110L ´76 110L ´76

komentáře | popis | fotky | j_j | 12.02.24 15:45 | 78x v oblíbených
Škoda 110 L de Luxe



"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)





j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.











r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.



Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.



VIDEA :



1.)
NVEExport 0002




2.)
ŠKODA 110 L




3.)
11062011170




4.)
Škoda 110 L - cesta STK s původním majitelem




5.)
Škoda 110 L (1976)




*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*



DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)





110L ´76 - komentáře:

22:08:57
15.08.2011
j_j
-> oppik: super, kdy tam jedeš? vemeš mi jich 5 ?
20:50:02
15.08.2011
oppik
koukám že tady se rozjela debata o pneumatikách.taky potřebuju nějaký koupit na svoji užovku.budou se brát v protektory praha :-)
12:04:33
15.08.2011
Jozka
-> j_j: Znám, znám.. než si člověk zvykne, kontroluje i jestli jsou utažený matice kol, bubny apod.3
12:01:42
15.08.2011
j_j
moc nemám rád silnice na úrovní okolí - většinou jsou okolo pole (takový ty "na náspu") pěkně fouká zespodu, v kombinaci s těma sežvejklejma gumama a záplatovanou silnicí jsem musel zastavit a zčekovat jestli jsem nepíchnul...to i v 80km/h plavalo jak hovado 8
11:57:32
15.08.2011
Jozka
-> j_j: Za ty prachy dobrý.. navíc ta proklamace výrobce, že případné vadné kusy vymění "doživotně" prý funguje..
11:56:58
15.08.2011
havlik
-> j_j: jezdim normálně:) rád jezdim svižně no
11:49:42
15.08.2011
j_j
-> Jozka: konečný verdikt tedy je : "Vraníci" 6
11:47:43
15.08.2011
Jozka
-> havlik: Tak to ti rád věřím, ono i na těch Vraníkách si lze dovolit mnohem víc, než na OR 6, zejména pak na mokrý silnici.

-> j_j: To ani nemusí.. Moje čilá užovka snesla na OR36 nanejvejš 110 km/h, pak už plavala i na suchý dobrý silnici a nedejbože potkat natěsno kamión v protisměru.. Po přechodu na Vraníky celkem pohodě 120, na 175x13 full kotel, což bude nějakých 130.. skoro4. Takže jedna rada blbá: drž se 155-14, svezeš-li se na menších širších kolech, nebude se ti chtít zpátky do originálu. 4
11:39:52
15.08.2011
j_j
-> havlik: taky jezdíš docela na krev ne?
11:29:35
15.08.2011
havlik
-> Jozka: já jezdim toyo a sem nad míru spokojen neb tak jak se dá jezdit s toyoma sem s OR6 už několikrát mrtvej
11:27:01
15.08.2011
Jozka
-> havlik 15.08.11 10:32:47: Firestone už možná nebudou, leda něco z temného kouta skladu.. stejně jako moje Vresteiny, na ty jsem zapomněl. Těm už bude taky tak nějak 10 let, ale pravidelně je patlám udržovačema a jsou jak dětská prdelka..

Zimní Vraníci přežily v poho 3 zimy, na váhu MB nebo kila a 80 km/h vyhovujou, ani nijak moc závaží na ně nepřišlo.

-> j_j: Též mám na 13" kousky od Obnova Brno, už ne nejmladší a na těch bezpečně v dešti 100, za sucha klidně 120 km/h, víc mi netřeba 3. Ale i u těch mám dojem, že už nejsou k mání..
10:39:25
15.08.2011
j_j
-> havlik: dobře, koupim bud ty OR nebo ty z Protektor Praha - kámoš s nima odjel Praha-Dover a zpět na embéčku a v pohodě 6
10:32:47
15.08.2011
havlik
-> j_j: a ty si myslíš že OR6 protektor bude o něco lepší?:)) Já co bych koupil jsou ty toya este delali ve stejnym rozmeru myslim firestone pneu
10:31:47
15.08.2011
j_j
-> havlik: Pavel říkal, že tyhle jsou dobrý leda na stání,ale nevim 6 to jsou ty samý jak z "Protektory Praha" vid?

www.protektorypraha.cz/pn eumatiky/osobni?pouziti=0& ...
10:28:58
15.08.2011
havlik
10:26:24
15.08.2011
j_j
-> Jozka: 3 vidim to na : www.pneuvranik.cz/detail1 361.__1/.../80-r-14-or-6 to at mi zase nikdo neříká, že to nevydrží. Ty na kterejch jsem jel ted já byly tak 20 let starý - vnitřní strany pneu už jsou takový pörovitý - zase 7 500 za gumy se mi dávat nechce.
10:22:35
15.08.2011
Jozka
-> j_j: To bys nechtěl slyšet.. 3 3.. Nebo takhle - ve 14" mám teď jen OR 6 /36 "do lesa" a Pneu Vraník na zimu.. Ve 155/80-14 je bída už nejen o gumy, ale i o tipy. Ale z diskusí nejen tady vychází jako už pomalu jediná možnost údajně echt japonský Toyo 310, cca 1500 kus.
10:07:54
15.08.2011
j_j
-> Jozka: na příští rok musím přichystat nové gumy...máš nějaký tip?
09:51:46
15.08.2011
Jozka
-> j_j 15.08.11 09:06:23: Takže dobro došli.. Když jsem viděl tu díru.. tak fakt deja vú - úplně stejnou na tom samým PZ kole jsem si 2009 přivodil uprostřed Přeštic..
09:06:23
15.08.2011
j_j
-> Tomáššš: jsem hodně spokojenej....na 110tku je to dobrej výsledek na to co jsem jel - taky nezapomen, že jezdíš sám, kilo je lehčí - já vezl sebe a Dokiho, bagáž a plno dílů 4
Extreme Tyres