110L ´76 110L ´76

komentáře | popis | fotky | j_j | 12.02.24 15:45 | 78x v oblíbených
Škoda 110 L de Luxe



"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)





j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.











r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.



Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.



VIDEA :



1.)
NVEExport 0002




2.)
ŠKODA 110 L




3.)
11062011170




4.)
Škoda 110 L - cesta STK s původním majitelem




5.)
Škoda 110 L (1976)




*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*



DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)





110L ´76 - komentáře:

20:25:47
17.11.2012
bajou
-> j_j: Bude/je tvoje? A případné plány?
20:24:06
17.11.2012
j_j
20:22:22
17.11.2012
j_j
19:25:32
31.08.2012
j_j
-> Enggik: promin, jsem ted v docela školsko/pracovně/přestěho vávacím pressu 6
17:46:50
18.08.2012
Enggik
Danster 14.08.12 09:51:50 napsal:

→ j_j: Jasný to znám přiřadit si kolikrát nick

k člověku dělá problémy i mě.


Asi tak, kdyby -> j_j: dorazil ,,Apčou", tak bych si ho třeba i nějak někde všiml. Ale takhle, když je tam cizím vozem 5
08:42:22
16.08.2012
vojta99
j_j 26.06.12 20:03:51 napsal:

docela fajn – snad se bude hodit do interiéru kilka – vyráběn

1976–77, takže se hodí :) ted ještě vybrat repro – nemáte prosím

někdo nějaký tip?




Nějaký dobový repro mám4
23:39:28
14.08.2012
j_j
-> afro100: vím, že to říkal,ale už si to přesně nepamatuju,ale je to dobrej týpek, pořád něco vypráví :)
21:27:19
14.08.2012
afro100
-> j_j: ty, neviem .. vychadzal som z toho co mi povedal Tue, ked som sa pytal ci to je original alebo renovovane ..
19:03:02
14.08.2012
j_j
-> afro100: v Turecku 2008 už měl tenhle lak 6 ale na tom nesejde...
16:27:36
14.08.2012
afro100
-> j_j: 7 rokov dozadu je vyvarene a olakovane dva roky ..
14:16:23
14.08.2012
j_j
-> Danster: kilodeset Tueho je tak 10 let v novým laku :)
09:51:50
14.08.2012
Danster
-> j_j: Jasný to znám přiřadit si kolikrát nick k člověku dělá problémy i mě. A musím říct že kilo pana Tue mě překvapilo že vypadá moc pěkně na to co už projelo a zažilo klobouk dolu4
20:46:43
13.08.2012
j_j
20:45:52
13.08.2012
j_j
-> Danster: hele byl - to veprostřed jsem já - jezdili jsme s Tuem. Tak příště...znám lidi jen podle nicků a aut tady na virtu a tvojí jsem si pletl s MB Ondry Svobody. 6
zvětšit 110L ´76 - obrázek od j_j vložen 13.08.2012 20:45:52
09:47:42
13.08.2012
Danster
-> j_j: Ty jsi byl taky na HG ? to jses měl ozvat by jsme hodili řeč 4
22:13:32
12.08.2012
j_j
HG byl super a tady náš 110L gang 6
zvětšit 110L ´76 - obrázek od j_j vložen 12.08.2012 22:13:32
22:11:45
12.08.2012
j_j
22:11:07
12.08.2012
j_j
22:10:33
12.08.2012
j_j
22:10:05
12.08.2012
j_j
Extreme Tyres