Velice pěkné úvahy jsem si přečetl, pohledy atd. Já to všechno chápu, ale právě teď (možná opožděně) mám to rozhodování co Eidy zmínil, v mládí koupit a pak si to ponechat přes ty další starosti života, které čekají.
Vtip je v tom, že já teď vím co udělat na autě, aby se mi sním jezdilo "lépe", aby ten zážitek byl zas někde o kousek dál. Jen se rozhoduji jestli tu energii vložit do něj, a nebo do něčeho jiného. O technice vozu se nemá smysl bavit, jediné co to erko asi má je ta duše. A proto předělávám právě "jen" tu techniku. Aby to bylo pořád svým způsobem eRko.
Jo a stím prodejem, mno jak bych to řekl, ono možná se zas s Radkem někde projedem příští rok ve stejných vozech .
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Popis auta:
Typ auta: Škoda 105l / uŽOFKA
Rok výroby: 1983
Prvním majitelem tohoto auta byl jakýsi starší pán,díky kterému je auto v docela dobrém stavu. Každý si pod tímto představí něco jiného, pro mě to znamená, že kromě předních blatníků a čela je plechařina původní, karoserie bez koroze. Vnitřky dveří jsou poctivě vymazány vazelínou a našly by se i další vychytávky.
Poté tohle auto vlastnil 4 roky kamarád, který udělal na autě moc, ikdyž některé úpravy dost nesmyslné, postupně se jich zbavuji ( maska, červený interiér apod!). Ale abych mu nekřivdil, díky němu je v autě motor z Felicie, nápravy z modelu M a interiér z Rapida. No, možná si jednou řeknu: kéž by tohle neudělal :-) .
Já upravuji toto auto zase jiným směrem. Co se týče vzhledu, chci zachovat původní kouzlo tohoto auta,originální vzhled, takže na autě nikdy nebudou žádné plasty a podobně. Vzhled jsem vylepšil pouze laminátovým lízátkem, které se montovalo na Garde, zrcátky Beskydsport + kola. V autě jsem měl i hudbu, subwoofer ve tvaru šneka. Toho jsem vyrobil na popud skutečnosti, že mnoho lidí na různých srazech machruje s dřevotřískovými bednami potaženýma kobercem a myslí si, co nemají. Tímhle jedinečným tvarem jsem jim chtěl ukázat, že to jde i jinak.
Začátkem roku 08 jsem si koupil další auto (Felicii Combi 1,6 Laurin&Klement) a uŽOFKA je od této doby pouze na projížďky a srazy. Teď mám v hlavě jen jeden směr úprav a to zlepšení jízdních vlastností. Vyměnil jsem kyvku za "pseudoRS" nebo molčánnovku, (jak chcete). Zadní brzdy jsou kotoučové, třmeny jsou z Octavie. Tlumiče jsem použil plynokapalinové tuhostně stavitelné Spaxy. S výsledkem jsem zatím moc spokojen, ale pořád je co vylepšovat:-)
No a až mě tohle přestane bavit, příjde na řadu návrat k originálu (jako poslední vyměním sedadla za 105kové bez opěrek:-))
Mnoho lidí se mě ptá, proč vrážím tolik peněz do obyčejné škodovky. Všem takovým bych chtěl říct, že se mi staré škodovky líbí, při jízdě v té své si užívám lehkost auta, komunikativní řízení, skvělé brzdy a žádný výkon:-D Bohužel mi nic neříkají(byť jsou lepší) moderní těžká auta s předním náhonem, přeposilovaným řízením a nulovou odezvou volantu, pedálů... Na své uŽOFCE si užívám úplně všechno: starosti při shánění dílů, jízdu, práci na ní.....škodovkáři, znáte to.
Taky bych chtěl poděkovat všem, kteří mi pomohli, poradili a ovlivnili mě.
majitel auta, Radek Pomp
Fotogalerie na rajče.idnes.cz:
pradek.rajce.idnes.cz/
Karoserie:
Až na přední blatníky a čelo, zadní nápravu původní plechařina i lak
KOLA:
ARC 5,5x14palců + pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14
(leštěné límce 2,5 a 3"), hořčíkový střed
povrchová úprava -vakuově pochromované - základ na lehké kovy, 3 vrstvy plniče ( původně odlitek z pískové formy, na kterém bylo třeba udělat dokonale rovnou plochu- 3.vrstvu jsem brousil papírem o zrnitosti 1000), poté vakuové pochromení - naprášení mosazí (podkladní lak, mosaz, ochranný lak). povrchová úprava je tedy ze 7 vrstev!
nebo
EXIP 5.5J x R14 ET 40, 4x100 + pneu Yokohama A539, Fulda Carat Asuro 185/50 R14
Zrcátka Beskydsport - v barvě auta, s airbrushem rozpláclé mouchy
Přední "čiré-bílé" blinkry
Nový přední chromovaný nárazník
Chromované olemování masky
děrovaná lišta na zadním čele
3-dílné Lízátko z Garde,popis výroby:
skoda-virt.cz/cz/.../3268 -jak-jsem-delal-lizatko-an eb-tezky-zivot-ceskeho-tun era
Interiér:
Volant Selm-průměr 32 cm
Skořepiny MTX, neboli české recara
Palubní deska z modelu GL, lišta a panel kolem rádia potažen koženkou se žlutým švem
Horní obložení dveří z modelu GL
konzole řazení se zkrácenými drahami
Přídavný otáčkoměr VDO do 7 tis. ot/min.
3bodové pásy
Podvozek:
Přední náprava
- odklony -1,5 stupně, sbíhavost 1 mm
- uloženo v tvrdých gumách - 80 Shore
- náboj převrtán na rozteč 4x100, osoustružen kvůli úspoře neodpružených hmot
- široké M ramena, děrované výztuhy po celé délce ramen, ostré hřebenové řízení - 2,5 otáčky
- 4 pístkové litinové brzdiče, kotouče Ferodo průměru 245 mm, desky TRW
- stabilizátor 18 mm, výroba Svozil, v místě uchycení na mostu podložen 10 mm podložkami
- pružiny 210 mm, 80 kN, výroba zajištěna Tuner#2
- dorazy Avie, na spodním rameni 6 mm pasovina - max propružení 24 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
Zadní náprava
kopie LR, úhel osy kývání 10 stupňů
sbíhavost 1 mm, odklony -2,5 stupňě
- zadní náboj z opracovaného výkovku, rozteč 4x100
- pružiny 44 kN, délka 250 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
- třmeny z Octavie - průměr pístku 38 mm, desky TRW
- kotouč Brembo průměru 232 mm
- ruční brzda na lanovody
- podvázání nápravy z gumotextilního pásu
- pancéřované brzdové hadice
bývalý motor:
- Felicie 1,3 s karburátorem Sedr - přetryskovaný
- elektronické, bezdotykové zapalování
- vačka 260, výroba NC POWER
- z kanálů odstraněny nerovnosti, slícované potrubí
- bavlněný filtr Champion
- elektrická nízkotlaká palivová pumpa Facet
- výfuk NC POWER s nerezovou koncovkou
- startér 1 kW z Felicie
- černé víko ventilů s leštěnými žebry
současný motor:
- původ Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
- 4-válcový motor typu boxer, tedy s protiběžnými písty
- objem 1712 ccm, vrtání 87, zdvih 72 mm
- rozvod DOHC, řemeny, 4 vačky, 16 ventilů
- výkon 137 PS @ 6500 RPM, toč. moment 155 Nm @ 4600 RPM
- řízení motoru Bosch Motronic ML4.1 multipoint
- kompresní poměr 10:1
- litinový blok s 3x uloženou klikou, hliníkové 16V hlavy
- spodek motoru komplet GO - vyvložkování válců, komplet nové ložiska, 1 nová ojnice, vyvážení spolu se spojkou
- GO hlav - srovnání, zabroušení sedel ventilů, opracování ventilů, nová gufera, tlaková zkouška
- svíčky NGK PFR6B s platinovou elektrodou
- zapalovací kabely Bosch ( 1 Tesla :-)
- spojka, přítlačák SACHS z Alfy Romeo 33, setrvačník se snímačem otáček taktéž z 33
- těsnění motoru Victor Reinz
- palivové čerpadlo Acron, 3,5 bar, palivový filtr z Felicie
- startér Bosch 1,1 kW
- nerezové svody i výfuk vlastní výroby s lambda sondou, pro každou hlavu zvlášť
- odlehčená řemenice, původně trojřadá (servo a klima)
- olej Selenia 20K 10W40 Alfa Romeo
Převodovka:
- suchý 5q, SP 3,9
nebo 5q SP 4,22 nebo 4q SP 4,22
- konzole řazení se zkrácenými drahami
Hudba (nyní už minulost):
Autorádio Pioneer DEH-P40MP. DO kartového typu a další DO na volant
V předních dveřích dvoupásmové repro Philips průměr 17 cm
Bývalý subwoofer:
Subwoofer - Carpower Blackbass 12" v 60 litrové basreflexové ozvučnici ve tvaru šneka
Zesilovač-digitální monoblok Carpower Wanted 1/800D
Kapacitor Dietz 1F , pojistkové pouzdro na ANL 100A pojistku Dietz , napájecí kabely Dietz 35 qmm
reproduktorový kabel Stinger 2.4 qmm , zlacené bateriové svorky a instalační očka
Novinky:
16.3.2014 První road test motoru boxer
1.3.2014 První start motoru Alfa Romeo 1,7 16V boxer
30.8-7.9.2013 Dovolená v Itálii, celkem ujeto cca 2500 km
11.8.2013 Zástavba pětistupňové převodovky - převaření tunelu, výměna nádrže a trubek chlazení, 5q SP 4,22
18.6.2013 koupě náhradního motoru boxer vč. nových rozvodů za cenu rozvodů :-)
25.-26.4.2013 Renovace výfuku, koupen plast na zástěrky
10/2012 koupě motoru AR 33 1,7 16V boxer s díly potřebnými k zástavbě
31.1.2012 ostré řízení 2,5 otáčky
2.1.2012 Koupeny kola EXIP 5,5x14, v plánu jako "civilní"
23.11.2011 přední pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14 SOFT
19.10.2011 kožené tažné oko
1.10.2011 - 6.MORAVSKOSLEZSKÝ - vítěz v kategorii tuning
5.7.2011 Konečně zprovozněna po výměně zadní nápravy, brzd a převodovky
8.4.2011 Široká brzda a nafoceny hotové sedačky
9.1.2011 Výměna klik za užovkové
29.11.2010 2 sedačky Metalex "LR"
20.6.2010 Úchycení výfuku předěláno na pružné pomocí pryžotextilního popruhu.
23.4.2010 Stabilizátor 18 mm od Svozila
10.4.2010 Zkrácené řazení
22.2.2010 Zadní brzdiče Lukas - z Octavie, průměr pístků 38 mm
10.2.2010 Přišly náboje na zadní nápravu
31.7.2009 Koupena autoplachta
19.6.2009 Dodělán airbrush a osvětlení subwooferu
17.6.2009 Nasazeny podložky na změnu rozteče, práce okolo šneka
16.6.2009 Seříznuté zadní pružiny o 4cm+guma mezi závity
14.6.2009 Přední náprava předělána na rozteč 4krát100, poskládány kola ARC
22.5.2009 Přivezeny středy ARC vakuově pochromované (vakuově naprášené mosazí)
17.5.2009 Pozinkované, upravené přední náboje, štefty (100, 70 a 40mm)jsou doma
8.5.2009 Nasazena nová maska, nastříkány pružiny (černý Alkyton), zrcátko (barva auta), SW (slonová kost)
6.5.2009 Středy ARC odvezeny na povrchovou úpravu
11.4.2009 Poskládal jsem novou masku s origo znakem, přivezl od soustružníka náboje a podložky
28.11.2008 Koupeny kola ARC 6krát14 palců, s pneu 185/60, hořčíkové středy
11.10.2008 Opravdu poslední vyjížďka v sezoně 08 - cíl - Slezská Harta
10.10.2008 Koupen dálkový ovladač na rádio Pioneer cd-sr100 - na volant
27.9.2008 Poslední projížďka v sezoně 08
19.9.2008 Šnek v plniči, konečný tvar na fotkách
18.9.2008 Předělána palubka-červenou překryla koženka obšitá žlutou nití, přítroje+štít ze Škody 120LS ročník 1983
11.9.2008 Nasazeny vyleštěná kola a tlumiče (+25%)
10.9.2008 Doleštěny kola
26.5.2008 Připravuji novinky na letošní sezonu, snad to do Hrocháče stihnu:-)
21.3.2008 Na svůj svátek jsem si přivezl Laurinku konečně z lakovny,pořádně ji umyl.uŽOFKA je odteď jen na srazy a projížďky:-)
19.2.2008 Koupeny nové zadní blatníky CS výroby,užovkové lemy,sand je nikdy nepoužiju:-)
13.1.2008 Koupena Felicia Combi 1,6 Laurin&Klement,Evoluc e uŽOFKy bude nějakou dobu stagnovat,peníze půjdou do opravy spotřebáka! skoda-virt.cz/cz/.../4338 -radekp-felicie-combi-1-6
1.10.2007 Stavitelné tlumiče Spax a pružiny by Saky
6.9.2007 FM anténa se zesilovačem
6.9.2007 Sehnal jsem od Merfolka nový odpojovač baterie PAL ( přímo pro škodovky) a zapojil
5.9.2007 Přidány fotky ze stavby subwooferu
4.8.2007 Odstraněny zadní sedačky,pomalu se začíná dělat hudba!
18.7.2007 Zakoupen zesilovač Carpower 1/800D a sw Carpower Blackbass 12"
29.-30.7.2007 Na 5. srazu stránek skoda.virt v Hrochově Týnci ocenila odborná porota tohle auto jako NEJ
sedan srazu.
12.5.2007 Nové rádio Pioneer DEH-P40MP s dálkovým ovládáním,digitální monoblok viz popis
30.4.2007 Vyměněny kliky za lakované
29.4.2007 Nasazeny dveře,výfuk,auto konečně doděláno a zprovozněno.Vyjel jsem si na první vyjížďku,abych zjistil,jestli jsou pořád pod kapotou ty koně...........a jsou:-)
28.4.2007 Nasazen NOVÝ chromovaný nárazník,složeny světla a nasazena 4oko maska s chromovým
lemováním
23.4.2007 Namontován 3 bodový bezpečnostní pás
22.4.2007 uŽOFKA je o dvě plechovky Body barvy těžší-padly na podběhy,blatníky a čelo zevnitř.Usadil jsem
kapotu,dal nová gumová těsnění a auto komplet vyčistil.
21.4.2007 Nasazeny blatníky,čelo a lízátko,výsledek jsem nafotil.
14.4.2007
uŽOFKA přivezena od lakýrníka,s prací jsem moc spokojen, s cenou taky!!!Po nastrojení nahodím foto!!!
25.3.2007 Dokončena výroba lízátka,auto odvezeno na lak
1.12.2006 NOVÁ přední levá půlka nár.-ne že by můj byl zkorodovaný,ale za super cenu ho vezmu vždy!
19.10.2006 NOVÁ přední pravá půlka nárazníku
10.9.2006 Dokončena stavba a zapojení subwooferu
3.9.2006 Namontováno centrální zamykání s DO a alarmem
8.8.2006 Přední plynokapalinové tlumiče Kayaba
11.7.2006 Geometrie přední nápravy
3.7.2006 Nová náprava namontována,zbývá doladit odklony a sbíhavost
Co je v plánu,co se chystá?:
nic, prioritou je postavit dům:-)
Typ auta: Škoda 105l / uŽOFKA
Rok výroby: 1983
Prvním majitelem tohoto auta byl jakýsi starší pán,díky kterému je auto v docela dobrém stavu. Každý si pod tímto představí něco jiného, pro mě to znamená, že kromě předních blatníků a čela je plechařina původní, karoserie bez koroze. Vnitřky dveří jsou poctivě vymazány vazelínou a našly by se i další vychytávky.
Poté tohle auto vlastnil 4 roky kamarád, který udělal na autě moc, ikdyž některé úpravy dost nesmyslné, postupně se jich zbavuji ( maska, červený interiér apod!). Ale abych mu nekřivdil, díky němu je v autě motor z Felicie, nápravy z modelu M a interiér z Rapida. No, možná si jednou řeknu: kéž by tohle neudělal :-) .
Já upravuji toto auto zase jiným směrem. Co se týče vzhledu, chci zachovat původní kouzlo tohoto auta,originální vzhled, takže na autě nikdy nebudou žádné plasty a podobně. Vzhled jsem vylepšil pouze laminátovým lízátkem, které se montovalo na Garde, zrcátky Beskydsport + kola. V autě jsem měl i hudbu, subwoofer ve tvaru šneka. Toho jsem vyrobil na popud skutečnosti, že mnoho lidí na různých srazech machruje s dřevotřískovými bednami potaženýma kobercem a myslí si, co nemají. Tímhle jedinečným tvarem jsem jim chtěl ukázat, že to jde i jinak.
Začátkem roku 08 jsem si koupil další auto (Felicii Combi 1,6 Laurin&Klement) a uŽOFKA je od této doby pouze na projížďky a srazy. Teď mám v hlavě jen jeden směr úprav a to zlepšení jízdních vlastností. Vyměnil jsem kyvku za "pseudoRS" nebo molčánnovku, (jak chcete). Zadní brzdy jsou kotoučové, třmeny jsou z Octavie. Tlumiče jsem použil plynokapalinové tuhostně stavitelné Spaxy. S výsledkem jsem zatím moc spokojen, ale pořád je co vylepšovat:-)
No a až mě tohle přestane bavit, příjde na řadu návrat k originálu (jako poslední vyměním sedadla za 105kové bez opěrek:-))
Mnoho lidí se mě ptá, proč vrážím tolik peněz do obyčejné škodovky. Všem takovým bych chtěl říct, že se mi staré škodovky líbí, při jízdě v té své si užívám lehkost auta, komunikativní řízení, skvělé brzdy a žádný výkon:-D Bohužel mi nic neříkají(byť jsou lepší) moderní těžká auta s předním náhonem, přeposilovaným řízením a nulovou odezvou volantu, pedálů... Na své uŽOFCE si užívám úplně všechno: starosti při shánění dílů, jízdu, práci na ní.....škodovkáři, znáte to.
Taky bych chtěl poděkovat všem, kteří mi pomohli, poradili a ovlivnili mě.
majitel auta, Radek Pomp
Fotogalerie na rajče.idnes.cz:
pradek.rajce.idnes.cz/
Karoserie:
Až na přední blatníky a čelo, zadní nápravu původní plechařina i lak
KOLA:
ARC 5,5x14palců + pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14
(leštěné límce 2,5 a 3"), hořčíkový střed
povrchová úprava -vakuově pochromované - základ na lehké kovy, 3 vrstvy plniče ( původně odlitek z pískové formy, na kterém bylo třeba udělat dokonale rovnou plochu- 3.vrstvu jsem brousil papírem o zrnitosti 1000), poté vakuové pochromení - naprášení mosazí (podkladní lak, mosaz, ochranný lak). povrchová úprava je tedy ze 7 vrstev!
nebo
EXIP 5.5J x R14 ET 40, 4x100 + pneu Yokohama A539, Fulda Carat Asuro 185/50 R14
Zrcátka Beskydsport - v barvě auta, s airbrushem rozpláclé mouchy
Přední "čiré-bílé" blinkry
Nový přední chromovaný nárazník
Chromované olemování masky
děrovaná lišta na zadním čele
3-dílné Lízátko z Garde,popis výroby:
skoda-virt.cz/cz/.../3268 -jak-jsem-delal-lizatko-an eb-tezky-zivot-ceskeho-tun era
Interiér:
Volant Selm-průměr 32 cm
Skořepiny MTX, neboli české recara
Palubní deska z modelu GL, lišta a panel kolem rádia potažen koženkou se žlutým švem
Horní obložení dveří z modelu GL
konzole řazení se zkrácenými drahami
Přídavný otáčkoměr VDO do 7 tis. ot/min.
3bodové pásy
Podvozek:
Přední náprava
- odklony -1,5 stupně, sbíhavost 1 mm
- uloženo v tvrdých gumách - 80 Shore
- náboj převrtán na rozteč 4x100, osoustružen kvůli úspoře neodpružených hmot
- široké M ramena, děrované výztuhy po celé délce ramen, ostré hřebenové řízení - 2,5 otáčky
- 4 pístkové litinové brzdiče, kotouče Ferodo průměru 245 mm, desky TRW
- stabilizátor 18 mm, výroba Svozil, v místě uchycení na mostu podložen 10 mm podložkami
- pružiny 210 mm, 80 kN, výroba zajištěna Tuner#2
- dorazy Avie, na spodním rameni 6 mm pasovina - max propružení 24 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
Zadní náprava
kopie LR, úhel osy kývání 10 stupňů
sbíhavost 1 mm, odklony -2,5 stupňě
- zadní náboj z opracovaného výkovku, rozteč 4x100
- pružiny 44 kN, délka 250 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
- třmeny z Octavie - průměr pístku 38 mm, desky TRW
- kotouč Brembo průměru 232 mm
- ruční brzda na lanovody
- podvázání nápravy z gumotextilního pásu
- pancéřované brzdové hadice
bývalý motor:
- Felicie 1,3 s karburátorem Sedr - přetryskovaný
- elektronické, bezdotykové zapalování
- vačka 260, výroba NC POWER
- z kanálů odstraněny nerovnosti, slícované potrubí
- bavlněný filtr Champion
- elektrická nízkotlaká palivová pumpa Facet
- výfuk NC POWER s nerezovou koncovkou
- startér 1 kW z Felicie
- černé víko ventilů s leštěnými žebry
současný motor:
- původ Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
- 4-válcový motor typu boxer, tedy s protiběžnými písty
- objem 1712 ccm, vrtání 87, zdvih 72 mm
- rozvod DOHC, řemeny, 4 vačky, 16 ventilů
- výkon 137 PS @ 6500 RPM, toč. moment 155 Nm @ 4600 RPM
- řízení motoru Bosch Motronic ML4.1 multipoint
- kompresní poměr 10:1
- litinový blok s 3x uloženou klikou, hliníkové 16V hlavy
- spodek motoru komplet GO - vyvložkování válců, komplet nové ložiska, 1 nová ojnice, vyvážení spolu se spojkou
- GO hlav - srovnání, zabroušení sedel ventilů, opracování ventilů, nová gufera, tlaková zkouška
- svíčky NGK PFR6B s platinovou elektrodou
- zapalovací kabely Bosch ( 1 Tesla :-)
- spojka, přítlačák SACHS z Alfy Romeo 33, setrvačník se snímačem otáček taktéž z 33
- těsnění motoru Victor Reinz
- palivové čerpadlo Acron, 3,5 bar, palivový filtr z Felicie
- startér Bosch 1,1 kW
- nerezové svody i výfuk vlastní výroby s lambda sondou, pro každou hlavu zvlášť
- odlehčená řemenice, původně trojřadá (servo a klima)
- olej Selenia 20K 10W40 Alfa Romeo
Převodovka:
- suchý 5q, SP 3,9
nebo 5q SP 4,22 nebo 4q SP 4,22
- konzole řazení se zkrácenými drahami
Hudba (nyní už minulost):
Autorádio Pioneer DEH-P40MP. DO kartového typu a další DO na volant
V předních dveřích dvoupásmové repro Philips průměr 17 cm
Bývalý subwoofer:
Subwoofer - Carpower Blackbass 12" v 60 litrové basreflexové ozvučnici ve tvaru šneka
Zesilovač-digitální monoblok Carpower Wanted 1/800D
Kapacitor Dietz 1F , pojistkové pouzdro na ANL 100A pojistku Dietz , napájecí kabely Dietz 35 qmm
reproduktorový kabel Stinger 2.4 qmm , zlacené bateriové svorky a instalační očka
Novinky:
16.3.2014 První road test motoru boxer
1.3.2014 První start motoru Alfa Romeo 1,7 16V boxer
30.8-7.9.2013 Dovolená v Itálii, celkem ujeto cca 2500 km
11.8.2013 Zástavba pětistupňové převodovky - převaření tunelu, výměna nádrže a trubek chlazení, 5q SP 4,22
18.6.2013 koupě náhradního motoru boxer vč. nových rozvodů za cenu rozvodů :-)
25.-26.4.2013 Renovace výfuku, koupen plast na zástěrky
10/2012 koupě motoru AR 33 1,7 16V boxer s díly potřebnými k zástavbě
31.1.2012 ostré řízení 2,5 otáčky
2.1.2012 Koupeny kola EXIP 5,5x14, v plánu jako "civilní"
23.11.2011 přední pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14 SOFT
19.10.2011 kožené tažné oko
1.10.2011 - 6.MORAVSKOSLEZSKÝ - vítěz v kategorii tuning
5.7.2011 Konečně zprovozněna po výměně zadní nápravy, brzd a převodovky
8.4.2011 Široká brzda a nafoceny hotové sedačky
9.1.2011 Výměna klik za užovkové
29.11.2010 2 sedačky Metalex "LR"
20.6.2010 Úchycení výfuku předěláno na pružné pomocí pryžotextilního popruhu.
23.4.2010 Stabilizátor 18 mm od Svozila
10.4.2010 Zkrácené řazení
22.2.2010 Zadní brzdiče Lukas - z Octavie, průměr pístků 38 mm
10.2.2010 Přišly náboje na zadní nápravu
31.7.2009 Koupena autoplachta
19.6.2009 Dodělán airbrush a osvětlení subwooferu
17.6.2009 Nasazeny podložky na změnu rozteče, práce okolo šneka
16.6.2009 Seříznuté zadní pružiny o 4cm+guma mezi závity
14.6.2009 Přední náprava předělána na rozteč 4krát100, poskládány kola ARC
22.5.2009 Přivezeny středy ARC vakuově pochromované (vakuově naprášené mosazí)
17.5.2009 Pozinkované, upravené přední náboje, štefty (100, 70 a 40mm)jsou doma
8.5.2009 Nasazena nová maska, nastříkány pružiny (černý Alkyton), zrcátko (barva auta), SW (slonová kost)
6.5.2009 Středy ARC odvezeny na povrchovou úpravu
11.4.2009 Poskládal jsem novou masku s origo znakem, přivezl od soustružníka náboje a podložky
28.11.2008 Koupeny kola ARC 6krát14 palců, s pneu 185/60, hořčíkové středy
11.10.2008 Opravdu poslední vyjížďka v sezoně 08 - cíl - Slezská Harta
10.10.2008 Koupen dálkový ovladač na rádio Pioneer cd-sr100 - na volant
27.9.2008 Poslední projížďka v sezoně 08
19.9.2008 Šnek v plniči, konečný tvar na fotkách
18.9.2008 Předělána palubka-červenou překryla koženka obšitá žlutou nití, přítroje+štít ze Škody 120LS ročník 1983
11.9.2008 Nasazeny vyleštěná kola a tlumiče (+25%)
10.9.2008 Doleštěny kola
26.5.2008 Připravuji novinky na letošní sezonu, snad to do Hrocháče stihnu:-)
21.3.2008 Na svůj svátek jsem si přivezl Laurinku konečně z lakovny,pořádně ji umyl.uŽOFKA je odteď jen na srazy a projížďky:-)
19.2.2008 Koupeny nové zadní blatníky CS výroby,užovkové lemy,sand je nikdy nepoužiju:-)
13.1.2008 Koupena Felicia Combi 1,6 Laurin&Klement,Evoluc e uŽOFKy bude nějakou dobu stagnovat,peníze půjdou do opravy spotřebáka! skoda-virt.cz/cz/.../4338 -radekp-felicie-combi-1-6
1.10.2007 Stavitelné tlumiče Spax a pružiny by Saky
6.9.2007 FM anténa se zesilovačem
6.9.2007 Sehnal jsem od Merfolka nový odpojovač baterie PAL ( přímo pro škodovky) a zapojil
5.9.2007 Přidány fotky ze stavby subwooferu
4.8.2007 Odstraněny zadní sedačky,pomalu se začíná dělat hudba!
18.7.2007 Zakoupen zesilovač Carpower 1/800D a sw Carpower Blackbass 12"
29.-30.7.2007 Na 5. srazu stránek skoda.virt v Hrochově Týnci ocenila odborná porota tohle auto jako NEJ
sedan srazu.
12.5.2007 Nové rádio Pioneer DEH-P40MP s dálkovým ovládáním,digitální monoblok viz popis
30.4.2007 Vyměněny kliky za lakované
29.4.2007 Nasazeny dveře,výfuk,auto konečně doděláno a zprovozněno.Vyjel jsem si na první vyjížďku,abych zjistil,jestli jsou pořád pod kapotou ty koně...........a jsou:-)
28.4.2007 Nasazen NOVÝ chromovaný nárazník,složeny světla a nasazena 4oko maska s chromovým
lemováním
23.4.2007 Namontován 3 bodový bezpečnostní pás
22.4.2007 uŽOFKA je o dvě plechovky Body barvy těžší-padly na podběhy,blatníky a čelo zevnitř.Usadil jsem
kapotu,dal nová gumová těsnění a auto komplet vyčistil.
21.4.2007 Nasazeny blatníky,čelo a lízátko,výsledek jsem nafotil.
14.4.2007
uŽOFKA přivezena od lakýrníka,s prací jsem moc spokojen, s cenou taky!!!Po nastrojení nahodím foto!!!
25.3.2007 Dokončena výroba lízátka,auto odvezeno na lak
1.12.2006 NOVÁ přední levá půlka nár.-ne že by můj byl zkorodovaný,ale za super cenu ho vezmu vždy!
19.10.2006 NOVÁ přední pravá půlka nárazníku
10.9.2006 Dokončena stavba a zapojení subwooferu
3.9.2006 Namontováno centrální zamykání s DO a alarmem
8.8.2006 Přední plynokapalinové tlumiče Kayaba
11.7.2006 Geometrie přední nápravy
3.7.2006 Nová náprava namontována,zbývá doladit odklony a sbíhavost
Co je v plánu,co se chystá?:
nic, prioritou je postavit dům:-)
radekp/uŽOFKA - komentáře:
12:33:46
17.11.2009
17.11.2009
merfolk
11:54:48
17.11.2009
17.11.2009
stika87 - Maschinenführer
-> radekp: Ahoj. Jestli taky neco muzu rict ;-) jezdim do skoly do Ostravy pres tejden a kdyz prijedu domu a muzu vytahnout dracka a prohnat se nakou tou zatackou tak jsem v 7 nebi :) a at si okoli rika co ce ze jezdim 30 let starym autem brm brm :)
11:00:02
17.11.2009
17.11.2009
radekp
-> Vojťas: -> jarda.u1: dík,mám
10:45:42
17.11.2009
17.11.2009
radekp
-> Eidy: Moc pěkně napsáno!Jdu si přečíst tvůj článek...
Ale opakuju, končit nehodlám, souhlasím s vašima reakcema, finanční situace v tom rozhodně není, spíš jsem to napsal k zamyšlení, ne rozhodování jestli prodat....
Petr měl erko prodané na aukru hned, ale teď myslím že přichází pravé rozhodování....jelikož váhá i výherce
Ale opakuju, končit nehodlám, souhlasím s vašima reakcema, finanční situace v tom rozhodně není, spíš jsem to napsal k zamyšlení, ne rozhodování jestli prodat....
Petr měl erko prodané na aukru hned, ale teď myslím že přichází pravé rozhodování....jelikož váhá i výherce
08:51:27
17.11.2009
17.11.2009
jarda.u1
-> radekp: Nehazej flintu do zita,ja jezdim taky prevazne sam (myslim tim se skodovkou s motorem vzadu).V mem okoli mam pouze jednoho kamarada s Rapidem,jinak vsichni presedlali na jine znacky.Precti si co napsal-> Eidy: a hned musis mit lepsi naladu
00:45:27
17.11.2009
17.11.2009
Eidy
-> radekp: Džízis, zrovna ty jsi jedním z těch, kdo podle mě skončit nesmí.
Když to vezmem logicky, tak vrháme peníze do typu aut, kde to vyjde nastejno jako kdybychom je splachovali do hajzlu nebo si s nima připalovali cigára. To je holý fakt. Na druhou stranu když se rozhodne kdokoliv z nás prodat svoje auto, tak se mu vrátí jen zlomek investic. Takže prodej není řešení finanční situace. Takže co by tě mělo vést k prodeji? Hmm? Že s tím někdo jiný seknul? Takže když se tví kamarádi rozejdou s holkou tak ty taky, jen abyste si měli o čem povídat? To je přece pitomost.
Pamatuju doby, kdy Kóča byla středobodem mýho vesmíru a pořád jsem o ní básnil. Ve škole, v práci, v hospodě atd. Teď už to tak není. Tím myslím, že o ní nemluvím . To auto je pro mě cennější než kdy dřív, ale nechávám si to pro sebe a možná pár kamarádů. V současné práci se o tom kolegové dozvěděli po hodně dlouhé době. Vlastně až když jsem je vyklepnul na motokárách a divili se jak je to možný. Pak teprv jsem prozradil něco o svých malých zkušenostech. Tím, chci říct, že to auto je moje, mám ho kvůli sobě a nikdo jiný to vědět nemusí. Nemusím se tím chlubit. Mám eRko, mám krásný auto (ooo, jak jsem skromný ), vím to a to mi stačí. Ano, pochvala od kohokoliv vždycky potěší, ale i kdyby se Kóča nelíbila nikomu na světě, tak si zalezu do garáže a všichni mi můžou tak akorát políbit *****.
Pravdou většinou je, že co si nepořídíš za mlada, to už nebudeš mít nikdy. Takže pokud bys to auto prodal, tak na 99,9% už nikdy nic tak hezkýho mít nebudeš. Budeš si říkat, že nemáš čas, že nemáš peníze, že nemáš kde atd. Když si ji necháš, zařídíš si bydlení a celej život tak, aby ses tomu mohl vždycky věnovat.
A co se týká okruhování, tak bych vám přál zažít aspoň jednou ten pocit, když si mažete na chleba novější a papírově lepší auta. Ano, je to o řidiči, protože kdyby letos v té Impreze seděl dobrý řidič, tak ho nikdy nepředjedu. Jenže nebyl. Ano a davy šílí; Stará škodovka to nandala moderní japonské technice.
Tyhle zážitky jsou velmi příjemné, ale není to hlavním důvodem. Chceš-li vědět, jak velký blázen jsem, tak se mrkni ke mě do karty. Nahodil jsem kvůli tobě novej článek.
P.S. Chceš porazit Alfu GTV? Není problém. V Doksech dáme řeč, poladíme a na podzim si s kamarádama povíš, jaký auto je lepší.
Když to vezmem logicky, tak vrháme peníze do typu aut, kde to vyjde nastejno jako kdybychom je splachovali do hajzlu nebo si s nima připalovali cigára. To je holý fakt. Na druhou stranu když se rozhodne kdokoliv z nás prodat svoje auto, tak se mu vrátí jen zlomek investic. Takže prodej není řešení finanční situace. Takže co by tě mělo vést k prodeji? Hmm? Že s tím někdo jiný seknul? Takže když se tví kamarádi rozejdou s holkou tak ty taky, jen abyste si měli o čem povídat? To je přece pitomost.
Pamatuju doby, kdy Kóča byla středobodem mýho vesmíru a pořád jsem o ní básnil. Ve škole, v práci, v hospodě atd. Teď už to tak není. Tím myslím, že o ní nemluvím . To auto je pro mě cennější než kdy dřív, ale nechávám si to pro sebe a možná pár kamarádů. V současné práci se o tom kolegové dozvěděli po hodně dlouhé době. Vlastně až když jsem je vyklepnul na motokárách a divili se jak je to možný. Pak teprv jsem prozradil něco o svých malých zkušenostech. Tím, chci říct, že to auto je moje, mám ho kvůli sobě a nikdo jiný to vědět nemusí. Nemusím se tím chlubit. Mám eRko, mám krásný auto (ooo, jak jsem skromný ), vím to a to mi stačí. Ano, pochvala od kohokoliv vždycky potěší, ale i kdyby se Kóča nelíbila nikomu na světě, tak si zalezu do garáže a všichni mi můžou tak akorát políbit *****.
Pravdou většinou je, že co si nepořídíš za mlada, to už nebudeš mít nikdy. Takže pokud bys to auto prodal, tak na 99,9% už nikdy nic tak hezkýho mít nebudeš. Budeš si říkat, že nemáš čas, že nemáš peníze, že nemáš kde atd. Když si ji necháš, zařídíš si bydlení a celej život tak, aby ses tomu mohl vždycky věnovat.
A co se týká okruhování, tak bych vám přál zažít aspoň jednou ten pocit, když si mažete na chleba novější a papírově lepší auta. Ano, je to o řidiči, protože kdyby letos v té Impreze seděl dobrý řidič, tak ho nikdy nepředjedu. Jenže nebyl. Ano a davy šílí; Stará škodovka to nandala moderní japonské technice.
Tyhle zážitky jsou velmi příjemné, ale není to hlavním důvodem. Chceš-li vědět, jak velký blázen jsem, tak se mrkni ke mě do karty. Nahodil jsem kvůli tobě novej článek.
P.S. Chceš porazit Alfu GTV? Není problém. V Doksech dáme řeč, poladíme a na podzim si s kamarádama povíš, jaký auto je lepší.
22:47:31
16.11.2009
16.11.2009
Vojťas
-> radekp 16.11.09 22:37:37: rozumná řeč ;-)
22:37:37
16.11.2009
16.11.2009
radekp
Nebojte, končit nehodlám. Myslím že vím, co a za jaké peníze se dá od tohohle auta čekat a taky mám pud sebezáchovy a do žádného 300PS+ sporťáku bych nešel.... A jestli budu jezdit sám? No nevadí.. v sobotu ráno vstanu v dobu, kdy ještě není provoz, kdy se z lesů kouří, projedu pár serpentýn na Podhradí....a bude mi fajn
-> Bedřich: no klidně někdy přijeď! Nebo se stavím já k tobě, u tebe bude čím se inspirovat
-> Bedřich: no klidně někdy přijeď! Nebo se stavím já k tobě, u tebe bude čím se inspirovat
21:47:08
16.11.2009
16.11.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> radekp: Jestli s tím autem skočíš tak do Opavy přijedu a dostaneš za uši.
20:46:22
16.11.2009
16.11.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 16.11.09 20:14:58: Udělám vyjímku a zareaguju veřejně. Tímhle jsem si prošel taky, když jsem začínal škodovkama žít, tak jsme dokonce pořádali vlastní srazy, ilegální závody do vrchu s uzavřenou silnicí a na srazy nás jezdila vždy kolona 10 - 15 aut. Bylo to super a všichni tím žili, ale pak začli Ti co měli jen jedno auto přecházet na jiné a na srazy už nás jezdilo jen pár a ve finále loni jsem byl na srazech převážně sám a nebo s vytrvalcema TUNERem a MATTESSem. Byla i doba kdy jsem si říkal, že za těch 200+tKč jsem mohl mít dnes jiné slušné ojeté auto na kravnutí, ale prostě nebylo by to ono. Žlutku jsem si postavil od šroubku a je to pořád nádherný pocit si na ní udělat čas a ject se třeba jen tak projet. Najet 100km po okreskách a užívat si v tu chvíli bezstarostného života... Ne že by to nešlo s tou zmíněnou Hondou, ale prostě mě to nemá pro mě to kouzlo... Rozhodnout se musíš sám jen podle sebe. Řídit se radama a nebo pochybnostma a "trápit" se tím, že děláš něco o čem nejsi 100% přesvědčen že Tě to baví a naplňuje nemá cenu.
20:14:58
16.11.2009
16.11.2009
radekp
Tak. Myslel jsem si, že mým koníčkem (uŽofkou) nemůže jen tak něco otřást...ale teď jsem docela v depresi a koukám, jak se to kolem mě rozpadá. Hned asi 4 kamarádi prodávají své vymazlené škodovky. S kým budeme na ty srazy a závody jezdit???
Merfolk prodal své eRko, Jerzy rozestavěného Rapida, Tomáš prodává Kirby a Radek(Negr) dalšího Rapida! Přestavba auta od Kungfua je ještě na roky, stejně tak další auta kamarádů, kteří zde nemají karty. No nic, aspoň že to baví přítelkyni a má pro tenhle můj koníček pochopení, říkal jsem si, ale oni "kamarádi:-)" Petr a Jiřík, s kterýma jsem byl nedávno na pivo, mě nabili pesimismem ještě víc. Docela jsem nechápal, jak konvertovali ze škodovkářů na jejich odpůrce: jsme mladí, bez rodiny a máme teď možná jedinou šanci koupit si pořádné auto a užít si! No, možná mají pravdu...taková Honda S2000 to už je pořádné nářadí...a vcelku za rozumné peníze...ikdyž i tu je schopný Eidy pojet.....takže si nechat uŽofku a ještě ji vylepšit?...a nandat to za pár let Petrovi v Alfě GTV? Hmmm...kdo uvažuje podobně?
Merfolk prodal své eRko, Jerzy rozestavěného Rapida, Tomáš prodává Kirby a Radek(Negr) dalšího Rapida! Přestavba auta od Kungfua je ještě na roky, stejně tak další auta kamarádů, kteří zde nemají karty. No nic, aspoň že to baví přítelkyni a má pro tenhle můj koníček pochopení, říkal jsem si, ale oni "kamarádi:-)" Petr a Jiřík, s kterýma jsem byl nedávno na pivo, mě nabili pesimismem ještě víc. Docela jsem nechápal, jak konvertovali ze škodovkářů na jejich odpůrce: jsme mladí, bez rodiny a máme teď možná jedinou šanci koupit si pořádné auto a užít si! No, možná mají pravdu...taková Honda S2000 to už je pořádné nářadí...a vcelku za rozumné peníze...ikdyž i tu je schopný Eidy pojet.....takže si nechat uŽofku a ještě ji vylepšit?...a nandat to za pár let Petrovi v Alfě GTV? Hmmm...kdo uvažuje podobně?
22:34:45
25.10.2009
25.10.2009
Eidy
-> radekp: No jéjo. A jak
16:28:04
25.10.2009
25.10.2009
radekp
-> Joki: Díky
-> Eidy: Jj Tesco, i na kupé pasuje?
-> Eidy: Jj Tesco, i na kupé pasuje?
14:15:33
25.10.2009
25.10.2009
Eidy
-> radekp: Koukám, že sis taky koupil plachtu na auto v Tescu. Jsem s ní moc spokojenej.
13:09:24
25.10.2009
25.10.2009
Joki
Je krásná... A ta kola
22:31:38
24.10.2009
24.10.2009
radekp
08:15:20
13.10.2009
13.10.2009
radekp
-> Eidy: Protože si mneš ruce jak se těšíš na svezení Kóčou? Nebo máš vedle sebe fackovacího panáka?
edit: až teď jsem to pochopil...z toho broušení:-)) njn, 8ráno
Jo, byl to mazec, defacto ceolou zimu, po večerech, o víkendu....
edit: až teď jsem to pochopil...z toho broušení:-)) njn, 8ráno
Jo, byl to mazec, defacto ceolou zimu, po večerech, o víkendu....