skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
21:25:01
13.06.2013
13.06.2013
j_j
-> DEAtH ROLL: nic nefot, pohledám věci a něco ti koupím kdyžtak...100 % to nevyhazuj ted zrovna pojedu pro ND a budou tam drobnosti na 120...tak ti to z toho vyndám,ale nečekej nějaké porno věci...schéma taky dostaneš
21:23:19
13.06.2013
13.06.2013
DEAtH ROLL
-> j_j: Mne nemusíš nič za to dávať mne to bolo ľúto vyhodiť, ak sa ti to zíde perfektné, tou schémou každopádne nepohrdnem ešte musím dodať že vrtuľka má malú prasklinu odfotím ak chceš..
21:15:39
13.06.2013
13.06.2013
j_j
-> DEAtH ROLL: super, mám tedy pro tebe to schéma 4q + ti ještě něco dokoupím na eMko, oki?
20:00:43
13.06.2013
13.06.2013
DEAtH ROLL
Ahoj tak číslo: 443 132 17..ďalej nečitatelné, 12V, 5,5A; 40w; 4000 1/min
15:41:02
13.06.2013
13.06.2013
DEAtH ROLL
-> j_j: Večer až budem dom tak na to mrknem
15:37:52
13.06.2013
13.06.2013
j_j
-> DEAtH ROLL: mrkni prosím na číslo....mám tu nějaký 443 132 103 043 12V 4000 ot/ min....na autě se ještě mrknu co tam mám....určitě to nevyhazuj ;)
15:33:55
13.06.2013
13.06.2013
DEAtH ROLL
-> j_j: Aháá už viem , tak tie blatníky to je celkom slušný úlovok nie? náhodou z tohoto niečo nechceš, motorček je tuším na stovku a vyzerá novo, ľúto mi je to vyhodiť
skoda-virt.cz/cz/.../1710 95-vystuhy-4oko?gotopost=3 ...
skoda-virt.cz/cz/.../1710 95-vystuhy-4oko?gotopost=3 ...
15:31:51
13.06.2013
13.06.2013
j_j
-> DEAtH ROLL: jsou to šedý koberce s gumou na nohy...mrkni na fotku 5/17....na embéčko neměly ani tu gumu a kazily se...proto je mám hozený v kufru embéčka na chatě...
15:17:19
13.06.2013
13.06.2013
j_j
-> DEAtH ROLL: no tak dneska na STK mi technik nabídl blatníky (dal jsem mu číslo) a soused dovalil nějakou gumovou droboť...chce se to ptát, ptát, ptát :) to dělám pořád...tak přišlo mi logičtější, že bude na to něco mít než že stopuje kilo jako Taxík :) nakonec z něj vylezlo, že má Fiata 126 P...a jestli to někdo nechce....
15:13:13
13.06.2013
13.06.2013
DEAtH ROLL
-> j_j: To na teba normálne mávajú ľudia keď majú diely ? Čo sú to kovraly?
15:03:57
13.06.2013
13.06.2013
j_j
DEAtH ROLL: ještě jsem to nedělal, tak se do toho sám nechci pouštět…auto má mouchy, ale jede fajn a „dobovka“ no…není TOP, ale mě se tahle líbí…nemám tam moc žádný zbytečnosti, košíček, někde dobověj teploměr, vepředu gumový koberce (abych si zbytečně nekazil Kovraly) a na jedný sedačce jsou „korále“ – dneska jsem bral stopaře, myslel jsem, že na mě mává protože má nějaký díly nebo co…ale byl to klasika stopař a asi chtěl jet v kile no, takže ten si to těch 15 km užil…mě to moc nesedělo :D (za psem jsou trochu vidět)
14:55:04
13.06.2013
13.06.2013
DEAtH ROLL
-> j_j: Ahaa no to by šlo veď na tom nie je moc roboty. Inak máš to moc pekné, všetko dobové => me gusta
14:50:24
13.06.2013
13.06.2013
j_j
-> DEAtH ROLL: dá, ale nejsem kladivoun :) během hoďky to snad v servisu vyměněj....
14:47:39
13.06.2013
13.06.2013
DEAtH ROLL
-> j_j: To sa nedá vymeniť doma, že s tím musíš do servisu? Neviem ako vyzerá náboj na stovke preto sa pýtam...
14:24:32
13.06.2013
13.06.2013
j_j
jinak minule zjistil kámoš, že mi kucká trochu karburátor při rychlém sešlápnutí plynu až na podlahu. což já nedělám :) vždycky to rozjedu tak nějak pozvolna...spíš mi štvou přední ložiska - nad 70 km/h dost hlučej,ani je nebudu přimazávat, ale rovnou je koupím a nechám někde v Praze nalisovat - nevíte o nějakém autoservisu v Praze, kde by mi to udělali? :) díks
13:17:34
13.06.2013
13.06.2013
j_j
STK hotova a ted jen čekat na 10.7. abych to mohl dohlásit na DI...