skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co se s ní děje:
-------2016-------
- 1.3.2016 - Sice jsem za to zaplatil pořádnou solnou daň, ale máme STK na další dva roky... snad letos stihneme ujet víc km než loni.
-------2015-------
- Moc se toho nedělo, ale stihnul jsem alespoň konečně zlikvidovat bordel, kterej mi na podlaze u řidiče vyrobila před dávnými lety brzdovka. Ale kilometrů pramálo :(
-------2014-------
- 19-21.9.2014 Jičínské eRekce 2014 - nakonec jsem letos alespoň jeden sraz stihnul :) Orienťák jsem jel jako navigátor v Tue-ho Šemíkovi, ale i tak jsem stihnul za tři dny namotat přes 300km, včetně odvozu jednoho kolegy do Hradce Králové a vyzvednutí zimáků pro oktávku v Milovicích. A nastal asi čas smazat poznámku o tom, že už ten motor nějak nejede - Verva 100 mu vyloženě chutná, nějak extra točivej není, ale 130km/h na rovinkách úplně v pohodě a od spoda tahá taky dobře. Jen by to ještě chtělo eliminovat úniky oleje :/
- 16.8.2014 Už druhý rok po sobě si nějaký kamarád naplánoval svatbu ve stejný den jako je Hundertgang, ale tentokrát jsem se mohl a chtěl stavit alespoň na večerní pivo. MBčko zklamalo (kousnutý brzdový spínač), takže volba padla opět na červenou. Na té mě ale už delší dobu strašil výfuk, tak jsem se pustil do jeho výměny. Naštěstí se ukázalo, že děravý není, jen byla hodně povolená spona. Vše dotaženo a funkční :) Přes 250 km na trase České Budějovice -> Pelhřimov -> Havlíčkův Brod -> Kolín -> Jičín jsem i se zastávkou pro basu pelhřimovské 12ky stihnul za cca 3 hodiny 20 minut... not bad :)
- 30.6.2014 Segry auto který jsem měl převézt do Prahy selhalo, takže po jeho odtažení do servisu jsem musel řešit otázku, jak se do tý Prahy dostanu (druhý den jsem promoval). Červená nezklamala, protože jsem se vyhýbal dálnicím, tak jsem se vyhnul i kolonám a nakonec jsem tam byl jen o chvilku později než manželka, která vyjížděla ve stejnou dobu jako já s tou oktávkou... :)
- 4.4.2014 Únik kapaliny u pumpy definitivně připisuju sponě, dneska přes 250km v ostrém tempu a vše ok :)
- 3.3.2014 Už to zase byly dva roky, to to letí... takže další STK úspěšně za náma. Před ní ještě výměna přerušovače blikačů a vodní pumpy. A jelikož se mi z ČB do Prahy vlakem nechtělo, tak jsem jí trochu prohnal :) V Praze mě ale trochu vyděsil únik kapaliny u pumpy - celou cestu nic a najednou se auto pochcalo. Snad jen nedotažená spona...
-------2013-------
- 22-29.12.2013 - Počasí je spíš jarní než vánoční, takže stále jezdíme. Jako dárek dostala polovodičový regulátor napětí :)
- 2.11.2013 - Zase se stěhuje do ČB, dálční tempo jí vyloženě svědčí :)
- 31.10.2013 - Výměna palivové pumpy a následně dočasně vytažena do spotřebního provozu zatímco GLSu chystám na zimu.
- 5-6.9.2013 - Udělali jsme si výlet na Žateckou dočesnou a na zpáteční cestě najednou začal strašně smrdět benzín. Problém byla výstupní trubička AC pumpy která se uvolnila - nouzově naklepnuta, dojel jsem, ale dokud jí nevyměním, bude 110ka odstavená.
- 27.-28.4.2013 - 7. Zimní slet, mimořádně vydařená akcička a i s navigátorkou-nováčkem umístění v horní půli pole :)
- 24.4.2013 - Rychloservisní akce u Bukaje, nová ložiska v pravém předním kole.
- 23.4.2013 - Výměna oleje, humus by Mogul ven, Shell Helix HX3 15W-40 dovnitř.
- 19.4.2013 - Probudila se do nové sezóny a vyrazila strašit pražáky - ty nechápavé ksichty stojí za to :)
- 8.1.2013 - Vytažená z garáže jako operativní záloha, ochcáfka musela do servisu a do termínu porodu mnoho času nezbývá :) M6AD v mrazu nic moc, ale jinak OK :)
-------2012-------
- 10-12.8.2012 - Hundertgang 2012, velice podařená akce, j_j jako navigátor ušel a kilo se konečně po delší době pořádně projelo :)
- 5.8.2012 - Přesun ve velmi svižném tempu z ČB do Prahy, nebýt blbce co jsem nešel předjet v kopci za Neveklovem tak mě frajer v Laguně naháněl od Týna nad Vltavou až do Prahy :)
- 21.4.2012 - Zase jiný karburátor, volnoběh už je celkem příjemně nízko, ale pořád není tak pravidelný jak bych si přál - asi mě ty rozvody neminou :(
- 20.4.2012 - Výměna rozdělovače za "nový" (akorát základní desku jsem použil z jetého), seřízený předstih, trochu ubylo hluku a výkon o fous lepší, ale pořád to není ono.
- 8.4.2012 - Výlet do Horažďovic, kolega Jozka dostal lištu na MBčko a zase po nějaké době jsem auto protáhnul na delší trasu (170km). Je znát, že autu svědčí když jezdí co nejčastěji - všechno se tak nějak "rozhýbe", motor míň cuká a víc jede a řízení je taky pohyblivější.
- 7.4.2012 - Nasazen zrepasovaný karburátor. No... volnoběh dost podobný jako se starým, výkon stejný. Tak alespoň vypadá líp :)
- 2.3.2012 - Zelena i červená známka na SPZce na další dva roky - takže mám až do podzimu od STKček klid :D Vyhnal jsem tátovo Hondu z garáže, shodil ventildekl a seřídil ventilové vůle (celkem to bylo potřeba). Ventildekl má nové těsnění, poctivě přilepené z obou stran Lukoprenem, tak snad to nepoteče...
- 26.2.2012 - Včera bylo krásně, tak jsem vyjel - a výsledkem bylo dneska auto obalený sněhem ze všech stran :( Ale snad jsem to s trochou štěstí zpátky do garáže stihnul dřív než silničáři nasolili... A větrák topení funguje :)
- 29.1.2012 - Blíží se technická a pokud na ní má auto dojet s nezmrzlým řidičem a čelním sklem skrz které je vidět, tak je potřeba topit a "oprava" ventilátoru pomocí lepící pásky přestala fungovat. Takže šel ven, zlomený vodič byl po troše boje s páječkou vyměněn a zdá se, že zase funguje - na zamontování si ještě chvíli počká.
- 1.10.2011 - Výměna krytů zadních světel a osvětlení SPZ - je to sakra změna. Kryty jsou sice neorigo (kostičky, lem bez chromu), ale dokud neproběhne renovace kastle, tak to řešit nebudu. Konečně také opravené nesvítící levé koncové světlo.
O autě:
Tak tahle červená 110ka je moje první auto - první které bylo skutečně moje. Koupil jsem jí v roce 2006 a od té doby jsem s ní něco málo najezdil, dost se navztekal ale taky se hodně naučil - a po překonání počáteční krize je z toho nakonec láska (snad) na celý život :)
Rok výroby je 1974, jsem třetí majitel a pokud lze věřit informaci od toho předchozího, tak byla celou dobu garážovaná. To se bohužel nedá říct o mě - skoro rok (včetně zimy) mi stála venku (mladická nerozvážnost), než se sehnala garáž a na laku to je bohužel znát - no je prostě v hajzlu :( Na fotkách to není tolik vidět, jsou udělané po poměrně intenzivním šmrdlání Tempem.
Co bylo uděláno:
- Oprava brzd - po koupi jsem zjistil, že teče hlavní hydraulický válec brzdy i spojky. Oba vyměné (to bylo to vztekání - než mi jeden automechanik poradil, jak odvzdušnit válec před tím než začnu odvzdušňovat na kolech, tak jsem málem zešedivěl). Kopaly kotouče - taktéž vyměněno - a byl zarezlý jeden pístek v brzdiči na levém předním kole - rozebráno, vyčištěno, složeno, funguje.
- Odešel alternátor - vyměněno (po dobrodružném dojezdu do Prahy bez dobíjení, s úplně mrtvou baterkou, bez světel a v mlze - libovka).
- Termostat otevíral moc brzo a motor se nechtěl ohřát - vyměněno. Při té příležitosti i nová spodní i horní hadice chladiče.
- Seřízená spojka.
- Výměna různých drobností - prasklá hadička mezi palivovou trubkou a pumpou, klínové řemeny, kontrolka dobíjení, náhon tachometru, čidlo tlaku oleje, palec a víčko rozdělovače a různé další blbosti.
- Postavena na zánovní pneu od Vraníka (155-R14, vzorek nějaký "moderní") na sice hnusných, ale nezrezlých discích. Oproti letitým OR-6 je to sakra změna přilnavosti v zatáčkách :)
- Klasická více či méně pravidelná údržba - olej, filtry, promazání svisláků a tak podobně.
Stav:
- Na tachometru je cca 29 tisíc, tzn předpokládám 129 tisíc najeto - stav více méně odpovída.
- Jak už jsem řekl, současný vzhled není žádná sláva, lak je v hajzlu a navíc jsou na něm některé štětkoopravy - no prostě výhledově to bude chtít nový.
- Chromované nárazníky už také nejsou bez kazu, ale ještě žijou. Poběhy první majitel vyplastoval, takže koroze odspodu je překvapivě malá, podlaha také vypadá OK.
- Motor jel ze začátku docela hezky, pak mi připadal nějaký zvadlý, při akceleraci kuckal atd. Ani výměny karburátorů a rozdělovače nejdřív moc nepomohly (rozdělovač je prakticky nový, poskládaný z nového torza a nových dílů, karburátor vyvařený v octě a srovnaný), ale postupně jsem to nějak seřídil a už to docela funguje - pomáhá tomu kvalitní palivo (Verva 100, umožňuje mi mít trochu větší předstih) a hlavně se musí s autem občas jezdit - poslední dobou čas od času jedu nějakou delší cestu a motoru to zjevně svědčí. Už by to jen chtělo dořešit úniky oleje, vyměnit rozvody a výhledově vyměnit výfuk za originál (současný nemá moc hezký zvuk)...
- Převodovka má špatný synchron na trojce, jezdit se s tím dá, ale občas to otravuje. A vůbec řazení je takové "nejisté".
- Podvozek mi přijde více méně OK.
Ze všech těchto důvodů je auto momentálně v režimu "záložní letní polospotřebák" - když mi žena zrovna sebere Oktávku, není vyloženě überhnusně a potřebuju se pohybovat po ČB, tak jezdím s tímhle. Není na něm nic co by ho vyřazovalo z provozu a zároveň ho není třeba sušit v garáži jen pro nejkrásnější počasí - ten lak už nic nezachrání.
Plány:
Konečným cílem je pochopitelně renovace do vzhledově originálního stavu, technicky jak jen to bude možné taky. Většina dílů na renovaci už by byla, zbývají drobnosti a pak našetřit na lak - ale MBčko asi dostane přednost. Pokud budu realista a nebudu koukat moc dopředu, cílem je s autem jezdit když to půjde, abych z něj měl radost a opravovat to, co lze dělat postupně:
-přetěsnit motor, nové rozvody a možná jiný karburátor - aby výkon byl jaký má být, volnoběh byl pravidelný a tak vůbec :)
- Vyřešit záhadu levého koncového světla - podle zkoušečky tam šťáva jde, uzeměné to je, žárovka je OK ale prostě to nesvítí :( - HOTOVO - byla to nějaký divný kontakt v patici.
- Odstranit spoušť kterou na podlaze u řidiče a v kufru udělala brzdovka - ale jak na to, to si ještě nejsem jistý.
-------2016-------
- 1.3.2016 - Sice jsem za to zaplatil pořádnou solnou daň, ale máme STK na další dva roky... snad letos stihneme ujet víc km než loni.
-------2015-------
- Moc se toho nedělo, ale stihnul jsem alespoň konečně zlikvidovat bordel, kterej mi na podlaze u řidiče vyrobila před dávnými lety brzdovka. Ale kilometrů pramálo :(
-------2014-------
- 19-21.9.2014 Jičínské eRekce 2014 - nakonec jsem letos alespoň jeden sraz stihnul :) Orienťák jsem jel jako navigátor v Tue-ho Šemíkovi, ale i tak jsem stihnul za tři dny namotat přes 300km, včetně odvozu jednoho kolegy do Hradce Králové a vyzvednutí zimáků pro oktávku v Milovicích. A nastal asi čas smazat poznámku o tom, že už ten motor nějak nejede - Verva 100 mu vyloženě chutná, nějak extra točivej není, ale 130km/h na rovinkách úplně v pohodě a od spoda tahá taky dobře. Jen by to ještě chtělo eliminovat úniky oleje :/
- 16.8.2014 Už druhý rok po sobě si nějaký kamarád naplánoval svatbu ve stejný den jako je Hundertgang, ale tentokrát jsem se mohl a chtěl stavit alespoň na večerní pivo. MBčko zklamalo (kousnutý brzdový spínač), takže volba padla opět na červenou. Na té mě ale už delší dobu strašil výfuk, tak jsem se pustil do jeho výměny. Naštěstí se ukázalo, že děravý není, jen byla hodně povolená spona. Vše dotaženo a funkční :) Přes 250 km na trase České Budějovice -> Pelhřimov -> Havlíčkův Brod -> Kolín -> Jičín jsem i se zastávkou pro basu pelhřimovské 12ky stihnul za cca 3 hodiny 20 minut... not bad :)
- 30.6.2014 Segry auto který jsem měl převézt do Prahy selhalo, takže po jeho odtažení do servisu jsem musel řešit otázku, jak se do tý Prahy dostanu (druhý den jsem promoval). Červená nezklamala, protože jsem se vyhýbal dálnicím, tak jsem se vyhnul i kolonám a nakonec jsem tam byl jen o chvilku později než manželka, která vyjížděla ve stejnou dobu jako já s tou oktávkou... :)
- 4.4.2014 Únik kapaliny u pumpy definitivně připisuju sponě, dneska přes 250km v ostrém tempu a vše ok :)
- 3.3.2014 Už to zase byly dva roky, to to letí... takže další STK úspěšně za náma. Před ní ještě výměna přerušovače blikačů a vodní pumpy. A jelikož se mi z ČB do Prahy vlakem nechtělo, tak jsem jí trochu prohnal :) V Praze mě ale trochu vyděsil únik kapaliny u pumpy - celou cestu nic a najednou se auto pochcalo. Snad jen nedotažená spona...
-------2013-------
- 22-29.12.2013 - Počasí je spíš jarní než vánoční, takže stále jezdíme. Jako dárek dostala polovodičový regulátor napětí :)
- 2.11.2013 - Zase se stěhuje do ČB, dálční tempo jí vyloženě svědčí :)
- 31.10.2013 - Výměna palivové pumpy a následně dočasně vytažena do spotřebního provozu zatímco GLSu chystám na zimu.
- 5-6.9.2013 - Udělali jsme si výlet na Žateckou dočesnou a na zpáteční cestě najednou začal strašně smrdět benzín. Problém byla výstupní trubička AC pumpy která se uvolnila - nouzově naklepnuta, dojel jsem, ale dokud jí nevyměním, bude 110ka odstavená.
- 27.-28.4.2013 - 7. Zimní slet, mimořádně vydařená akcička a i s navigátorkou-nováčkem umístění v horní půli pole :)
- 24.4.2013 - Rychloservisní akce u Bukaje, nová ložiska v pravém předním kole.
- 23.4.2013 - Výměna oleje, humus by Mogul ven, Shell Helix HX3 15W-40 dovnitř.
- 19.4.2013 - Probudila se do nové sezóny a vyrazila strašit pražáky - ty nechápavé ksichty stojí za to :)
- 8.1.2013 - Vytažená z garáže jako operativní záloha, ochcáfka musela do servisu a do termínu porodu mnoho času nezbývá :) M6AD v mrazu nic moc, ale jinak OK :)
-------2012-------
- 10-12.8.2012 - Hundertgang 2012, velice podařená akce, j_j jako navigátor ušel a kilo se konečně po delší době pořádně projelo :)
- 5.8.2012 - Přesun ve velmi svižném tempu z ČB do Prahy, nebýt blbce co jsem nešel předjet v kopci za Neveklovem tak mě frajer v Laguně naháněl od Týna nad Vltavou až do Prahy :)
- 21.4.2012 - Zase jiný karburátor, volnoběh už je celkem příjemně nízko, ale pořád není tak pravidelný jak bych si přál - asi mě ty rozvody neminou :(
- 20.4.2012 - Výměna rozdělovače za "nový" (akorát základní desku jsem použil z jetého), seřízený předstih, trochu ubylo hluku a výkon o fous lepší, ale pořád to není ono.
- 8.4.2012 - Výlet do Horažďovic, kolega Jozka dostal lištu na MBčko a zase po nějaké době jsem auto protáhnul na delší trasu (170km). Je znát, že autu svědčí když jezdí co nejčastěji - všechno se tak nějak "rozhýbe", motor míň cuká a víc jede a řízení je taky pohyblivější.
- 7.4.2012 - Nasazen zrepasovaný karburátor. No... volnoběh dost podobný jako se starým, výkon stejný. Tak alespoň vypadá líp :)
- 2.3.2012 - Zelena i červená známka na SPZce na další dva roky - takže mám až do podzimu od STKček klid :D Vyhnal jsem tátovo Hondu z garáže, shodil ventildekl a seřídil ventilové vůle (celkem to bylo potřeba). Ventildekl má nové těsnění, poctivě přilepené z obou stran Lukoprenem, tak snad to nepoteče...
- 26.2.2012 - Včera bylo krásně, tak jsem vyjel - a výsledkem bylo dneska auto obalený sněhem ze všech stran :( Ale snad jsem to s trochou štěstí zpátky do garáže stihnul dřív než silničáři nasolili... A větrák topení funguje :)
- 29.1.2012 - Blíží se technická a pokud na ní má auto dojet s nezmrzlým řidičem a čelním sklem skrz které je vidět, tak je potřeba topit a "oprava" ventilátoru pomocí lepící pásky přestala fungovat. Takže šel ven, zlomený vodič byl po troše boje s páječkou vyměněn a zdá se, že zase funguje - na zamontování si ještě chvíli počká.
- 1.10.2011 - Výměna krytů zadních světel a osvětlení SPZ - je to sakra změna. Kryty jsou sice neorigo (kostičky, lem bez chromu), ale dokud neproběhne renovace kastle, tak to řešit nebudu. Konečně také opravené nesvítící levé koncové světlo.
O autě:
Tak tahle červená 110ka je moje první auto - první které bylo skutečně moje. Koupil jsem jí v roce 2006 a od té doby jsem s ní něco málo najezdil, dost se navztekal ale taky se hodně naučil - a po překonání počáteční krize je z toho nakonec láska (snad) na celý život :)
Rok výroby je 1974, jsem třetí majitel a pokud lze věřit informaci od toho předchozího, tak byla celou dobu garážovaná. To se bohužel nedá říct o mě - skoro rok (včetně zimy) mi stála venku (mladická nerozvážnost), než se sehnala garáž a na laku to je bohužel znát - no je prostě v hajzlu :( Na fotkách to není tolik vidět, jsou udělané po poměrně intenzivním šmrdlání Tempem.
Co bylo uděláno:
- Oprava brzd - po koupi jsem zjistil, že teče hlavní hydraulický válec brzdy i spojky. Oba vyměné (to bylo to vztekání - než mi jeden automechanik poradil, jak odvzdušnit válec před tím než začnu odvzdušňovat na kolech, tak jsem málem zešedivěl). Kopaly kotouče - taktéž vyměněno - a byl zarezlý jeden pístek v brzdiči na levém předním kole - rozebráno, vyčištěno, složeno, funguje.
- Odešel alternátor - vyměněno (po dobrodružném dojezdu do Prahy bez dobíjení, s úplně mrtvou baterkou, bez světel a v mlze - libovka).
- Termostat otevíral moc brzo a motor se nechtěl ohřát - vyměněno. Při té příležitosti i nová spodní i horní hadice chladiče.
- Seřízená spojka.
- Výměna různých drobností - prasklá hadička mezi palivovou trubkou a pumpou, klínové řemeny, kontrolka dobíjení, náhon tachometru, čidlo tlaku oleje, palec a víčko rozdělovače a různé další blbosti.
- Postavena na zánovní pneu od Vraníka (155-R14, vzorek nějaký "moderní") na sice hnusných, ale nezrezlých discích. Oproti letitým OR-6 je to sakra změna přilnavosti v zatáčkách :)
- Klasická více či méně pravidelná údržba - olej, filtry, promazání svisláků a tak podobně.
Stav:
- Na tachometru je cca 29 tisíc, tzn předpokládám 129 tisíc najeto - stav více méně odpovída.
- Jak už jsem řekl, současný vzhled není žádná sláva, lak je v hajzlu a navíc jsou na něm některé štětkoopravy - no prostě výhledově to bude chtít nový.
- Chromované nárazníky už také nejsou bez kazu, ale ještě žijou. Poběhy první majitel vyplastoval, takže koroze odspodu je překvapivě malá, podlaha také vypadá OK.
- Motor jel ze začátku docela hezky, pak mi připadal nějaký zvadlý, při akceleraci kuckal atd. Ani výměny karburátorů a rozdělovače nejdřív moc nepomohly (rozdělovač je prakticky nový, poskládaný z nového torza a nových dílů, karburátor vyvařený v octě a srovnaný), ale postupně jsem to nějak seřídil a už to docela funguje - pomáhá tomu kvalitní palivo (Verva 100, umožňuje mi mít trochu větší předstih) a hlavně se musí s autem občas jezdit - poslední dobou čas od času jedu nějakou delší cestu a motoru to zjevně svědčí. Už by to jen chtělo dořešit úniky oleje, vyměnit rozvody a výhledově vyměnit výfuk za originál (současný nemá moc hezký zvuk)...
- Převodovka má špatný synchron na trojce, jezdit se s tím dá, ale občas to otravuje. A vůbec řazení je takové "nejisté".
- Podvozek mi přijde více méně OK.
Ze všech těchto důvodů je auto momentálně v režimu "záložní letní polospotřebák" - když mi žena zrovna sebere Oktávku, není vyloženě überhnusně a potřebuju se pohybovat po ČB, tak jezdím s tímhle. Není na něm nic co by ho vyřazovalo z provozu a zároveň ho není třeba sušit v garáži jen pro nejkrásnější počasí - ten lak už nic nezachrání.
Plány:
Konečným cílem je pochopitelně renovace do vzhledově originálního stavu, technicky jak jen to bude možné taky. Většina dílů na renovaci už by byla, zbývají drobnosti a pak našetřit na lak - ale MBčko asi dostane přednost. Pokud budu realista a nebudu koukat moc dopředu, cílem je s autem jezdit když to půjde, abych z něj měl radost a opravovat to, co lze dělat postupně:
-přetěsnit motor, nové rozvody a možná jiný karburátor - aby výkon byl jaký má být, volnoběh byl pravidelný a tak vůbec :)
- Vyřešit záhadu levého koncového světla - podle zkoušečky tam šťáva jde, uzeměné to je, žárovka je OK ale prostě to nesvítí :( - HOTOVO - byla to nějaký divný kontakt v patici.
- Odstranit spoušť kterou na podlaze u řidiče a v kufru udělala brzdovka - ale jak na to, to si ještě nejsem jistý.
Dragon / 110L - komentáře:
01:05:05
20.02.2014
20.02.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz:
00:14:24
20.02.2014
20.02.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Jak říká můj táta, nesnáším násilí a armádu, ale jsou věci kvůli kterým bych vzal bez váhání kvér do ruky a šel střílet
00:01:54
20.02.2014
20.02.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Rozumím.. mám rodinný z 1. registrace 2ks a taky nedám.. A kdyby bylo nejhůř a nějakej "potřebnej" výrobce vyloboval plošnou výměnu, aby roztočil kola kapitalismu, zůstanou alespoň jako suvenýry..
23:55:07
19.02.2014
19.02.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: U jiných aut to moc neřeším, ale u dědovo 120L tu původní CBE značku prostě nedám. Trochu si teď nadávám, že jsem pustil původní od GLSy... ta byla taky CBE. Pak už by to k tomu chtělo přidat jen tu tabákovou LS z Plzně a měl bych tabákovou L-LS-GLS postupku, vše s CBE značkama
23:43:30
19.02.2014
19.02.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Osobně bych u Prudce Inteligentní SPZ trochu váhal.. S tím ptaním na malých úřadech je blbý, když jeden den dojdeš, že by sis původní v 1.A stavu nechal a druhej den budeš tvrdit, žes je ztratil.. I když je fakt, že jde jen o tu trapnou chvilka, vyrazit je z tebe stejně nijak nemůžou..
Kdysi mě nějakej policajt tuším čerstvě postbolševickej peskoval, že mi nesouhlasí trvalý bydliště s adresou v OTP, ale dneska to nejspíš už nikomu moc nevadí..
Kdysi mě nějakej policajt tuším čerstvě postbolševickej peskoval, že mi nesouhlasí trvalý bydliště s adresou v OTP, ale dneska to nejspíš už nikomu moc nevadí..
23:34:46
19.02.2014
19.02.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Schválně to nebylo... zeptal bych se na úřadě. Já tenkrát blbec moc netušil co a jak, dneska už bych si je minimálně schoval. 120L takhle nechávám kvůli původní značce registrovanou v ČB a nehodlám jí přeregistrovat do Prahy - na mě psaná je a tečka...
23:28:25
19.02.2014
19.02.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Jsem chtěl poodhalit tu logiku, vím že KT mi u nás nechají, měli by nechat i TC, PM, PJ atd., když se "mění mezi kraji", ale jak je to v reálu, nemám aktuál zkušenost.. Já myslel, jestlis je třeba nechtěl dát pryč schválně, PI řidiči měli stejnou pověst jako PS...
23:20:34
19.02.2014
19.02.2014
dragon_cb_cz
-> Koblet: Jsou... žena je z Nové Vsi.
-> Jozka: Tenkrát jsem to moc neřešil, ale předpokládám, že kdyby to šlo, tak mi nový necpou
-> Jozka: Tenkrát jsem to moc neřešil, ale předpokládám, že kdyby to šlo, tak mi nový necpou
22:13:04
19.02.2014
19.02.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Jsem dostal záludnej dotaz a když vidím záměnu píseckejch SPZ za "C" - původní zachovat nešly ? Resp. když přijdeš s nějakýma PZA apod., budou ti cpát "A" nebo "S" - či do kterýho kraje ten okres dneska patří - nevíš náhodou ?
21:43:34
19.02.2014
19.02.2014
Koblet
-> dragon_cb_cz: Nejsou ty první fotky dělané u Nedabyle u odbočky na Doubravici? Je mi ta zatáčka nějaké povědomá.
21:36:34
31.10.2013
31.10.2013
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: náhodou jsme taky Praha 10
-> Radek Retro eLeSo: Velmi občasně, když jí zrovna někam převážím, nebo je GLS z nějakýho důvodu mimo provoz... ale za letošek už tam párkrát byla
-> Radek Retro eLeSo: Velmi občasně, když jí zrovna někam převážím, nebo je GLS z nějakýho důvodu mimo provoz... ale za letošek už tam párkrát byla
21:29:06
31.10.2013
31.10.2013
Radek Retro eLeSo
jo tak tvoje to je potkávám jí tam
21:26:01
31.10.2013
31.10.2013
Pavel P..
-> jena.mack: je to vesničan, jen nám tu zabírá parkovací místa
21:24:51
31.10.2013
31.10.2013
dragon_cb_cz
-> jena.mack: Pořád bydlím v Kolovratech (skorosatelit, to je dobrý Já teda říkám vesnice, myslím že to sedi víc , ale v okolo Strašnický parkuju když jedu do práce či školy...
21:13:48
31.10.2013
31.10.2013
jena.mack
Jé ty jsi skoro soused ty jsi ze Strašnic?
Já myslel, že bydlíš stále ve "skorosatelitu" .
Já myslel, že bydlíš stále ve "skorosatelitu" .
17:49:26
31.10.2013
31.10.2013
kyfkař
-> dragon_cb_cz 31.10.13 16:57:04: však na barvu se nejezdí důležitá je spolehlivost
16:57:04
31.10.2013
31.10.2013
dragon_cb_cz
-> kyfkař: Ona to zas taková hitparáda není, fotky prostě jsou milosrdný - je tam sposta malejch ťukanců v laku, nějaký štětkoopravy atd... no prostě původní stav. Ale nejni hnilá a jede s chutí a to se počítá
16:37:58
31.10.2013
31.10.2013
kyfkař
jak je možný že tak pěknou 110 vidím na virtu poprvéasi sem chodím málo,moc hezká jasně do oblíbených
16:25:26
28.02.2012
28.02.2012
dragon_cb_cz
Hmm, no nechci slibovat, je to až za delší dobu, ale pokud budu zrovna na jihu a bude hezky tak proč ne...
14:11:58
28.02.2012
28.02.2012
Stepix
Soráč, 7.4. - jízda sněženek VCC Kaplice :-) www.vcckaplice.cz/page/in
dex.php?p=akce