
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> j_j: Njn, ideální řešení týhle situace je tu GO rovnou udělat a je klid - ale chápu, že jako správný syslík (vím o čem mluvím) díly nekupuješ proto abys je použil, ale abys uklidnil svou duši, že kdyby čirou náhodou byly potřeba, jsou k dispozici 

-> dragon_cb_cz: jako jasně, o tom žádná, ale mě týpek přivezl vložky válců bez ničeho tak jsem tam něco dát musel :)
-> j_j: Ve většině GO sad co tu mám není pořádně nic, krom jedný MBčkový. Já bych to zas tak nehrotil, když je motor v provozu tak takovouhle péči taky nemá a kolikrát vydrží desítky let. Moje MB stálo X let ve stodole, přišli jsme, vyměnili karbec a prásk, odjelo pár tisíc km jako víno. Asi tam trochu koroze bylo, motor ze začátku míň jel a víc žral olej ale postupně si to sedlo a pak už to jelo jak splašený prase. Možná skoro lepší, alespoň se nanovo zabrousily kroužky 

-> dragon_cb_cz: konkor vyprchá, vem si co je za svinstvo v origo GO sadách...ala A 4ka...
-> j_j: A00 je zlo... pocakal bych to konkorem a nazdar bazar. Nez se patlat v tej sracce, to bych to radsi risknul 

jinak jsem dneska namatlal vložky válců A 00kou, fakt chuťovka a znovu jsem děkoval chlapovi co celou sadu GO na 110L "chytře" odmastil :) pro příště by byla asi vhodnější A4ka která nebude tolik stékat :)
-> dragon_cb_cz: dle komentů mám takovej pocit, že se Oppík dostal k Tvýmu compu



-> j_j: A nebo nebejt socka a vysolit 1750 za nový 

holky kurva
jen jsem chtěl ukázat, že se toho nemá cenu bát a fakt pár mm shodit, aby to mělo efekt...excentrická bruska na to bude lepší to je fakt....měl jsem na výběr mezi 10 minut s flexou (12t ot.) a 150 rokama ručně...


-> j_j: Ale jo, proces jako takovej (odbroušení velký vrstvy materiálu) mi nevadí, jen že bych volil něco s menšíma otáčkama, aby se případně plast netavil. Bude asi kus od kusu.
-> j_j: Tak flexa se mi zdá taková kopyťácká na tohle - ale mám brusku excentrinckou, vibrační.. něco jistě zafunguje..

-> dragon_cb_cz: tak buď, já říkám že na to prostě musí člověk vlítnout s flexou a 60 zrnitostí protože se potřebuješ zbavit zažloutlý vrstvy...ten plast je na to širokej dost. Ještě to není hotový,občas se ti to připálí, ale to pak odbrousíš přejížděním flexy... není to na auto po renovaci, jen jsem chtěl ukázat, že osvětlení co se zdá po smrti,můžeš po tomhle procesu dát v klidu na provozku...
-> j_j: S flexou bych byl na plasty opatrnej - bál bych se moc vysokách otáček a zahřívání, některý plasty by to nemusely ustát. Jinak ale výsledek pěknej - ale asi bych si radši za 1750 koupil nový rovnou s UV ochranou 

-> Jozka: fakt to vem 60tkou šmirglem a flexou až to budeš brousit...budeš mile překvapenej, akorát nesmí být stříbronápis poškozenej zevnitř :) pak doleštíš jemnějšíma a pak Ti doporučím jeden bezbarvej spray z OBI, kterej mám vyzkoušenej....
-> j_j 07.08.14 22:38:11: Jo, nejmíň jeden se tu vyskytuje.. já mám třeba ten "utopeneckej" odloženej, bohužel neumím opravit ty popraskaný tavený spoje - resp. jsem nepřišel na to jak, někdejší pokus se moc nezdařil..
Na broušení MB lišty 1969 se taky chystám, tak až na to dojde, budu se inspirovat - je to ale asi 19. úkol na zimní období, takže letos to možná nebude..
Na broušení MB lišty 1969 se taky chystám, tak až na to dojde, budu se inspirovat - je to ale asi 19. úkol na zimní období, takže letos to možná nebude..
-> Jozka: jen počkej až dám výsledný fotky :) jj ten červenej interiér tady měla jedna LS...ale ted jsem jí nemohl mezi kily najít :)
-> j_j:
Rozenej brusič
Ne všechny a všechno - tahle 72-ka měla sytě hnědožlutý tapecy dveřní nevyblitý a naopak mrtvolně žlutozelený sedadla.. ovšem nejlepší jsou ty kolotočářsky rudý sesle, ty nemaj chybu..

Ne všechny a všechno - tahle 72-ka měla sytě hnědožlutý tapecy dveřní nevyblitý a naopak mrtvolně žlutozelený sedadla.. ovšem nejlepší jsou ty kolotočářsky rudý sesle, ty nemaj chybu..

-> j_j: Ok, dík. Jednou to zkusím 

-> Bajou: jo, ale žádný sraní s tím...vezmeš flexu a 60tku šmirgl a jedeš třeba 2-3 milimetry zbrousíš, až se ti zdá, že hnusnej zašloutlej plast je pryč...pak pojedeš jemnějšíma šmirglama a nakonec zabrousíš pod vodou a stříkneš bezvarvým UV lakem...kterej zacelí plochu a "zeskelnatí" povrch...nejhorší jsou týpci co rovnou začnou ručně nějakou 600 šmirglem....
jednoho krásnýho dne napíšu o tom článek, ale myslím, že už tu byly...prostě základní věc je nejbet posranej a schodit tu zažloutlou plastovou vrstu flexou...plast je na to dost tlustej..
