skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ: Škoda 105L (motor originál 105 - užovka)
Barva: 4270 (modrá tyrkysová - modrozelená)
Datum výroby: 08.04.1983
Prodej vozidla v Mototechně Pardubice: 15.05.1983 (mezityp)
Najeto 130 000km (18.9.2017). V 72 000 km proběhla CO motoru (písty, lvložky, písty, kroužky, přetěsnění motoru...)
Jsem již 4 majitelem. V roce 2012 odstavena jako nepojízdná a tak do roku 2016 hnila v bahně. V rámci dobrých známých po velké opravě proběhla veteránská atestace a vozidlo slouží k běžnému provozu a je dobrovolným vozidlem Pardubického spolku historie železniční dopravy.
Každý majitel dělal knihu oprav a jízd, takže znám kompletní vývoj 105ky.
Barva: 4270 (modrá tyrkysová - modrozelená)
Datum výroby: 08.04.1983
Prodej vozidla v Mototechně Pardubice: 15.05.1983 (mezityp)
Najeto 130 000km (18.9.2017). V 72 000 km proběhla CO motoru (písty, lvložky, písty, kroužky, přetěsnění motoru...)
Jsem již 4 majitelem. V roce 2012 odstavena jako nepojízdná a tak do roku 2016 hnila v bahně. V rámci dobrých známých po velké opravě proběhla veteránská atestace a vozidlo slouží k běžnému provozu a je dobrovolným vozidlem Pardubického spolku historie železniční dopravy.
Každý majitel dělal knihu oprav a jízd, takže znám kompletní vývoj 105ky.
Škoda 105L - Tyrkysovka - komentáře:
20:53:56
21.09.2017
21.09.2017
Marek Bárta
No do celkové opravy jsem dal něco kolem 40 tis., samozřejmě ji ještě čeká další libové opravy jako např. výměna nosníků ramen, které jsou na tom dost blbě, vnitřní prahy a zadní kapsy motoru... :D ale zachránit se dají i horší :D
22:42:08
19.09.2017
19.09.2017
jimbeam655
a já si myslel že moje užovka je na kaši ale jak koukam i horší se daj zachránit vypadá moc dobře