-> Eidy 31.10.16 16:49:20: Já někde píšu, že někoho někdo nutí? Ne, pouze konstatuju, že úroveň aut klesla za ty roky na hluboké dno, bohužel... Důvod nejlépe popsal Luky.
Volat je snížený, pokud to teda Zdrubák nepředělal. Fotil jsem si to loni, když to dotáhnul k Tobě na podvalu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šáde 120 Zavoďáček.
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Bělouch2 EVO - komentáře:
16:49:20
31.10.2016
31.10.2016
Eidy
-> Tuner#2: Tak ale nikdo Tě nenutí na takový akce jezdit, že jo.
A jaký snížený uchycení? Volant je tak, jak má být.
A jaký snížený uchycení? Volant je tak, jak má být.
16:39:27
31.10.2016
31.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 31.10.16 14:05:19: Není to tím sníženým uchycením mimo originál úchyty?
-> vhml 31.10.16 13:05:51: Otázka k čemu to je? Paptuju první Prahy, kdy bylo senzace jet se podívat na start. Dneska? Dneska tam jede půlka šrotů právě z důvodu toho co píše Luky. Prostě vezmou nejhorší auto co mají doma 20let+ a jedou. Nevím zda tohle je rozumná cesta, koukat se na to už moc nedá...
Ale těžko to vysvětlovat někomu, kdo tvrdí, že 2x přeject betonový stupeň 10cm je v rámci slalomu OK. Já to o víkendu přejížděl z depa krokem na jedničku a přední čelo to mělo tak, tak... Dolámat si auto na takové kravině, tak bych pořadatele nakopal do pr*ele...
-> vhml 31.10.16 13:05:51: Otázka k čemu to je? Paptuju první Prahy, kdy bylo senzace jet se podívat na start. Dneska? Dneska tam jede půlka šrotů právě z důvodu toho co píše Luky. Prostě vezmou nejhorší auto co mají doma 20let+ a jedou. Nevím zda tohle je rozumná cesta, koukat se na to už moc nedá...
Ale těžko to vysvětlovat někomu, kdo tvrdí, že 2x přeject betonový stupeň 10cm je v rámci slalomu OK. Já to o víkendu přejížděl z depa krokem na jedničku a přední čelo to mělo tak, tak... Dolámat si auto na takové kravině, tak bych pořadatele nakopal do pr*ele...
14:09:26
31.10.2016
31.10.2016
havlik
-> Eidy: ale jo to sem pochopil, nečerti se hned. Ale možná jsem si toho u sebe třeba jen nevšiml, ale nikdy mi to nepřišlo, že by to nějak takhle lítalo. Schválně mrknu na videa, sice sem je už nahrál na youtube, ale ještě jsem je neviděl:D
14:05:19
31.10.2016
31.10.2016
Eidy
-> havlik: Jako že seshora dolů a zezdola nahoru. Jak jinak to mám napsat? Možná ne o tolik, ale vibracema se rozklepalo celý auto a všechno uvnitř.
13:46:09
31.10.2016
31.10.2016
havlik
-> Eidy: jak volant lítal nahoru dolu 10cm?
13:05:51
31.10.2016
31.10.2016
vhml
-> Eidy 31.10.16 12:39:04: tak zrovna tahle Berounka byl celkem čajíček. Dva horší úseky na přejezdu, lom o poloviční dýlce co loni, bez dvou brodů. Krásně hladký Sedlčany, kromě tý jedný zátočiny přes hranu.
Naopak já byl celkem nespokojenej, že je to nějaká vyměklá varianta. Sice si to tam nejedu apriori rozbít, ale na normální pěkný silnici se svezu kdykoliv, já chci šotoliny :-)
I když chápu, že pro okruháře jsou tohle silnice do horoucích pekel :-)
Naopak já byl celkem nespokojenej, že je to nějaká vyměklá varianta. Sice si to tam nejedu apriori rozbít, ale na normální pěkný silnici se svezu kdykoliv, já chci šotoliny :-)
I když chápu, že pro okruháře jsou tohle silnice do horoucích pekel :-)
12:49:33
31.10.2016
31.10.2016
Luky
-> Eidy: tyhle rozbíječky jsou důvod, proč už tam nejezdíme s litrem. Rapida člověku zase tak líto není, i když litr by se tam tématicky tak nějak hodil víc
12:39:04
31.10.2016
31.10.2016
Eidy
-> Luky: Jojo, vezl. A super to bylo :)
-> radekp: Krom toho bubnu nic. Pak jsmě dělali rozborku/sborku brzd atd. Ale jinak všechno ostatní opravdu drželo. Po Sedlčanech jsme mysleli, že je roztržená nápravnice v místě uchycení spodního ramena, ale to bylo jen "šikovně" chycené bláto.
-> vhml: Ale já bych čekal, že se to musí rozsypat v takové rozbíječce. Ten lom byl krutý a některé přejezdy snad ještě horší. Volant lítal asi o 10cm nahoru a dolů, přestože je všechno smontovaný. Zkušené to asi nepřekvapí, ale mě ano.
-> radekp: Krom toho bubnu nic. Pak jsmě dělali rozborku/sborku brzd atd. Ale jinak všechno ostatní opravdu drželo. Po Sedlčanech jsme mysleli, že je roztržená nápravnice v místě uchycení spodního ramena, ale to bylo jen "šikovně" chycené bláto.
-> vhml: Ale já bych čekal, že se to musí rozsypat v takové rozbíječce. Ten lom byl krutý a některé přejezdy snad ještě horší. Volant lítal asi o 10cm nahoru a dolů, přestože je všechno smontovaný. Zkušené to asi nepřekvapí, ale mě ano.
12:24:31
31.10.2016
31.10.2016
vhml
-> Eidy 31.10.16 11:28:47: ze zkušenosti musím říct, že to začne praskat až tak po 3.-4. účasti
12:10:46
31.10.2016
31.10.2016
radekp
-> Eidy: nikde nic neprasklo, takže ses v podstatě neodpanil?
11:46:32
31.10.2016
31.10.2016
Luky
-> Eidy: no nekecej že jsi se vezl Já tentokrát bohužel z pracovních důvodů nemohl...
11:28:47
31.10.2016
31.10.2016
Eidy
O víkendu jsme s touto užovkou absolvovali Rally Berounka Revival a moc se mi to líbilo. Jako navigátor-panic jsem v sobotu udělal několik chyb, nicméně v neděli jsem se polepšil. Na autě nás opět zradil buben a pár dalších věcí. Vždy jsme čekali pohromu, aby se z toho nakonec vyklubala např. špatná (ne přepálená) pojistka.
Že ZdrubT jezdí rychle, to jsem věděl, ale že jezdí tak dobře i na nezpevněných površích, to jsem netušil.
Co mě opravdu překvapilo, to je odolnost v podstatě sériové karoserie. Krom rámu není nic vyztužené. Některé úseky byly tak strašně rozbité, někde byly velký šutráky, Podvozkem a podlahou jsme ryli v zemi a přesto nikde nic neprasklo. To nemluvím o RZ v lomu. Nechápu.
Konec dobrý, všechno dobré, máme super zážitky a na jaře si dáme Prahu.
Že ZdrubT jezdí rychle, to jsem věděl, ale že jezdí tak dobře i na nezpevněných površích, to jsem netušil.
Co mě opravdu překvapilo, to je odolnost v podstatě sériové karoserie. Krom rámu není nic vyztužené. Některé úseky byly tak strašně rozbité, někde byly velký šutráky, Podvozkem a podlahou jsme ryli v zemi a přesto nikde nic neprasklo. To nemluvím o RZ v lomu. Nechápu.
Konec dobrý, všechno dobré, máme super zážitky a na jaře si dáme Prahu.
22:54:28
30.10.2016
30.10.2016
ZdrubT
00:23:27
27.10.2016
27.10.2016
Eidy
-> ZdrubT: V tomhle případě asi dvouočko.
21:35:57
13.10.2016
13.10.2016
ZdrubT
-> Pavel P@nkáč: Já to mam taky utočený na 57mm. Jinak ten buben byl asi opravdu naprasklej jak řiká Eidy. Vzpominám si, že mi jednou někdo řikal, jak to kolo šmajdá. Snad se to již nestane.
20:45:15
13.10.2016
13.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Eidy: aha tak diky za uklidnění já mám stred jeste mírně odtočený kvůli středové díře kola, ale jen malinko:)
18:44:54
13.10.2016
13.10.2016
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Krom těch 4 děr navíc není na buben šáhnuto. Tohle by ulítlo i na originální rozteči. 2/3 lomu jsou orezlý a "rovný/hladký". Zbytek je hrbatej, jak to povolilo naráz. Možná s tím kdysi někdo křísnul o obrubník. Možná to bylo naprasklý několik let.