skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Popis auta:
Typ auta: Škoda 105l / uŽOFKA
Rok výroby: 1983
Prvním majitelem tohoto auta byl jakýsi starší pán,díky kterému je auto v docela dobrém stavu. Každý si pod tímto představí něco jiného, pro mě to znamená, že kromě předních blatníků a čela je plechařina původní, karoserie bez koroze. Vnitřky dveří jsou poctivě vymazány vazelínou a našly by se i další vychytávky.
Poté tohle auto vlastnil 4 roky kamarád, který udělal na autě moc, ikdyž některé úpravy dost nesmyslné, postupně se jich zbavuji ( maska, červený interiér apod!). Ale abych mu nekřivdil, díky němu je v autě motor z Felicie, nápravy z modelu M a interiér z Rapida. No, možná si jednou řeknu: kéž by tohle neudělal :-) .
Já upravuji toto auto zase jiným směrem. Co se týče vzhledu, chci zachovat původní kouzlo tohoto auta,originální vzhled, takže na autě nikdy nebudou žádné plasty a podobně. Vzhled jsem vylepšil pouze laminátovým lízátkem, které se montovalo na Garde, zrcátky Beskydsport + kola. V autě jsem měl i hudbu, subwoofer ve tvaru šneka. Toho jsem vyrobil na popud skutečnosti, že mnoho lidí na různých srazech machruje s dřevotřískovými bednami potaženýma kobercem a myslí si, co nemají. Tímhle jedinečným tvarem jsem jim chtěl ukázat, že to jde i jinak.
Začátkem roku 08 jsem si koupil další auto (Felicii Combi 1,6 Laurin&Klement) a uŽOFKA je od této doby pouze na projížďky a srazy. Teď mám v hlavě jen jeden směr úprav a to zlepšení jízdních vlastností. Vyměnil jsem kyvku za "pseudoRS" nebo molčánnovku, (jak chcete). Zadní brzdy jsou kotoučové, třmeny jsou z Octavie. Tlumiče jsem použil plynokapalinové tuhostně stavitelné Spaxy. S výsledkem jsem zatím moc spokojen, ale pořád je co vylepšovat:-)
No a až mě tohle přestane bavit, příjde na řadu návrat k originálu (jako poslední vyměním sedadla za 105kové bez opěrek:-))
Mnoho lidí se mě ptá, proč vrážím tolik peněz do obyčejné škodovky. Všem takovým bych chtěl říct, že se mi staré škodovky líbí, při jízdě v té své si užívám lehkost auta, komunikativní řízení, skvělé brzdy a žádný výkon:-D Bohužel mi nic neříkají(byť jsou lepší) moderní těžká auta s předním náhonem, přeposilovaným řízením a nulovou odezvou volantu, pedálů... Na své uŽOFCE si užívám úplně všechno: starosti při shánění dílů, jízdu, práci na ní.....škodovkáři, znáte to.
Taky bych chtěl poděkovat všem, kteří mi pomohli, poradili a ovlivnili mě.
majitel auta, Radek Pomp
Fotogalerie na rajče.idnes.cz:
pradek.rajce.idnes.cz/
Karoserie:
Až na přední blatníky a čelo, zadní nápravu původní plechařina i lak
KOLA:
ARC 5,5x14palců + pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14
(leštěné límce 2,5 a 3"), hořčíkový střed
povrchová úprava -vakuově pochromované - základ na lehké kovy, 3 vrstvy plniče ( původně odlitek z pískové formy, na kterém bylo třeba udělat dokonale rovnou plochu- 3.vrstvu jsem brousil papírem o zrnitosti 1000), poté vakuové pochromení - naprášení mosazí (podkladní lak, mosaz, ochranný lak). povrchová úprava je tedy ze 7 vrstev!
nebo
EXIP 5.5J x R14 ET 40, 4x100 + pneu Yokohama A539, Fulda Carat Asuro 185/50 R14
Zrcátka Beskydsport - v barvě auta, s airbrushem rozpláclé mouchy
Přední "čiré-bílé" blinkry
Nový přední chromovaný nárazník
Chromované olemování masky
děrovaná lišta na zadním čele
3-dílné Lízátko z Garde,popis výroby:
skoda-virt.cz/cz/.../3268 -jak-jsem-delal-lizatko-an eb-tezky-zivot-ceskeho-tun era
Interiér:
Volant Selm-průměr 32 cm
Skořepiny MTX, neboli české recara
Palubní deska z modelu GL, lišta a panel kolem rádia potažen koženkou se žlutým švem
Horní obložení dveří z modelu GL
konzole řazení se zkrácenými drahami
Přídavný otáčkoměr VDO do 7 tis. ot/min.
3bodové pásy
Podvozek:
Přední náprava
- odklony -1,5 stupně, sbíhavost 1 mm
- uloženo v tvrdých gumách - 80 Shore
- náboj převrtán na rozteč 4x100, osoustružen kvůli úspoře neodpružených hmot
- široké M ramena, děrované výztuhy po celé délce ramen, ostré hřebenové řízení - 2,5 otáčky
- 4 pístkové litinové brzdiče, kotouče Ferodo průměru 245 mm, desky TRW
- stabilizátor 18 mm, výroba Svozil, v místě uchycení na mostu podložen 10 mm podložkami
- pružiny 210 mm, 80 kN, výroba zajištěna Tuner#2
- dorazy Avie, na spodním rameni 6 mm pasovina - max propružení 24 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
Zadní náprava
kopie LR, úhel osy kývání 10 stupňů
sbíhavost 1 mm, odklony -2,5 stupňě
- zadní náboj z opracovaného výkovku, rozteč 4x100
- pružiny 44 kN, délka 250 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
- třmeny z Octavie - průměr pístku 38 mm, desky TRW
- kotouč Brembo průměru 232 mm
- ruční brzda na lanovody
- podvázání nápravy z gumotextilního pásu
- pancéřované brzdové hadice
bývalý motor:
- Felicie 1,3 s karburátorem Sedr - přetryskovaný
- elektronické, bezdotykové zapalování
- vačka 260, výroba NC POWER
- z kanálů odstraněny nerovnosti, slícované potrubí
- bavlněný filtr Champion
- elektrická nízkotlaká palivová pumpa Facet
- výfuk NC POWER s nerezovou koncovkou
- startér 1 kW z Felicie
- černé víko ventilů s leštěnými žebry
současný motor:
- původ Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
- 4-válcový motor typu boxer, tedy s protiběžnými písty
- objem 1712 ccm, vrtání 87, zdvih 72 mm
- rozvod DOHC, řemeny, 4 vačky, 16 ventilů
- výkon 137 PS @ 6500 RPM, toč. moment 155 Nm @ 4600 RPM
- řízení motoru Bosch Motronic ML4.1 multipoint
- kompresní poměr 10:1
- litinový blok s 3x uloženou klikou, hliníkové 16V hlavy
- spodek motoru komplet GO - vyvložkování válců, komplet nové ložiska, 1 nová ojnice, vyvážení spolu se spojkou
- GO hlav - srovnání, zabroušení sedel ventilů, opracování ventilů, nová gufera, tlaková zkouška
- svíčky NGK PFR6B s platinovou elektrodou
- zapalovací kabely Bosch ( 1 Tesla :-)
- spojka, přítlačák SACHS z Alfy Romeo 33, setrvačník se snímačem otáček taktéž z 33
- těsnění motoru Victor Reinz
- palivové čerpadlo Acron, 3,5 bar, palivový filtr z Felicie
- startér Bosch 1,1 kW
- nerezové svody i výfuk vlastní výroby s lambda sondou, pro každou hlavu zvlášť
- odlehčená řemenice, původně trojřadá (servo a klima)
- olej Selenia 20K 10W40 Alfa Romeo
Převodovka:
- suchý 5q, SP 3,9
nebo 5q SP 4,22 nebo 4q SP 4,22
- konzole řazení se zkrácenými drahami
Hudba (nyní už minulost):
Autorádio Pioneer DEH-P40MP. DO kartového typu a další DO na volant
V předních dveřích dvoupásmové repro Philips průměr 17 cm
Bývalý subwoofer:
Subwoofer - Carpower Blackbass 12" v 60 litrové basreflexové ozvučnici ve tvaru šneka
Zesilovač-digitální monoblok Carpower Wanted 1/800D
Kapacitor Dietz 1F , pojistkové pouzdro na ANL 100A pojistku Dietz , napájecí kabely Dietz 35 qmm
reproduktorový kabel Stinger 2.4 qmm , zlacené bateriové svorky a instalační očka
Novinky:
16.3.2014 První road test motoru boxer
1.3.2014 První start motoru Alfa Romeo 1,7 16V boxer
30.8-7.9.2013 Dovolená v Itálii, celkem ujeto cca 2500 km
11.8.2013 Zástavba pětistupňové převodovky - převaření tunelu, výměna nádrže a trubek chlazení, 5q SP 4,22
18.6.2013 koupě náhradního motoru boxer vč. nových rozvodů za cenu rozvodů :-)
25.-26.4.2013 Renovace výfuku, koupen plast na zástěrky
10/2012 koupě motoru AR 33 1,7 16V boxer s díly potřebnými k zástavbě
31.1.2012 ostré řízení 2,5 otáčky
2.1.2012 Koupeny kola EXIP 5,5x14, v plánu jako "civilní"
23.11.2011 přední pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14 SOFT
19.10.2011 kožené tažné oko
1.10.2011 - 6.MORAVSKOSLEZSKÝ - vítěz v kategorii tuning
5.7.2011 Konečně zprovozněna po výměně zadní nápravy, brzd a převodovky
8.4.2011 Široká brzda a nafoceny hotové sedačky
9.1.2011 Výměna klik za užovkové
29.11.2010 2 sedačky Metalex "LR"
20.6.2010 Úchycení výfuku předěláno na pružné pomocí pryžotextilního popruhu.
23.4.2010 Stabilizátor 18 mm od Svozila
10.4.2010 Zkrácené řazení
22.2.2010 Zadní brzdiče Lukas - z Octavie, průměr pístků 38 mm
10.2.2010 Přišly náboje na zadní nápravu
31.7.2009 Koupena autoplachta
19.6.2009 Dodělán airbrush a osvětlení subwooferu
17.6.2009 Nasazeny podložky na změnu rozteče, práce okolo šneka
16.6.2009 Seříznuté zadní pružiny o 4cm+guma mezi závity
14.6.2009 Přední náprava předělána na rozteč 4krát100, poskládány kola ARC
22.5.2009 Přivezeny středy ARC vakuově pochromované (vakuově naprášené mosazí)
17.5.2009 Pozinkované, upravené přední náboje, štefty (100, 70 a 40mm)jsou doma
8.5.2009 Nasazena nová maska, nastříkány pružiny (černý Alkyton), zrcátko (barva auta), SW (slonová kost)
6.5.2009 Středy ARC odvezeny na povrchovou úpravu
11.4.2009 Poskládal jsem novou masku s origo znakem, přivezl od soustružníka náboje a podložky
28.11.2008 Koupeny kola ARC 6krát14 palců, s pneu 185/60, hořčíkové středy
11.10.2008 Opravdu poslední vyjížďka v sezoně 08 - cíl - Slezská Harta
10.10.2008 Koupen dálkový ovladač na rádio Pioneer cd-sr100 - na volant
27.9.2008 Poslední projížďka v sezoně 08
19.9.2008 Šnek v plniči, konečný tvar na fotkách
18.9.2008 Předělána palubka-červenou překryla koženka obšitá žlutou nití, přítroje+štít ze Škody 120LS ročník 1983
11.9.2008 Nasazeny vyleštěná kola a tlumiče (+25%)
10.9.2008 Doleštěny kola
26.5.2008 Připravuji novinky na letošní sezonu, snad to do Hrocháče stihnu:-)
21.3.2008 Na svůj svátek jsem si přivezl Laurinku konečně z lakovny,pořádně ji umyl.uŽOFKA je odteď jen na srazy a projížďky:-)
19.2.2008 Koupeny nové zadní blatníky CS výroby,užovkové lemy,sand je nikdy nepoužiju:-)
13.1.2008 Koupena Felicia Combi 1,6 Laurin&Klement,Evoluc e uŽOFKy bude nějakou dobu stagnovat,peníze půjdou do opravy spotřebáka! skoda-virt.cz/cz/.../4338 -radekp-felicie-combi-1-6
1.10.2007 Stavitelné tlumiče Spax a pružiny by Saky
6.9.2007 FM anténa se zesilovačem
6.9.2007 Sehnal jsem od Merfolka nový odpojovač baterie PAL ( přímo pro škodovky) a zapojil
5.9.2007 Přidány fotky ze stavby subwooferu
4.8.2007 Odstraněny zadní sedačky,pomalu se začíná dělat hudba!
18.7.2007 Zakoupen zesilovač Carpower 1/800D a sw Carpower Blackbass 12"
29.-30.7.2007 Na 5. srazu stránek skoda.virt v Hrochově Týnci ocenila odborná porota tohle auto jako NEJ
sedan srazu.
12.5.2007 Nové rádio Pioneer DEH-P40MP s dálkovým ovládáním,digitální monoblok viz popis
30.4.2007 Vyměněny kliky za lakované
29.4.2007 Nasazeny dveře,výfuk,auto konečně doděláno a zprovozněno.Vyjel jsem si na první vyjížďku,abych zjistil,jestli jsou pořád pod kapotou ty koně...........a jsou:-)
28.4.2007 Nasazen NOVÝ chromovaný nárazník,složeny světla a nasazena 4oko maska s chromovým
lemováním
23.4.2007 Namontován 3 bodový bezpečnostní pás
22.4.2007 uŽOFKA je o dvě plechovky Body barvy těžší-padly na podběhy,blatníky a čelo zevnitř.Usadil jsem
kapotu,dal nová gumová těsnění a auto komplet vyčistil.
21.4.2007 Nasazeny blatníky,čelo a lízátko,výsledek jsem nafotil.
14.4.2007
uŽOFKA přivezena od lakýrníka,s prací jsem moc spokojen, s cenou taky!!!Po nastrojení nahodím foto!!!
25.3.2007 Dokončena výroba lízátka,auto odvezeno na lak
1.12.2006 NOVÁ přední levá půlka nár.-ne že by můj byl zkorodovaný,ale za super cenu ho vezmu vždy!
19.10.2006 NOVÁ přední pravá půlka nárazníku
10.9.2006 Dokončena stavba a zapojení subwooferu
3.9.2006 Namontováno centrální zamykání s DO a alarmem
8.8.2006 Přední plynokapalinové tlumiče Kayaba
11.7.2006 Geometrie přední nápravy
3.7.2006 Nová náprava namontována,zbývá doladit odklony a sbíhavost
Co je v plánu,co se chystá?:
nic, prioritou je postavit dům:-)
Typ auta: Škoda 105l / uŽOFKA
Rok výroby: 1983
Prvním majitelem tohoto auta byl jakýsi starší pán,díky kterému je auto v docela dobrém stavu. Každý si pod tímto představí něco jiného, pro mě to znamená, že kromě předních blatníků a čela je plechařina původní, karoserie bez koroze. Vnitřky dveří jsou poctivě vymazány vazelínou a našly by se i další vychytávky.
Poté tohle auto vlastnil 4 roky kamarád, který udělal na autě moc, ikdyž některé úpravy dost nesmyslné, postupně se jich zbavuji ( maska, červený interiér apod!). Ale abych mu nekřivdil, díky němu je v autě motor z Felicie, nápravy z modelu M a interiér z Rapida. No, možná si jednou řeknu: kéž by tohle neudělal :-) .
Já upravuji toto auto zase jiným směrem. Co se týče vzhledu, chci zachovat původní kouzlo tohoto auta,originální vzhled, takže na autě nikdy nebudou žádné plasty a podobně. Vzhled jsem vylepšil pouze laminátovým lízátkem, které se montovalo na Garde, zrcátky Beskydsport + kola. V autě jsem měl i hudbu, subwoofer ve tvaru šneka. Toho jsem vyrobil na popud skutečnosti, že mnoho lidí na různých srazech machruje s dřevotřískovými bednami potaženýma kobercem a myslí si, co nemají. Tímhle jedinečným tvarem jsem jim chtěl ukázat, že to jde i jinak.
Začátkem roku 08 jsem si koupil další auto (Felicii Combi 1,6 Laurin&Klement) a uŽOFKA je od této doby pouze na projížďky a srazy. Teď mám v hlavě jen jeden směr úprav a to zlepšení jízdních vlastností. Vyměnil jsem kyvku za "pseudoRS" nebo molčánnovku, (jak chcete). Zadní brzdy jsou kotoučové, třmeny jsou z Octavie. Tlumiče jsem použil plynokapalinové tuhostně stavitelné Spaxy. S výsledkem jsem zatím moc spokojen, ale pořád je co vylepšovat:-)
No a až mě tohle přestane bavit, příjde na řadu návrat k originálu (jako poslední vyměním sedadla za 105kové bez opěrek:-))
Mnoho lidí se mě ptá, proč vrážím tolik peněz do obyčejné škodovky. Všem takovým bych chtěl říct, že se mi staré škodovky líbí, při jízdě v té své si užívám lehkost auta, komunikativní řízení, skvělé brzdy a žádný výkon:-D Bohužel mi nic neříkají(byť jsou lepší) moderní těžká auta s předním náhonem, přeposilovaným řízením a nulovou odezvou volantu, pedálů... Na své uŽOFCE si užívám úplně všechno: starosti při shánění dílů, jízdu, práci na ní.....škodovkáři, znáte to.
Taky bych chtěl poděkovat všem, kteří mi pomohli, poradili a ovlivnili mě.
majitel auta, Radek Pomp
Fotogalerie na rajče.idnes.cz:
pradek.rajce.idnes.cz/
Karoserie:
Až na přední blatníky a čelo, zadní nápravu původní plechařina i lak
KOLA:
ARC 5,5x14palců + pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14
(leštěné límce 2,5 a 3"), hořčíkový střed
povrchová úprava -vakuově pochromované - základ na lehké kovy, 3 vrstvy plniče ( původně odlitek z pískové formy, na kterém bylo třeba udělat dokonale rovnou plochu- 3.vrstvu jsem brousil papírem o zrnitosti 1000), poté vakuové pochromení - naprášení mosazí (podkladní lak, mosaz, ochranný lak). povrchová úprava je tedy ze 7 vrstev!
nebo
EXIP 5.5J x R14 ET 40, 4x100 + pneu Yokohama A539, Fulda Carat Asuro 185/50 R14
Zrcátka Beskydsport - v barvě auta, s airbrushem rozpláclé mouchy
Přední "čiré-bílé" blinkry
Nový přední chromovaný nárazník
Chromované olemování masky
děrovaná lišta na zadním čele
3-dílné Lízátko z Garde,popis výroby:
skoda-virt.cz/cz/.../3268 -jak-jsem-delal-lizatko-an eb-tezky-zivot-ceskeho-tun era
Interiér:
Volant Selm-průměr 32 cm
Skořepiny MTX, neboli české recara
Palubní deska z modelu GL, lišta a panel kolem rádia potažen koženkou se žlutým švem
Horní obložení dveří z modelu GL
konzole řazení se zkrácenými drahami
Přídavný otáčkoměr VDO do 7 tis. ot/min.
3bodové pásy
Podvozek:
Přední náprava
- odklony -1,5 stupně, sbíhavost 1 mm
- uloženo v tvrdých gumách - 80 Shore
- náboj převrtán na rozteč 4x100, osoustružen kvůli úspoře neodpružených hmot
- široké M ramena, děrované výztuhy po celé délce ramen, ostré hřebenové řízení - 2,5 otáčky
- 4 pístkové litinové brzdiče, kotouče Ferodo průměru 245 mm, desky TRW
- stabilizátor 18 mm, výroba Svozil, v místě uchycení na mostu podložen 10 mm podložkami
- pružiny 210 mm, 80 kN, výroba zajištěna Tuner#2
- dorazy Avie, na spodním rameni 6 mm pasovina - max propružení 24 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
Zadní náprava
kopie LR, úhel osy kývání 10 stupňů
sbíhavost 1 mm, odklony -2,5 stupňě
- zadní náboj z opracovaného výkovku, rozteč 4x100
- pružiny 44 kN, délka 250 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
- třmeny z Octavie - průměr pístku 38 mm, desky TRW
- kotouč Brembo průměru 232 mm
- ruční brzda na lanovody
- podvázání nápravy z gumotextilního pásu
- pancéřované brzdové hadice
bývalý motor:
- Felicie 1,3 s karburátorem Sedr - přetryskovaný
- elektronické, bezdotykové zapalování
- vačka 260, výroba NC POWER
- z kanálů odstraněny nerovnosti, slícované potrubí
- bavlněný filtr Champion
- elektrická nízkotlaká palivová pumpa Facet
- výfuk NC POWER s nerezovou koncovkou
- startér 1 kW z Felicie
- černé víko ventilů s leštěnými žebry
současný motor:
- původ Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
- 4-válcový motor typu boxer, tedy s protiběžnými písty
- objem 1712 ccm, vrtání 87, zdvih 72 mm
- rozvod DOHC, řemeny, 4 vačky, 16 ventilů
- výkon 137 PS @ 6500 RPM, toč. moment 155 Nm @ 4600 RPM
- řízení motoru Bosch Motronic ML4.1 multipoint
- kompresní poměr 10:1
- litinový blok s 3x uloženou klikou, hliníkové 16V hlavy
- spodek motoru komplet GO - vyvložkování válců, komplet nové ložiska, 1 nová ojnice, vyvážení spolu se spojkou
- GO hlav - srovnání, zabroušení sedel ventilů, opracování ventilů, nová gufera, tlaková zkouška
- svíčky NGK PFR6B s platinovou elektrodou
- zapalovací kabely Bosch ( 1 Tesla :-)
- spojka, přítlačák SACHS z Alfy Romeo 33, setrvačník se snímačem otáček taktéž z 33
- těsnění motoru Victor Reinz
- palivové čerpadlo Acron, 3,5 bar, palivový filtr z Felicie
- startér Bosch 1,1 kW
- nerezové svody i výfuk vlastní výroby s lambda sondou, pro každou hlavu zvlášť
- odlehčená řemenice, původně trojřadá (servo a klima)
- olej Selenia 20K 10W40 Alfa Romeo
Převodovka:
- suchý 5q, SP 3,9
nebo 5q SP 4,22 nebo 4q SP 4,22
- konzole řazení se zkrácenými drahami
Hudba (nyní už minulost):
Autorádio Pioneer DEH-P40MP. DO kartového typu a další DO na volant
V předních dveřích dvoupásmové repro Philips průměr 17 cm
Bývalý subwoofer:
Subwoofer - Carpower Blackbass 12" v 60 litrové basreflexové ozvučnici ve tvaru šneka
Zesilovač-digitální monoblok Carpower Wanted 1/800D
Kapacitor Dietz 1F , pojistkové pouzdro na ANL 100A pojistku Dietz , napájecí kabely Dietz 35 qmm
reproduktorový kabel Stinger 2.4 qmm , zlacené bateriové svorky a instalační očka
Novinky:
16.3.2014 První road test motoru boxer
1.3.2014 První start motoru Alfa Romeo 1,7 16V boxer
30.8-7.9.2013 Dovolená v Itálii, celkem ujeto cca 2500 km
11.8.2013 Zástavba pětistupňové převodovky - převaření tunelu, výměna nádrže a trubek chlazení, 5q SP 4,22
18.6.2013 koupě náhradního motoru boxer vč. nových rozvodů za cenu rozvodů :-)
25.-26.4.2013 Renovace výfuku, koupen plast na zástěrky
10/2012 koupě motoru AR 33 1,7 16V boxer s díly potřebnými k zástavbě
31.1.2012 ostré řízení 2,5 otáčky
2.1.2012 Koupeny kola EXIP 5,5x14, v plánu jako "civilní"
23.11.2011 přední pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14 SOFT
19.10.2011 kožené tažné oko
1.10.2011 - 6.MORAVSKOSLEZSKÝ - vítěz v kategorii tuning
5.7.2011 Konečně zprovozněna po výměně zadní nápravy, brzd a převodovky
8.4.2011 Široká brzda a nafoceny hotové sedačky
9.1.2011 Výměna klik za užovkové
29.11.2010 2 sedačky Metalex "LR"
20.6.2010 Úchycení výfuku předěláno na pružné pomocí pryžotextilního popruhu.
23.4.2010 Stabilizátor 18 mm od Svozila
10.4.2010 Zkrácené řazení
22.2.2010 Zadní brzdiče Lukas - z Octavie, průměr pístků 38 mm
10.2.2010 Přišly náboje na zadní nápravu
31.7.2009 Koupena autoplachta
19.6.2009 Dodělán airbrush a osvětlení subwooferu
17.6.2009 Nasazeny podložky na změnu rozteče, práce okolo šneka
16.6.2009 Seříznuté zadní pružiny o 4cm+guma mezi závity
14.6.2009 Přední náprava předělána na rozteč 4krát100, poskládány kola ARC
22.5.2009 Přivezeny středy ARC vakuově pochromované (vakuově naprášené mosazí)
17.5.2009 Pozinkované, upravené přední náboje, štefty (100, 70 a 40mm)jsou doma
8.5.2009 Nasazena nová maska, nastříkány pružiny (černý Alkyton), zrcátko (barva auta), SW (slonová kost)
6.5.2009 Středy ARC odvezeny na povrchovou úpravu
11.4.2009 Poskládal jsem novou masku s origo znakem, přivezl od soustružníka náboje a podložky
28.11.2008 Koupeny kola ARC 6krát14 palců, s pneu 185/60, hořčíkové středy
11.10.2008 Opravdu poslední vyjížďka v sezoně 08 - cíl - Slezská Harta
10.10.2008 Koupen dálkový ovladač na rádio Pioneer cd-sr100 - na volant
27.9.2008 Poslední projížďka v sezoně 08
19.9.2008 Šnek v plniči, konečný tvar na fotkách
18.9.2008 Předělána palubka-červenou překryla koženka obšitá žlutou nití, přítroje+štít ze Škody 120LS ročník 1983
11.9.2008 Nasazeny vyleštěná kola a tlumiče (+25%)
10.9.2008 Doleštěny kola
26.5.2008 Připravuji novinky na letošní sezonu, snad to do Hrocháče stihnu:-)
21.3.2008 Na svůj svátek jsem si přivezl Laurinku konečně z lakovny,pořádně ji umyl.uŽOFKA je odteď jen na srazy a projížďky:-)
19.2.2008 Koupeny nové zadní blatníky CS výroby,užovkové lemy,sand je nikdy nepoužiju:-)
13.1.2008 Koupena Felicia Combi 1,6 Laurin&Klement,Evoluc e uŽOFKy bude nějakou dobu stagnovat,peníze půjdou do opravy spotřebáka! skoda-virt.cz/cz/.../4338 -radekp-felicie-combi-1-6
1.10.2007 Stavitelné tlumiče Spax a pružiny by Saky
6.9.2007 FM anténa se zesilovačem
6.9.2007 Sehnal jsem od Merfolka nový odpojovač baterie PAL ( přímo pro škodovky) a zapojil
5.9.2007 Přidány fotky ze stavby subwooferu
4.8.2007 Odstraněny zadní sedačky,pomalu se začíná dělat hudba!
18.7.2007 Zakoupen zesilovač Carpower 1/800D a sw Carpower Blackbass 12"
29.-30.7.2007 Na 5. srazu stránek skoda.virt v Hrochově Týnci ocenila odborná porota tohle auto jako NEJ
sedan srazu.
12.5.2007 Nové rádio Pioneer DEH-P40MP s dálkovým ovládáním,digitální monoblok viz popis
30.4.2007 Vyměněny kliky za lakované
29.4.2007 Nasazeny dveře,výfuk,auto konečně doděláno a zprovozněno.Vyjel jsem si na první vyjížďku,abych zjistil,jestli jsou pořád pod kapotou ty koně...........a jsou:-)
28.4.2007 Nasazen NOVÝ chromovaný nárazník,složeny světla a nasazena 4oko maska s chromovým
lemováním
23.4.2007 Namontován 3 bodový bezpečnostní pás
22.4.2007 uŽOFKA je o dvě plechovky Body barvy těžší-padly na podběhy,blatníky a čelo zevnitř.Usadil jsem
kapotu,dal nová gumová těsnění a auto komplet vyčistil.
21.4.2007 Nasazeny blatníky,čelo a lízátko,výsledek jsem nafotil.
14.4.2007
uŽOFKA přivezena od lakýrníka,s prací jsem moc spokojen, s cenou taky!!!Po nastrojení nahodím foto!!!
25.3.2007 Dokončena výroba lízátka,auto odvezeno na lak
1.12.2006 NOVÁ přední levá půlka nár.-ne že by můj byl zkorodovaný,ale za super cenu ho vezmu vždy!
19.10.2006 NOVÁ přední pravá půlka nárazníku
10.9.2006 Dokončena stavba a zapojení subwooferu
3.9.2006 Namontováno centrální zamykání s DO a alarmem
8.8.2006 Přední plynokapalinové tlumiče Kayaba
11.7.2006 Geometrie přední nápravy
3.7.2006 Nová náprava namontována,zbývá doladit odklony a sbíhavost
Co je v plánu,co se chystá?:
nic, prioritou je postavit dům:-)
radekp/uŽOFKA - komentáře:
22:50:14
29.08.2009
29.08.2009
Eidy
Teda teda, začíná se tu rozmáhat odlehčování. Že byste konečně přišli na to, že nejlepší zvýšení výkonu je snížení hmotnosti?
22:44:47
29.08.2009
29.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Kam plánuješ vyjížďku?
17:07:38
29.08.2009
29.08.2009
radekp
-> ondie: Ahoj, barva je originál.V TP je žlutá světlá. Kola jsou vakuově naprášená mosazí, žádný sprej Jde to aplikovat skoro na každý povrch...
16:39:48
29.08.2009
29.08.2009
ondie
Ahoj,copak je to vůbec origo za barvu ? ..vypadá to jako béžová šampaň,je to tak ?
A ještě se chci zeptat na ty zlaté středy ARC,to je jenom "barva" (případně jaká,sprej?)
Vypadá to totiž tak moc zlatě,jak kdyby to bylo nějak pokovený,třeba elox či podobný...
Moc hezký.
A ještě se chci zeptat na ty zlaté středy ARC,to je jenom "barva" (případně jaká,sprej?)
Vypadá to totiž tak moc zlatě,jak kdyby to bylo nějak pokovený,třeba elox či podobný...
Moc hezký.
21:42:15
01.08.2009
01.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: skoda-virt.cz/cz/.../1167
75-to-radekp-1
09:22:31
01.08.2009
01.08.2009
radekp
Auto dostalo novou autoplachtu a taky jsem přehodil osvětlení SPZ - nové bylo v zásobě
17:59:03
31.07.2009
31.07.2009
radekp
-> Tuner#2: Dobře, díky
17:55:10
31.07.2009
31.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: U řidiče mám méně a tam to bude odhadem méně jak 2cm, ale teď nevím. Změřím až budu doma a zkusím najít ty fotky jak se to zmáčkne když na tom leží celá váha auta.
17:46:27
31.07.2009
31.07.2009
radekp
-> Tuner#2: máš vyfoceno, kolik ti teď zbývá na propružení? já tam nemám ani 2,5cm a na tvých fotkách se Sakyho pružinama ti tam moc místa taky nezbývá. Rád bych viděl, jak jsi na tom teď...
17:44:39
31.07.2009
31.07.2009
radekp
-> Tuner#2: Doraz mám takhle uřízlý už roky. Chci někde sehnat nové a taky je seříznout a znovu okulatit
17:37:59
31.07.2009
31.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Ale ten doraz se mě zdá zkrácený až moc, aby to pak nechodilo kov na kov, ta guma se docela zmáčkne. Zkoušel jsem zvednout auto za jednu stranu bez pružiny a hezky se rozplácnul. Najdu doma foto.
15:20:58
31.07.2009
31.07.2009
radekp
-> gabo000000: Já to nevařil .
Rovně to není proto, protože by se při propružení nejdřív dotklo horní rameno kastle, než by se dotklo spodní rameno gum. dorazu. Tuner2 to má rovně, ale taky má doraz zkrácený jen minimálně...
Rovně to není proto, protože by se při propružení nejdřív dotklo horní rameno kastle, než by se dotklo spodní rameno gum. dorazu. Tuner2 to má rovně, ale taky má doraz zkrácený jen minimálně...
14:11:48
31.07.2009
31.07.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> radekp: mozno som rypavejsi jedinec:D ale preco to je vypukle dovonku? keby si to nechal rovno a podtym espravil vystuhu ako to ma naprTUNER nebolo by to lepsie? a tie zvary...skus pridat napatie
13:46:00
31.07.2009
31.07.2009
radekp
Dnes jsem předělal dorazy přední nápravy. Použil jsem na ně pásovinu 6mm silnou. Jelikož mám uřezaný doraz, ohnul jsem pásovinu do mírného "U". Viz nová fotka.
Pro rýpavější jedince: svár jdu obrousit a natřít :-)
Pro rýpavější jedince: svár jdu obrousit a natřít :-)
10:05:54
26.07.2009
26.07.2009
exwrcteam
ty kola sou k sezranu moc moc moc krasnoucky
22:42:36
11.07.2009
11.07.2009
radekp
-> Tuner#2: řekněme modifikovaný originál. Ale hlavně repase náprav,brzd, úhlovka,5q....uvidíme co z toho vznikne
22:25:57
11.07.2009
11.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Doufám, že ale vzhledově pořád originál, žádné zvěrstvo...
22:22:50
11.07.2009
11.07.2009
radekp
-> Tuner#2: Bedřichova je pěkná,moc! A Kungfu...jó, tu myslím roky nikdo neuvidí, podle změn, co na ní plánuje...
17:07:02
11.07.2009
11.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jasný, ono pěkných aut je tady hodně, mě se líbila i Bedřichovo modrá a nebo kungfu - dvouoko je taky moc pěkné.
13:38:58
11.07.2009
11.07.2009
Eidy
-> Tuner#2: No to si právě nemůžu vzpomenout
Majkl je většinou ouža, ale tak trochu M.
Jen jsem si nechával rezervu kdybych na někoho zapoměl. Třeba Myschaakova je moc pěkná a Vlasmiho taky.
Majkl je většinou ouža, ale tak trochu M.
Jen jsem si nechával rezervu kdybych na někoho zapoměl. Třeba Myschaakova je moc pěkná a Vlasmiho taky.