tak sem tak nějak zvážil pro a proti.. a vypadá to že do toho možná i pudu páč když to přeci jen buud mít venku tak se to bude dělat líp než pak na autě.. mám kompletní podlahu kufru i s mosem a držákama nápravy.... tak uvidíme.. každopádně ted hledám každou volnou chvíly a když už nějaka je tak se věnujem spíš ty žlutý příšeře, ta má nějakej termín tohle je spíš dlouhodobá záležitost... ale jak to pude tak hned něco dělám
-> exwrcteam: v otocenejch ramenech shledavam spis vic nevyhod
-nutnost pouziti hodne kratkych pruzin
-muze propruzit prilis - tlumice na doraz
-stabilizator vs. most
vyhodou je relativne snadnej navrat do normalniho stavu
U zapusteni je hlavni nevyhodou mnohem obtiznejsi navrat do mormalniho stavu. Ale zase, daj se dlouhy pruziny a je to jaks taks vysoko pri neomezene funkcnosti napravy, v cems naopak shledavam velky plus.
-> exwrcteam: tak nejak sem to chtěl řešit taky,.. no uvidíme až to za 30 let bude hotový tak jak mi to bude vyhovovat kdyby to náhodou bylo na houby tak to za dalších 10 let udělám