skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o Škodu 120GLS, o které jsme se dozvěděli od známého. Majitel si v 90 letech koupil favorita a ji odstavil a tak tam stala 20 let, než jsme ji objevili. Chtěl ji v dohledné době nechat slisovat a to jsme nedopustili. Je na ní nějaká ta práce, ale není to hrozné, víc schnilá byla moje červená a taky se opravila.
Auto prošlo historickou původností, tudíž se neplatila EKO daň.
Rok výroby 1979 do provozu 1980
najeto 46 000km
chromy v nádherném stavu
- Nápravy:
-Některé díly vyměněny a natřeny barvou AKZ 100 odstín černý
-Přední pružiny SAKY 250mm v červeném komaxitu
-Nové tlumiče
- Podvozek:
-Natřen AKZ 8003 hnědá
-Nové hadice, brzdove trubky
- interier:
-Vyčištěné koberce
-Krásné sedačky
- Karoserie: Vyměněny blatník,práh,kousky lemů a zadní kapsa u motoru, podlaha netknutá.
- Motor:Přede jako Švýcarské hodinky,nebere olej nekouří drží nádherně volnoběh.
- Alu kola Apolla gumy 175/70 R13 Barum .
20.11.2013 Náprava očištěna a natřena i podběhy
3.12.2013 Kromě zadního lemu je plechařina komplet, ted udělat zadní nápravu a pár drobností
20.12.2013 Vše hotové teď už jen lak
15.2.2014 Lak hotový
Auto prošlo historickou původností, tudíž se neplatila EKO daň.
Rok výroby 1979 do provozu 1980
najeto 46 000km
chromy v nádherném stavu
- Nápravy:
-Některé díly vyměněny a natřeny barvou AKZ 100 odstín černý
-Přední pružiny SAKY 250mm v červeném komaxitu
-Nové tlumiče
- Podvozek:
-Natřen AKZ 8003 hnědá
-Nové hadice, brzdove trubky
- interier:
-Vyčištěné koberce
-Krásné sedačky
- Karoserie: Vyměněny blatník,práh,kousky lemů a zadní kapsa u motoru, podlaha netknutá.
- Motor:Přede jako Švýcarské hodinky,nebere olej nekouří drží nádherně volnoběh.
- Alu kola Apolla gumy 175/70 R13 Barum .
20.11.2013 Náprava očištěna a natřena i podběhy
3.12.2013 Kromě zadního lemu je plechařina komplet, ted udělat zadní nápravu a pár drobností
20.12.2013 Vše hotové teď už jen lak
15.2.2014 Lak hotový
Mates/Š120GLS - komentáře:
13:08:07
14.03.2014
14.03.2014
Mates
-> castrol: Jo kdyby to tak bylo. Na co vetšinou šáhnu, tak to moc dobře nedopadne, mám nějakou smůlu. Moji jsme stavěli s tátou a hlavně se známým, který už tu bohužel není a nikdy se v ní nesvezl. Byla to skoro jeho zásluha, že je v takovém stavu, většinu vychytávek vymyslel a i zrealizoval.
14:57:38
13.03.2014
13.03.2014
castrol
-> Mates: tak uz viem po kom si sikula tatik sa vyznamenal
11:40:49
13.03.2014
13.03.2014
Mates
-> castrol: Vše na ní dělal táta, ale jinak prokoukla . Ted udělat dobovost a STK. Už se těším na projíždku.
18:37:36
12.03.2014
12.03.2014
castrol
-> Mates: pekne si ju poladil
13:14:39
20.02.2014
20.02.2014
Vilda - zrušená registrace
-> Joey 120 LS: Já celolak neměl. Byla stříkaná jen zvenčí. Podlahy a kufr a motorový prostor je původní lak, ale je to stejný odstín, tak to nepoznáš. V kufru ti lak nevyšisne a v motoru je to špinavý hned Pod koberce nevidíš Bylo to za 15 tis. se vším všudy (příprava, barva, ředidla, práce).
15:39:18
31.01.2014
31.01.2014
Joey 120 LS
-> Luky: za 15 měl celolak Vilda na svý červený, Pravda je to pár let zpátky a ceny samozřejmě mezitim šly nahoru
15:36:09
31.01.2014
31.01.2014
Luky
-> Joey 120 LS: za 15 pěkný celolak neseženeš. Jako jó, taky mám celolak za 3000, ale má to trochu nedostatky :)
15:32:29
31.01.2014
31.01.2014
Joey 120 LS
-> Mates: za 15 bys měl mít celolak, Ale záleží kdo a kde to dělá
09:57:18
31.01.2014
31.01.2014
Mates
-> minno: Jak píše Pepa jen blatníky, práhy a lemy. Doufám, že to nebude moc stát. Nejdřív říkal že 6tKč max 8tKč a ted už zase říkal možná 10tKč.
21:40:16
30.01.2014
30.01.2014
Péďa17
-> minno: pokud vím tak jen blatníky a prahy
09:42:41
30.01.2014
30.01.2014
minno
-> Mates: bude celolak, alebo len blatníky, prahy?
15:55:38
29.01.2014
29.01.2014
Mates
Tak, už je u lakýry, ale u jiného než byla moje, snad dopadne lak na výbornou.
14:41:09
26.12.2013
26.12.2013
Pajka
-> Mates: Nepodělil by ses s tím, co víš?? Třeba by to někomu pomohlo...
12:18:02
25.12.2013
25.12.2013
havlik
-> Mates: no je to na testaci pokud nějak uřad nezná vyhlášku tim líp pro tebe
12:10:14
25.12.2013
25.12.2013
Mates
-> havlik: Nic se platit nebude , není to na veteránskou testaci. Máme to zjištěné z úřadu, kde máme hodně dobrého známého a radil nám jak to udělat, aby jsme nic neplatili.
18:52:56
22.12.2013
22.12.2013
havlik
-> Mates: a ty 3000 za historickou původnost ti na kraji odpustí?
14:40:02
22.12.2013
22.12.2013
Mates
Dík. Už mám domluvené papíry, tak snad to vyjde. A eko dan se nebude platit, uděláme to na historickou původnost, takže se zaplatí jen 800,- a max. pojistku majiteli, protože to bude nejspíš v polopřevodu. Už to máme zjištěné z úřadu.
23:11:28
21.12.2013
21.12.2013
Pajka
-> Nwkt: No jedno vlákno jsem našel. Je to pěkná zhovadilost a defakto jdou sami prosti sobě. Téměř 10 let nejde odhlásit vozidlo bez ekolikvidace kvůli EU a teď by to znovu mělo jít? Podle mě by to takhle fungovat nemělo (celé je to samozřejmě špatně, ale tohle je nysmyl v dnešním pojetí systému).
23:04:03
21.12.2013
21.12.2013
Nwkt
-> Pajka: řešilo se to tu v tématu, zatím je to asi pouze ve fázi návrhu
23:02:48
21.12.2013
21.12.2013
Pajka
-> Nwkt: No vím, že už se o něčem podobném někde diskutovalo. Podle všeho jsi víc informovaný, můžeš to trochu upřesnit?
Třeba já mám v depozitu 5 aut, z toho 3 v polopřevodu + 5 deponovaných motorek (2 v polopřevodu). Kdyby byl nějaký průser, měl bych co dělat, abych to dal všechno "do pořádku". Po všech možných spekulacích mám ale v jednom jasno - do depozitu už nikdy nic nedám.
Třeba já mám v depozitu 5 aut, z toho 3 v polopřevodu + 5 deponovaných motorek (2 v polopřevodu). Kdyby byl nějaký průser, měl bych co dělat, abych to dal všechno "do pořádku". Po všech možných spekulacích mám ale v jednom jasno - do depozitu už nikdy nic nedám.