skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
13:05:19
29.03.2014
29.03.2014
oppik
-> j_j: vybral si dobře Jendo :-)
12:54:57
29.03.2014
29.03.2014
j_j
-> Enggik: napřed vyzkouším na zadním užovkovým světle :) už jsem ho našel, tak až budeš mít cestu tak Ti ho dám (jako puzzle) jeden tlustoprd, říkal, že flexa z lídlu je špatná, tak jsem zapřemýšlel a šel do této Makity no :) měl pravdu...
09:31:13
29.03.2014
29.03.2014
Enggik
-> j_j 26.03.14 19:38:07: Ta si na eMBé pochutná
19:38:07
26.03.2014
26.03.2014
j_j
ve výběrovém řízení na Flexu jsem vyhlásil šikmookého vítěze - www.makita.cz/katalog/...
/127
cena do 2ky i s epesním kufříkem...
cena do 2ky i s epesním kufříkem...
16:12:49
25.03.2014
25.03.2014
Tomáššš
-> j_j: jedine len vo sne
21:00:47
24.03.2014
24.03.2014
j_j
Kdy že začne škodovka dělat nové 4 kvalty?
www.autorevue.cz/bmw-nabi zi-serii-novych-prevodovek -pro-vozy-328-z-tricatych- let
www.autorevue.cz/bmw-nabi zi-serii-novych-prevodovek -pro-vozy-328-z-tricatych- let
21:36:06
23.03.2014
23.03.2014
j_j
-> Jozka: děkuji, zítra míchám vazelínu se zbytkem motorového oleje a vytvořím tak emulzi, která nebude zas tak stékat :) dneska jsem ošetřil šneka, čepy řízení a prasátka rozložená :)
17:51:12
23.03.2014
23.03.2014
Jozka
-> j_j: Co mi padne pod ruku.. vazelína (stará přístrojová ruská), silikonovej olej, WD-čko zabalit do papíru.. taky jsem máčel do vosku kdysi, ale to už mě přešlo..
16:46:14
23.03.2014
23.03.2014
j_j
-> Jozka: jak prosím konzervuješ díly (kokové bez laku) např. šneky řízení a podobně - vazelína mogul, motorový olej? děkuji
22:14:07
22.03.2014
22.03.2014
Jozka
-> j_j: Nu, povolil bych sponu na pumpě, upravil polohu hadice a přitom střídmě omotal vulkanizační páskou.. nevím, v tomhle rozměru už bude mít převlečná hadice slušnou tloušťku stěny, aby nenadělala víc škody, nežli užitku..
22:03:29
22.03.2014
22.03.2014
j_j
-> Jozka: přemýšlel jsem, že bych v místě dotyku dal nařízlou hadici (obalil jí motorovou hadici) aby se mi to neklepalo o to - zítra jdu do OBI pro 15cm hadice :) každopádně jsem rád, že jsem na to přišel.... embéčko mělo včera narozky, v srpnu bude mít i kilko narozky (45), taky hezké číslo už....
21:47:06
22.03.2014
22.03.2014
Jozka
-> j_j: S vrypem na hadici od levýho držáku motoru se dají najezdit desetitisíce kilometrů, to je standart..
21:43:06
22.03.2014
22.03.2014
j_j
při krátkém dnešním pomazlení s kilem jsem zjistil drobnou závadu - hadice motoru (pumpa/chladič) narážením na ostrou hranu držáku motoru utrpěla újmu a hrozí proděravění, takové vytečení vody tzv. "praskla mi voda, lásko" by bylo velmi nepříjemné na cestě :)
18:21:28
15.03.2014
15.03.2014
Enggik
23:33:50
23.02.2014
23.02.2014
dragon_cb_cz
Jinak kurva, nedělej mi chutě, zabíjačka vypadá dobře
23:33:31
23.02.2014
23.02.2014
dragon_cb_cz
-> j_j: Tak už jsi taky odzimoval? Mě za týden končí STK, takže mě to taky čeká, ale vzhledem k panujícímu jaru....