Bělouch2 EVO Bělouch2 EVO

komentáře | popis | fotky | ZdrubT | 31.10.24 00:27 | 99x v oblíbených
Šáde 120 Zavoďáček.

Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.



Motor:

MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.



Současnej

1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50



Záložní:

Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50



Převodovka:

nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)

suchej 5Q 4.22

mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)



Podvozek:

EVOLUCE 3

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.



EVOLUCE 2

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.



Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.



Brzdy:

Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.

Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.



Interier:

Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.



Kola: No mam jich hodně. :-)

Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg

AEZ 7j r15 9kg

Renault Intra 7j r13 et23

Renault Intra 5,5j r14 6,3kg

Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg



Rally Škoda sraz - podzim Běšiny 2017 - report




Rally Škoda sraz Podzim 2017




Ve stopě Valašské zimy 2018 | 84 | Tomáš Zdrubecký - Jan Eidkum




Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.

- Předělat držák heveru - HOTOVO

- Dodělat kastlík v palubce

- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO

- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO

- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO

- Sluneční clony???

- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO

- Věšáky na bundy - HOTOVO

- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-

- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.

- Předělat budíky - HOTOVO

- Zámek přední kapoty - OPRAVEN

- Předělat držák altíku - HOTOVO

- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO

- Zvednout podvozek - HOTOVO

- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno



Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.

Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.



Rallye Berounka Revival 2018 SS1




Rallye Berounka Revival 2018 SS2 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS3




Rallye Berounka Revival 2018 SS4 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS5




Rallye Berounka Revival 2018 SS6




Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.



Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE

Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19



Bělouch2 EVO - komentáře:

20:05:45
02.12.2018
ZdrubT
Dnešni Sosnová:
Volné jízdy Sosnová 2.12.2018 Zdrubecký T jízda 1.
08:56:20
13.11.2018
-> ZdrubT: slušný blátíčko 40
08:15:14
13.11.2018
ZdrubT
Jízda v Sedlčanech po Liazce byla dost neřiditelná, ale rychlá.

SS7 sedlčany




Druhá jízda byla na sušim povrchu a já nedokázal zrychlit jako konkurence. Málo koní, málo trakce.

Rallye Berounka Revival 2018 SS8 sedlčany
15:43:39
10.11.2018
ZdrubT
Plán zimních závodu:

Začneme 2.12. Dnem volných jízd: www.autodrom.cz/cs/202-de n-volnych-jizd-v-sosnove.h tml Na to se moc těšim a bude prostor případně někoho svézt.

Potom bych rád odjel: www.autoklubbohemiasport. cz/ars-18-19 První zavod 4.11. jsem nestihl 10.2. nestihnu kvuli valašce a 10.3. budu na horách. 8 Zbylé tři závody bych rád absolvoval.5

Potom 8-9.2. nás čeká Ve stopě Valašské zimy: www.valaska.cz/

Nakonec 12.-14.4. Rallye Praha Revival.

Snad to auto a posádka přežije a užijem si volné léto do Běšin podzim 2019.
12:39:27
30.10.2018
ZdrubT
Výsledky ve třídě. Chyba nastala na useku 12,6km a asi někde hned na začátku. Jelikož nás bloudilo dost a diky neznalosti lokality jsme se nedokazali vratit na trať. Tak jsme do cíle dojeli dle navigace a věřili v chybu v itiku a anulováni této části.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 30.10.2018 12:39:27
12:05:59
30.10.2018
Eidy
-> vhml: Průjezdy. Byly jsme tak ztracený, že jsme se na to vyprdli jako spousta dalších. Těch 200 za průjezdy by nám posunulo nahoru, ale stejně bychom nebojovali o nic. Chybu jsme našli asi po 10km.
11:39:51
30.10.2018
vhml
-> Eidy 30.10.18 11:30:30: a těch 200 je radar, když jste se snažili dohnat zabloudění? V tomhle jsou ty GPSky nahovno no. Ty doby, kdy jsme na 60km přejezdu udělali 15 minut zásek a v časovce chytli jen minutu už jsou s GPSkama pryč 3
11:30:30
30.10.2018
Eidy
-> Luky: Ztratili jsme jsme se v místě, kde se ztratila třetina posádek. Všichni, co jeli za tmy. 8 Jinak jsme zvládli všechno parádně. Páteční přejezd, kde jsme jeli ve vláčku a všichni odpočili špatně, prasklou pružinu od plynu, shořelý vypínač i gumu jsme zalepili. Jen jedna blbá odbočka nás vyřadila.
11:13:35
30.10.2018
Luky
-> Eidy: ale tak jestli jste se ztratili jen jednou, tak byl docela dobrej i navigátor... 47 158
10:53:47
30.10.2018
Eidy
Prostě dobrej řidič. 5
07:55:42
30.10.2018
-> ZdrubT: 156 4
05:40:58
30.10.2018
ZdrubT
Na letošní RBR 2018 se nám povedlo zajet dva dílči úspěchy a to SS02 kamenolom 4 nejlepši čas a SS07 Sedlčany v totál bahně také 4 nejlepší čas. Je velká škoda našeho zabloudění na jednom přjezdu, to nás stálo 300 trestnejch a veškeré naděje na dobré umístě. Nakonec 15 ve třídě a 56 absolutně ze 107. Nebejt toho zablouděni tak navážem na jaro a bylo by to 1ve třídě a 4 absolutně. No velká škoda
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 30.10.2018 05:40:58
upraveno 1x, naposled 30.10.2018 05:44:21
10:13:33
08.09.2018
ZdrubT
Dneska jsou velké plány, snad to stihnu.2
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 08.09.2018 10:13:33
20:29:48
29.08.2018
Eidy
-> ZdrubT: Teď budeme moct skákat ještě víc. 1
19:18:37
29.08.2018
ZdrubT
Tak budem zvedat. Na předek je podložka 1cm a zadek 2 cm. Snad to bude v pohodě ta vejška.
10:13:59
11.08.2018
Pavel P@nkáč
-> ZdrubT: jasné 1
01:00:00
11.08.2018
ZdrubT
-> Pavel P@nkáč: Ne všude může ouža jezdit s fávem a jde o třídu, kategorii.
23:48:36
10.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 10.08.18 23:22:06: Že by i kvůli třídě do které pak spadáš?
Extreme Tyres