skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šáde 120 Zavoďáček.
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Bělouch2 EVO - komentáře:
08:52:52
16.02.2019
16.02.2019
T
-> ZdrubT: podmínky strašný, asi bych ani víc koní nechtěl jinak paráda
08:24:32
16.02.2019
16.02.2019
Bukaj
-> Eidy: Jo, s tím se nedá nesouhlasit
-> ZdrubT: A to máš na každou "Valašku" novou sadu blatníků, lízátko, kapotu a SPZ? Jen mne tak napadá, jestli by na tyhle "klouzavý" akce nebylo lepší aspoň lízo a značku sundat?
-> ZdrubT: A to máš na každou "Valašku" novou sadu blatníků, lízátko, kapotu a SPZ? Jen mne tak napadá, jestli by na tyhle "klouzavý" akce nebylo lepší aspoň lízo a značku sundat?
20:59:46
15.02.2019
15.02.2019
Eidy
-> ZdrubT 15.02.19 18:55:13: pecka Jen by to chtělo občas svor. A víc koní.
18:55:13
15.02.2019
15.02.2019
ZdrubT
00:30:49
11.02.2019
11.02.2019
ZdrubT
-> Zdendys Š. 11.02.19 00:15:16: Jo slušně zahozený. Dost jsem se tam toho bál, aby to nedopadlo podobně. Jinak při najíždění jsem to tam mále poslal do Altei XL co jela proti.
00:15:16
11.02.2019
11.02.2019
Zdendys Š.
-> ZdrubT: Vklidu, to nic není. 11:10 jsme my.
00:14:06
11.02.2019
11.02.2019
ZdrubT
-> Dušan 10.02.19 23:08:01: A co konkretně navrhuješ? Je tam klasika 4.22.
00:09:44
11.02.2019
11.02.2019
ZdrubT
23:08:01
10.02.2019
10.02.2019
Dušan
-> ZdrubT: motor je možná slabej, ale podle videa to víc zabíjí převodovka.
22:17:47
10.02.2019
10.02.2019
Eidy
-> ZdrubT: Dřevěný ne, jen jsi trochu přemotivovanej nahradit chybějící koně. Bohužel to občas nevyjde a pak ztratíme. Ale je to zábava.
22:14:49
10.02.2019
10.02.2019
ZdrubT
-> Dušan: Dík. Náš motor je velká brzda, ale ruce mam taky dřevěný, jinak bych 3x neboural a 2x nešel ven.
22:07:10
10.02.2019
10.02.2019
Dušan
moc pěkný, pocity jak kdybych tam seděl
22:04:03
10.02.2019
10.02.2019
ZdrubT
Tak komplet nahrány prujezdy.
21:30:27
10.02.2019
10.02.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
pěkný svezení!
21:18:09
10.02.2019
10.02.2019
Eidy
-> ZdrubT: Dík, žes nás nikde nerozbil. Paráda.
Teď koukám, že nás to zaparkování dole před mostkem stálo cca 20 vteřin. Ale dobrý, užil jsem si to u videa znova.
Teď koukám, že nás to zaparkování dole před mostkem stálo cca 20 vteřin. Ale dobrý, užil jsem si to u videa znova.
20:32:57
10.02.2019
10.02.2019
ZdrubT
20:31:11
10.02.2019
10.02.2019
ZdrubT
Tak Stopa letos velká spokojenost. 14 flek ve třídě z 24 a 56 absolutně ze 114 dokončených. Dík Eidymu, že nás dobře dovedl do cíle.
19:58:50
08.02.2019
08.02.2019
Petrson
Koukám, že na fb ste častý terčem fotografů, a to ani pořádně nezačala stopa
17:19:16
05.02.2019
05.02.2019
ZdrubT
Ano, ulomenej držák okna u řidiče. Jak padalo do dveři tak se poškrábala ochranná folie proti tříštění. Zavařeno a okno nasazeno.