skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šáde 120 Zavoďáček.
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Bělouch2 EVO - komentáře:
23:48:36
10.08.2018
10.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 10.08.18 23:22:06: Že by i kvůli třídě do které pak spadáš?
23:22:06
10.08.2018
10.08.2018
Pavel P@nkáč
-> ZdrubT: hele proč máš v takovem autě 120cu motor? vím že se dá rozbláznit asi i do bezvědomí když chceš, ale obyč fačko je asi trvanlivější ne?
20:30:58
10.08.2018
10.08.2018
ZdrubT
Mam velkou prozbu, jakou vůli na ventilech udělat pro tuto tovární vačku 280° ze 120s??? Tyčky mam normálně ocelové a vahadla dle všeho normální 120.
04:15:45
27.07.2018
27.07.2018
ZdrubT
Tak pomalu a jistě dáváme dohromady uvařenej motor 120. Nový šály, rozvody, pístní kroužky, nahrazeny ohlé tyčky, v hlavě jsem probrousil kanály, nechal jsem ji brousnout a zabrousit ventily. Dále vyroben novej držák altíku a nové svíčky NGK BP7HS.
.
.
22:03:39
17.04.2018
17.04.2018
Eidy
-> ZdrubT 16.04.18 22:10:31: A nenecháme to tak? Když to vydrželo...
10:21:24
17.04.2018
17.04.2018
MajoLR
13:18:51
16.04.2018
16.04.2018
Antony - zrušená registrace
-> ZdrubT:
-> Eidy:
Gratulace, pánové
-> Eidy:
Gratulace, pánové
12:51:39
16.04.2018
16.04.2018
Eidy
09:49:04
16.04.2018
16.04.2018
havlik
-> Vojťas: jo
09:47:37
16.04.2018
16.04.2018
Vojťas
-> Eidy: a to jste teda jely ty prague rally pres hradec atd?
08:03:32
16.04.2018
16.04.2018
Eidy
Ještě by to chtělo nějakou fotku ve skoku. Každopádně celý víkend byl jedna velká zábava a když se člověk koukne na časy na SS, tak zdrubák s tím autem fakt válí velmi dobře. Jedno z nejslabších aut v poli zajíždí časy na špičce. Kromě kopců, tam to fakt nejde. Ale bylo to super a na podzim jedeme zase. A abyste si nemysleli, že jsme dojeli bez problémů, tak nám v neděli prasknul držák altíku, tak jsme ho museli vyvázat drcpáskama a opatrně dojet do cíle a domů.
05:28:40
16.04.2018
16.04.2018
T
Gratulace pánové
00:18:21
16.04.2018
16.04.2018
jimbeam655
-> ZdrubT: Tak jsem si to myslel dobře že to auto znám odsud jeli jste kolem nás my jsme s bráchou seděli v té červené emce u silnice v Osičkách
23:07:46
15.04.2018
15.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdrubT 15.04.18 21:25:54: -> Eidy: Super pánové, gratulace!
23:00:58
15.04.2018
15.04.2018
sikula
-> ZdrubT 15.04.18 21:25:54: Velká Gratulace
22:50:32
15.04.2018
15.04.2018
zdrub
-> ZdrubT: No hurá konečně dojeli Někdo to zvládne na poprvé někdo na popáté? Vítej do rodiny pohárystů
21:56:32
15.04.2018
15.04.2018
jate-line
Gratulace chlapáci !!
21:25:54
15.04.2018
15.04.2018
ZdrubT
HURÁ tak konečně jsme dovezli oužu do cíle Revivalu bez většího poškození. HURÁ, HURÁ, HURÁ 3 flek ve třídě, 7 absolutně je paráda a potvrdilo se, že pokud dojedem, tak to neni špatný. Moc děkejeme bratrovi a tátovi za sobotní servis a doprovod.
09:11:31
31.03.2018
31.03.2018
ZdrubT
-> Dušan: Bohužel, sám nevim jak pro tu mou mam nastavit motor.