skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šáde 120 Zavoďáček.
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Bělouch2 EVO - komentáře:
08:03:18
01.11.2016
01.11.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.10.16 16:39:27: jenže ty si to zas z nějakýho důvodu pleteš se srazem veteránů, abys to mohl pohanit. Taková akce to není a ani být nemá, gró akce je o vzpomínání na starý časy v rally a pokud se podíváš na to, jak zbastlený a dobitý byly a jsou dobový auta ( mimo pár muzejních, potažmo továrních, výjimek ) tak to co jezdí na Revivalech jsou oproti nim ještě pěkně zpracovaný kousky.
23:59:25
31.10.2016
31.10.2016
ZdrubT
-> U-Geen: Bez utočení bubnu to na 4x100 jinak neuděláš.
23:55:55
31.10.2016
31.10.2016
U-Geen
-> ZdrubT: kolo upravit nejde?
23:49:38
31.10.2016
31.10.2016
ZdrubT
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.10.16 23:25:49: Další možnost je ouzká a podložky, nebo převařený plecháče 4x130 r14 jako má Venca.
23:25:49
31.10.2016
31.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 31.10.16 23:20:43: Molčanovka
23:20:43
31.10.2016
31.10.2016
Pavel P@nkáč
-> ZdrubT: -> Eidy: OK OK tak hlavně že neupadne kolo a zustane tam kde má - blatníku by byla škoda, budete to do budoucna nějak řešit asi to nebude to prave když se zavada opakuje ... :/
22:48:33
31.10.2016
31.10.2016
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Jen aby bylo jasno, tak bubny prasknou proto, že jsou trochu stočený kvůli středění kola. Ten pozvolnej přechod od matky není kompletní a na průměru 57 je to stočený do roviny. A v tom místě to praskne. Naštěstí je prasklina vždy do kužele, takže kolo neuletí ven a dovnitř to podrží štít. Jinak by byl zadní blatník zmuchlanej.
22:40:42
31.10.2016
31.10.2016
ZdrubT
Naše 28 celkově a 9 ve třídě je velkej uspěch. Naše náčiní neni zrovna top v dané konkurenci. Motor 1200, prej 1250 s pětikanálem a kyvkou na zimákách k tomu mam nádrž na 18l a maximálku 134km/h při 7000 je bomba.
22:12:02
31.10.2016
31.10.2016
ZdrubT
V kartě je nafocenej první prasklej bube na foto 52, 53. Při prvnim prasklym jsem udělal jeden do zásoby a přišrouboval k rezervě. Stahovák byl použit takovej ten malej, co se našroubuje jen na poloosu a flákneš na to palicí, tek ji zarazíš do převodovky. Díky setrvačnosti jseme ujeli pul okruhu. Ulomený buben zdeformoval štít, čehož jsem se nejdřív nevšiml a odjel teměř pul soutěže. Odstraněno v neděli ráno při kontrole brzd. Palice pomohla.
21:45:38
31.10.2016
31.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Eidy: a to neupadne kolo a neleti nekam doprdele nebo nezmandluje blatnik?
21:44:40
31.10.2016
31.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Eidy: a jak jde ten kužel stahnout když tam už neni za co škodovackej stahovak chytit, asi normalnim stahovakem ze jo:) proč to ale pořad praska?
21:39:30
31.10.2016
31.10.2016
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Jojo. Jelikož ZdrubT byl připraven, měli jsme za 12 minut opraveno a jeli jsme dál.
21:37:24
31.10.2016
31.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Eidy: co se stalo zas s bubnem zas prasknul? a to vozite nahradni?
18:38:02
31.10.2016
31.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdrubT 31.10.16 17:39:21: Aha, tak to jo
18:16:59
31.10.2016
31.10.2016
havlik
-> Eidy: na poprvé to přijde krutý asi každému
17:58:50
31.10.2016
31.10.2016
Eidy
Asi jsem prostě zhýčkaný a přišlo mi to opravdu hrozný.
17:42:56
31.10.2016
31.10.2016
havlik
-> ZdrubT: myslim že jedinej fakt krizovej přejezd byl v tom lese, jinak to bylo oproti minulým ročníkům fakt samá super cesta. V tom lomu to bylo uplně v pohodě, sedlčany jsou v podstatě hladká trat:)
Ale pro RSa na ARC to muselo být hodně velký utrpení
Ale pro RSa na ARC to muselo být hodně velký utrpení
17:39:21
31.10.2016
31.10.2016
ZdrubT
-> Tuner#2: Byl moc nízko, tak jsem to vrátil zas nahoru. Vybruje to v těch humovejch sinenblokách.
Co se týče přejezdu, tak mi přišly dost rozmlácený. Tam se demoluje auto nejvíc.
Tratě v poho. Lom mě moc bavil a Sedlčany taky.
Poprvé to jel táta modrou RSo na ARCčkách a řeklo se že už níkdy. A na další naše starty se použily jiné vozy a v poho.
Co se týče přejezdu, tak mi přišly dost rozmlácený. Tam se demoluje auto nejvíc.
Tratě v poho. Lom mě moc bavil a Sedlčany taky.
Poprvé to jel táta modrou RSo na ARCčkách a řeklo se že už níkdy. A na další naše starty se použily jiné vozy a v poho.
16:52:12
31.10.2016
31.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 31.10.16 16:49:20: Já někde píšu, že někoho někdo nutí? Ne, pouze konstatuju, že úroveň aut klesla za ty roky na hluboké dno, bohužel... Důvod nejlépe popsal Luky.
Volat je snížený, pokud to teda Zdrubák nepředělal. Fotil jsem si to loni, když to dotáhnul k Tobě na podvalu.
Volat je snížený, pokud to teda Zdrubák nepředělal. Fotil jsem si to loni, když to dotáhnul k Tobě na podvalu.
16:49:20
31.10.2016
31.10.2016
Eidy
-> Tuner#2: Tak ale nikdo Tě nenutí na takový akce jezdit, že jo.
A jaký snížený uchycení? Volant je tak, jak má být.
A jaký snížený uchycení? Volant je tak, jak má být.