110L ´76 110L ´76

komentáře | popis | fotky | j_j | 12.02.24 15:45 | 78x v oblíbených
Škoda 110 L de Luxe



"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)





j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.











r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.



Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.



VIDEA :



1.)
NVEExport 0002




2.)
ŠKODA 110 L




3.)
11062011170




4.)
Škoda 110 L - cesta STK s původním majitelem




5.)
Škoda 110 L (1976)




*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*



DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)





110L ´76 - komentáře:

13:53:39
23.12.2011
suri
-> j_j: parádne to ide , nevymýšlaj a nerieš
13:49:52
23.12.2011
j_j
-> Tomáššš: minule se ti zdála moc spotřeba 7,5 L 6 já už nevím co mám dělat 12 máš ty zvuk motoru jak ti chodí na neutrál bez sytiče ? 4
upraveno 1x, naposled 23.12.2011 13:50:36
13:43:57
23.12.2011
Tomáššš
-> j_j: ja len ze mi to pripada ze sa to moc toci nic viac 4
16:26:58
22.12.2011
j_j
-> Danster: mě taky...6
16:17:06
22.12.2011
Danster
Mě přijde ta rychlost motoru na volnoběh optimální víc mě vadí když se motor sotva převaluje
16:15:16
22.12.2011
j_j
-> Tomáššš: nn, to chceš aby úplně klepal ten motor ? 6
13:21:46
22.12.2011
Tomáššš
-> j_j: sa mi to zda alebo to tiez ide akosik rychlo ?
10:15:05
22.12.2011
suri
-> j_j: tak to je ok potom
01:52:54
22.12.2011
j_j
-> suri: špatně jsem to řekl, vypustil jsem 2L a na jejich místo nalil 2L Fridexu - směs se promísila - 20 ml jsem odebral a ty ted procházejí zkouškou u vepřového v mrazáku.

-> Vít Heřman: ano, dílčí věci se můžou pokazit - celkově by ale udržované auto mělo vydržet určitě přes 100 000 km bez GO motoru, GO náprav. Poruchy drobného elektra bych řadil jako normální věc, to dynamo asi vydržet víc mělo 6
23:58:15
21.12.2011
dragon_cb_cz
-> j_j: Jinak moje MB mělo při koupi najeto asi 37 tisíc, a taky se na něm vysraly věci o kterejch bych čekal, že budou ještě cajk - třeba dynamo nebo klapka na rozvodu vzduchu mezi tunelem a palubkou... Na kile mám zase v hajzlu potenciometr osvětlení palubky - by mě zajímalo, jak často byl použitý - a stejně se vysral.
23:39:35
21.12.2011
dragon_cb_cz
-> j_j: Pokud jsi to vypustil jen přes topení tak ti ještě v chladiči docela dost vody zůstalo bych řekl.
20:19:46
21.12.2011
suri
-> j_j: tam nalej stabil a nevypúšťaj furt
20:18:12
21.12.2011
j_j
-> suri: jinak vodu jsem vypouštěl přes topení - mrcha pod chladičem mi nešla povolit :)
18:14:04
21.12.2011
suri
-> j_j: či sa ja do leta dožijem :-D
18:02:32
21.12.2011
j_j
-> suri: není problém, dá-li Alláh tak přes BB v létě pojedu do Tater - můžeme se sejít...
18:01:47
21.12.2011
suri
-> j_j: ide aj o priebeh výkonu a momentu a zo 110 sa jazdilo celkom slušne , dúfam že sa na škodovke ešte niekedy preveziem z nostalgie
17:59:36
21.12.2011
j_j
-> suri: ale jak ted na to koukám tak rozdíl ve zrychlení z nuly na 100 km/h je 110 L rychlejší o 8 vteřin což je dost...nevím ale jestli tyhle údaje pocházejí přímo z AZNP Mladá Boleslav nebo odkud...8
17:56:50
21.12.2011
j_j
-> suri: no nechytaly...mě spíš přijde MB - 100 - 110 - 105 -120 pořád to samý...žádný rapidní rozdíly co se týče výkonu :)



Škoda 1000 MB, 1964

maximální rychlost 120 km/h a zrychlení na stovku za 26 s.

Škoda 1000 MB, 1967

maximální rychlost 127 km/h, zrychlení na stovku za 26 s.

Škoda 1100 MBX de Luxe, typ 990 T, Československo 1969

maximální rychlost 135 km/h a zrychlení na stovku za 22 s

Škoda 100 L, ČSSR 1969

maximální rychlost 128 km/h a zrychlení na stovku za 28,6 s.

Škoda 110 R Coupé, ČSSR 1975

maximální rychlost 141 km/h a zrychlení na stovku za 19,3 s.

Škoda 110 L , ČSSR 1976

maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy

Škoda 105, ČSSR 1977

maximální rychlost 129 km/h, zrychlení na stovku za 33,4 s.

Škoda 120 L, ČSSR 1982

maximální rychlost 136 km/h, zrychlení na stovku za 21,7 s.

Škoda 120 LS, ČSSR 1976

maximální rychlost 140 km/h, zrychlení na stovku za 18,4 s

Škoda 125, typ 742, Československo 1989

maximální rychlost 140 km/h a zrychlení na stovku za 19 s.

Škoda Garde, Československo 1982

maximální rychlost 153 km/h a zrychlení na stovku za 18 s.

Škoda Rapid 135, typ 747, Československo 1988

maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 15 s.

Škoda 135 GLi, Československo 1989

maximální rychlost 145 km/h, zrychlení na stovku za 17 s

Škoda 130 L, ČSSR 1987

maximální rychlost 150 km/h, zrychlení na stovku za 17 s.
17:51:58
21.12.2011
suri
-> j_j: to je dobre , bol to super stroj a 100 sa na 110 nechytali
17:50:35
21.12.2011
j_j
-> Vít Heřman: to už tak je u starejch aut, ale zrovna tohle kilo zatím dře dobře :) nemá 200 ale 42, tak snad se podle toho bude co se týče mechaniky chovat :)

-> suri: zajímavé :) na štítku mám 100% 1976 :) díky za informaci.
Extreme Tyres