Bělouch2 EVO Bělouch2 EVO

komentáře | popis | fotky | ZdrubT | 31.10.24 00:27 | 99x v oblíbených
Šáde 120 Zavoďáček.

Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.



Motor:

MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.



Současnej

1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50



Záložní:

Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50



Převodovka:

nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)

suchej 5Q 4.22

mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)



Podvozek:

EVOLUCE 3

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.



EVOLUCE 2

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.



Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.



Brzdy:

Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.

Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.



Interier:

Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.



Kola: No mam jich hodně. :-)

Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg

AEZ 7j r15 9kg

Renault Intra 7j r13 et23

Renault Intra 5,5j r14 6,3kg

Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg



Rally Škoda sraz - podzim Běšiny 2017 - report




Rally Škoda sraz Podzim 2017




Ve stopě Valašské zimy 2018 | 84 | Tomáš Zdrubecký - Jan Eidkum




Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.

- Předělat držák heveru - HOTOVO

- Dodělat kastlík v palubce

- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO

- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO

- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO

- Sluneční clony???

- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO

- Věšáky na bundy - HOTOVO

- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-

- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.

- Předělat budíky - HOTOVO

- Zámek přední kapoty - OPRAVEN

- Předělat držák altíku - HOTOVO

- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO

- Zvednout podvozek - HOTOVO

- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno



Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.

Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.



Rallye Berounka Revival 2018 SS1




Rallye Berounka Revival 2018 SS2 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS3




Rallye Berounka Revival 2018 SS4 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS5




Rallye Berounka Revival 2018 SS6




Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.



Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE

Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19



Bělouch2 EVO - komentáře:

12:24:36
30.01.2017
-> ZdrubT: Petr by měl mít, zeptam se...
09:58:54
30.01.2017
Vojťas
-> ZdrubT: to je teda fofr 9
03:04:37
28.01.2017
ZdrubT
Koupím příčku pod převodovku na vlečku Š130-Rapid.
23:31:43
23.01.2017
wlad
09:18:42
05.01.2017
vhml
-> ZdrubT 05.01.17 09:14:19: já na tý kyvce fakt asi budu jezdit sám 3 3 3
09:14:19
05.01.2017
ZdrubT
09:11:36
05.01.2017
ZdrubT
-> vhml 05.01.17 08:58:42: Já při koupi doufal, že budu jen jezdit, ale musim odstranit upravy puvodního majitele. Vrátit velkou nádrž, těch 16l bylo málo. Vyhodit převrtané bubny na 4x100, aby nepadaly kola. Odstranit hadice od topení a chladíče, překážely v autě, vrátíme je do puvodních míst.....
09:03:14
05.01.2017
havlik
-> Eidy: a bude molčán nebo vlečka?
09:00:58
05.01.2017
Eidy
-> vhml: Tak to možná jo. Možná už máš všechno vyřešený. Tohle auto je ale u Zdrubáka necelý rok a pořád je na něm práce. Možná, že pak taky bude jezdit několik let beze změn.
08:58:42
05.01.2017
vhml
-> Eidy 04.01.17 22:31:15: právěžě naopak, už jsme doufám ve fázi, kdy je tam všechno vyřešeno a teď to musí několik akcí za sebou bez problémů vydržet. Vlastně od Prahy 2015, kdy se ještě řešily problémy s vytrženejma lanovodama se pak dál neřešilo nic, co bych nezkurvil přímo jízdou. Kromě teda toho rozdělovače, ale těžko předcházet tomu že po 4 letech praskne svar. Opravu ponecháním řeším jen gufera poloos, na ty jsem rezignoval.
upraveno 1x, naposled 05.01.2017 09:00:13
08:13:11
05.01.2017
havlik
-> vhml 04.01.17 22:24:56: vidim to dost podobně3
22:31:15
04.01.2017
Eidy
-> vhml: Jenže ty to řešíš většinou jakože "oprava ponecháním". My ne. A je fakt, že prasklej buben každých cca 300km není žádnej med.
22:24:56
04.01.2017
vhml
-> Eidy 04.01.17 22:16:37: hele zas to s těma příprava nepřehánějte. Já přijel z Berounky po vlastní ose, čímž považuju auto na Prahu připravený 3
22:16:37
04.01.2017
Eidy
Všechny ty svaru jsou opravdu pro vyztužení. Nikde to není potrhaný, ale auto pojede ještě řadu závodů a soutěží, tak ať to drží. Z fabriky je to jen tak polepený.

Zdrubák všechno brousí a připravuje, já svařuju. A Zdrubák pak zase všechno natírá. Udělala se spousta práce, další spousta nás ještě čeká. Ale když jsem dnes viděl startovku na Pražský Revival, tak jsem byl ohromen. Tolik známých jmen. Strašně se těším.

Užovka bude na tuhle sezonu slušně nazbrojena. Ne snad ani speciálními díly, ale ve jménu výdrže a spolehlivosti.
23:49:14
03.01.2017
ZdrubT
-> Vojťas: Upravuji hlavně ten kufr, ale sváry jsou hlavně pro zpevnění.
20:35:47
03.01.2017
Vojťas
-> ZdrubT: Podle fotek mi neprijde ze by kastle potrebovala vyvarovat, tak ze na fotce 67 jsou svary jen kvuli zpevneni kastle nebo si tam neco upravoval?
23:17:29
29.12.2016
Eidy
Ještě ve 14:00 to bylo kompletní auto :))
23:03:47
29.12.2016
ZdrubT
Práce začínaj ve velkém.44
Extreme Tyres