: no to už si mohl poznat na fotce a v popisu to mam taky :) Jo jo, na tu 136 by byl 4Q moc, jelikož může potvrdit i Honza že když jsem jeli do Běšin tak ta 120 co tam byla jela nezkutečně ( pravda to byl poslední Běšinckej sraz co jel, pak po zimě šel na kudlu ) i zelenka za mnou musela svištět víc než by bylo na 120 zdrávo a ty výslechy na místě :) Jen ten pěti kvalt tam chyběl tak že teď i kdyby se měla origo motor vracet tak stím 5q to pojede líp :)
-> Tuner#2: No akorád si mě víc nahlodal Tak že páteční nálet k Waltrovy ( ten přístup k zákazníku mě opravdu odrazuje ) v sobotu chirurgije... Pokud pojedeš v sobotu tak budu vyprávět...
Jak říkam pokud mě to všechno trápení Ferda vynahradí konečnou a finální krásou, tak bude fakt nádhernej, jelikož to co už jsem si snim zažil :) To by vydalo na knížku
-> Tuner#2: No akorád si mě víc nahlodal Tak že páteční nálet k Waltrovy ( ten přístup k zákazníku mě opravdu odrazuje ) v sobotu chirurgije... Pokud pojedeš v sobotu tak budu vyprávět...
Jak říkam pokud mě to všechno trápení Ferda vynahradí konečnou a finální krásou, tak bude fakt nádhernej, jelikož to co už jsem si snim zažil :) To by vydalo na knížku
21:14:50
10.10.2010
10.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Egi 10.10.10 21:10:49: Tak to jsem rád, že jsem pomohl. Dobrá práce!
21:12:25
10.10.2010
10.10.2010
MOLSO
-> Egi: no fajn takze 5q :)
21:10:49
10.10.2010
10.10.2010
Egi
Tak a v sobotu se prováděl snad poslední zásach s flexou do kastle ferdy... Srdce mi to trhalo a slzičky jsme měl na krajíčku, ale jelikož, je známo ten zná to nen zas ono a dohromady umí h...., tak že se upravila zadní stěna. Bohužel zatím foceno bez finální úpravy,ale ta bude zítra :)
Tak a teď už nic snad nebrání tam nasadit 5Q, nápravy, motor a jak říkám do prvního sněhu snad poprvé nastartujem :)
To je poznámka pro pár rejpalů co tvrdí že se na autě nic nedělá, ale bohužel jsem se už poučil na ferdovi dost a dost :)
Tak a teď už nic snad nebrání tam nasadit 5Q, nápravy, motor a jak říkám do prvního sněhu snad poprvé nastartujem :)
To je poznámka pro pár rejpalů co tvrdí že se na autě nic nedělá, ale bohužel jsem se už poučil na ferdovi dost a dost :)