skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak konečně mám taky jednu díky P@wlosovi a Bandittovi :-)
Díky hošani :-)
Teď něco málo k autu. Výroba tohoto krásného vozu se datuje do roku 1979. První registrace vozidla proběhla dne 21. 6. 1979 v Opavě, kde také žila celý svůj život. Tedy až do 20. 1. 2016, kdy byla oficiálně přepsána na mou osobu. Dne 13. 1. 2016 bylo provedeno testování historického vozidla, kde bylo potvrzeno, že vozidlo je v původním stavu.
Vozidlo je tedy po prvním majiteli. První majitel má rok výroby 1929, takže si každý dokáže představit, jak pečlivě se o Oužu staral. Jelikož mu řízení již v poslední době moc nešlo a párkrát se ne úplně dobře trefil do garáže při parkování, došlo k několika oděrkám na předních blatnících. Z tohoto důvodu se rozhodl, že blatníky nechá vyměnit a nově nalakovat. aby to nevypadalo blbě, tak rovnou nechal nalakovat i přední kapotu. Blatníky a kapota se dostaly do dílny k lakýrníkovi, který dostal příkaz nalakovat na žlutou škoda, vozidlo přitom vůbec neviděl. Po namontování dílů na Oužu je patrný drobný rozdíl v odstínu barev.
Ouža má jinak vše původní, nikde není rezavá, jen jak již bylo zmíněno výše, původní majitel několik dílu "pro jistotu" poopravil štětečkem a přebytečnou barvou.
Ouža v poslední době již dost stála a téměř nejezdila. Dodáním trochu péče bude zase vše tak jak má být.
Díky hošani :-)
Teď něco málo k autu. Výroba tohoto krásného vozu se datuje do roku 1979. První registrace vozidla proběhla dne 21. 6. 1979 v Opavě, kde také žila celý svůj život. Tedy až do 20. 1. 2016, kdy byla oficiálně přepsána na mou osobu. Dne 13. 1. 2016 bylo provedeno testování historického vozidla, kde bylo potvrzeno, že vozidlo je v původním stavu.
Vozidlo je tedy po prvním majiteli. První majitel má rok výroby 1929, takže si každý dokáže představit, jak pečlivě se o Oužu staral. Jelikož mu řízení již v poslední době moc nešlo a párkrát se ne úplně dobře trefil do garáže při parkování, došlo k několika oděrkám na předních blatnících. Z tohoto důvodu se rozhodl, že blatníky nechá vyměnit a nově nalakovat. aby to nevypadalo blbě, tak rovnou nechal nalakovat i přední kapotu. Blatníky a kapota se dostaly do dílny k lakýrníkovi, který dostal příkaz nalakovat na žlutou škoda, vozidlo přitom vůbec neviděl. Po namontování dílů na Oužu je patrný drobný rozdíl v odstínu barev.
Ouža má jinak vše původní, nikde není rezavá, jen jak již bylo zmíněno výše, původní majitel několik dílu "pro jistotu" poopravil štětečkem a přebytečnou barvou.
Ouža v poslední době již dost stála a téměř nejezdila. Dodáním trochu péče bude zase vše tak jak má být.
Jerycho / Ouža 1979 - komentáře:
21:58:38
02.02.2016
02.02.2016
Jerycho
banditta - jo to se budu snažit
21:41:47
31.01.2016
31.01.2016
banditta
Vypadá moc pěkně a teď už jen hezky ladit a šlechtit
14:19:58
27.01.2016
27.01.2016
Jerycho
Hřib - no jo no už je
21:21:30
21.01.2016
21.01.2016
Hřib
Tak konečně je z tebe taky veteránysta
19:46:16
21.01.2016
21.01.2016
P@wlos
-> castrol: Banditty...
-> Sejki: Už zbyl jen totem... chevrolette už tam dávno není...
-> Sejki: Už zbyl jen totem... chevrolette už tam dávno není...
14:07:47
21.01.2016
21.01.2016
castrol
a ta funka? vzadu je koho ?
14:03:31
21.01.2016
21.01.2016
Sejki - zrušená registrace
Takhle nejak vypadala ta moje, jen vidim totem Chevrolet a na place 3 skodofky :-D
12:24:35
21.01.2016
21.01.2016
P@wlos
no koněčně jsi tu
06:47:42
21.01.2016
21.01.2016
Alex41
Krásná užárna, pknej odstín barvy