Bělouch2 EVO Bělouch2 EVO

komentáře | popis | fotky | ZdrubT | 31.10.24 00:27 | 99x v oblíbených
Šáde 120 Zavoďáček.

Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.



Motor:

MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.



Současnej

1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50



Záložní:

Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50



Převodovka:

nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)

suchej 5Q 4.22

mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)



Podvozek:

EVOLUCE 3

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.



EVOLUCE 2

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.



Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.



Brzdy:

Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.

Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.



Interier:

Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.



Kola: No mam jich hodně. :-)

Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg

AEZ 7j r15 9kg

Renault Intra 7j r13 et23

Renault Intra 5,5j r14 6,3kg

Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg



Rally Škoda sraz - podzim Běšiny 2017 - report




Rally Škoda sraz Podzim 2017




Ve stopě Valašské zimy 2018 | 84 | Tomáš Zdrubecký - Jan Eidkum




Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.

- Předělat držák heveru - HOTOVO

- Dodělat kastlík v palubce

- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO

- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO

- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO

- Sluneční clony???

- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO

- Věšáky na bundy - HOTOVO

- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-

- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.

- Předělat budíky - HOTOVO

- Zámek přední kapoty - OPRAVEN

- Předělat držák altíku - HOTOVO

- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO

- Zvednout podvozek - HOTOVO

- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno



Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.

Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.



Rallye Berounka Revival 2018 SS1




Rallye Berounka Revival 2018 SS2 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS3




Rallye Berounka Revival 2018 SS4 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS5




Rallye Berounka Revival 2018 SS6




Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.



Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE

Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19



Bělouch2 EVO - komentáře:

12:31:33
01.12.2019
Eidy
-> Bukaj: Krabička říká Vika. Ale zpracování má hezký.
10:25:38
01.12.2019
k.jarek
-> Bukaj: Viděl bych to buď na Hepu nebo Graf (jako mám já).
10:09:04
01.12.2019
Bukaj
-> ZdrubT 28.11.19 22:20:29: Co je zač ta pumpa? V tomhle "pískovým" designu jsem viděl zatím jen HEPU a čínu...
12:52:34
29.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 29.11.19 12:38:40: ale je, podívej se pořádně, podle mě je to ta matka s podložkou v celku, která je také samojistící, respektive je lepší než pérovka 4
12:38:40
29.11.2019
-> Tuner#2: není, proto se ptám 4



-> ZdrubT: 1,4 ?



-> vhml: kušuj, je lehčí a to je důležitý 3
11:46:22
29.11.2019
Luky
-> vhml: 3 3
11:25:08
29.11.2019
Eidy
-> vhml: Aspoň nešmajdá. 1
11:13:54
29.11.2019
ZdrubT
-> vhml 29.11.19 07:27:29: Raději jsem ji nevážil.

-> T: Samojistná a lepidlo. Skládá se nějaké uvařené MPI. Samé skladové zásoby krom řemenic. To co jsem nakoupil a plánoval již do RSa
upraveno 2x, naposled 29.11.2019 11:19:11
07:27:29
29.11.2019
vhml
-> ZdrubT 28.11.19 22:20:29: o kolik je řemenice těžší než sériová? 3
07:16:08
29.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 29.11.19 05:25:01: Ta už tam je ne? 4 Ale zakleplý plíšek je v tomto případě k nezaplacení.



-> ZdrubT 28.11.19 22:20:29: vidím ponk šéfmechanika Eidyho 1
05:25:01
29.11.2019
-> ZdrubT: super, co teda na konec skládáte ?

Asi se budu opicit,takhle je ta remenice mnohem hezčí 40

Máte dirku pro podložku nebo bude samojistna matka ?
22:20:29
28.11.2019
ZdrubT
Malá ochutnávka novýho motoru od meho hlavního šéfmechanika.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 28.11.2019 22:20:29
23:59:27
27.11.2019
ZdrubT
-> Eidy 27.11.19 22:56:07: Tak na pohodu je špatný slovo, ale ne takový drama, jako při pohledu z venku.
22:56:07
27.11.2019
Eidy
-> ZdrubT: Na pohodu nevím. Já teda v tu chvíli ťukanec čekal.
18:45:01
27.11.2019
k.jarek
-> ZdrubT: Koukal, nedlouho po zveřejnění. Teď sem si to dal ešče jednou a je fakt, že to z toho onboardu nevypadá zas tak hrozně... Správný předpoklad, vyplatil sa4

Škoda, že zřejmě nebude sníh, mohlo by být zábavy ešče víc1 Každopádně si tu Sosnu užij6
17:29:30
27.11.2019
ZdrubT
-> k.jarek 27.11.19 06:16:21: A koukal jsi na ten onboard? V předchozim kole jak jsem ho přetočenýho dojel, tak jsem předpokladal, že se mu to stane zas. Do Sosny jedu v neděli. Ma bejt jeden nad nulo, bude sranda.
06:16:21
27.11.2019
k.jarek
-> ZdrubT: Za volantem sa to zdálo na pohodu? Tos musel mít slušnou hladinu adrenalinu nebo máš nervy ze železa1 Každopádně je skvělé, že sa nakonec nic nestalo.

Mimochodem, bude ze Sosnové zas nějaký onboard?
upraveno 1x, naposled 27.11.2019 06:17:20
20:26:05
26.11.2019
ZdrubT
-> k.jarek 26.11.19 06:41:00: Dík, za volantem se to zdálo na pohodu. Ale odsud to je masakr.
06:41:00
26.11.2019
k.jarek
-> ZdrubT: Když vidím takto z perspektivy celou tu situaci (9), tož klobouček za ten zvládnutý manévr157
06:31:09
26.11.2019
ZdrubT
Rally Berounka Revival 2019 - Sedlčanská Kotlina (action,slides and mistakes) | PF STUDIO
Extreme Tyres