skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
21:48:04
19.06.2012
19.06.2012
j_j
-> suri: tyhle mi šly povolit v pohodě, problém pak byl při dotahování zadní tý se moc nechtělo takže spona se úplně nedovřela tak, jak když byla na autě původně - zcela dovřená. Dál taky musím sundat z náhradního motoru krycí plíšek, kterej se montuje ke sponě a chrání gumu větráku.
21:45:15
19.06.2012
19.06.2012
j_j
21:44:14
19.06.2012
19.06.2012
suri
-> j_j: na krev ne, obrúsil by som - dobré je aj pastou brúsnou do seba ale to na aute nepôjde , aspoň to očisti a kúpil by som pastu na výfuky a dal na tú ... šroby to je jedno , klasiku oceľ alebo nerez , a klasiku matky , prípadne mosadz , aspoň sa to potom dobre urve
21:42:59
19.06.2012
19.06.2012
j_j
Chlapci ještě musím doladit sponu výfuku, chci dát novou i se šrouby - ale ted vyvstává otázka jeslti se dají sehnat nějaké poměděné, nebo aspon poměděné matky nebo to stříknout měděným sprayem? Dál jestli musí být spona utažena úplně na krev....dík
00:05:55
19.06.2012
19.06.2012
dragon_cb_cz
-> Jozka: Já podobnou chalupu mám a dvě škodovky tam skladuju (zatím ;) ) a věř že to není jen o střeše. Pokud ten barák má přežít, tak v něm někdo musí žít a nebo se o něj hodně intenzivně starat. Vlhkost jde zespoda stejně jako od střechy a spousta různých drobností... znáš to, tisíc psů, zajícova smrt.
09:28:01
18.06.2012
18.06.2012
Jozka
-> m8rinek: A ten můj to navíc nechal záměrně zchátrat..
-> j_j: Tak jasně, práce fůra, ale ještě koncem 70. let byla nemovitost v 1.A stavu (dostavěno 1947), půlku sadu zabral bolševik na drůbežárnu, takže by bývalo stačilo hlídat krytinu na střechách..
-> j_j: Tak jasně, práce fůra, ale ještě koncem 70. let byla nemovitost v 1.A stavu (dostavěno 1947), půlku sadu zabral bolševik na drůbežárnu, takže by bývalo stačilo hlídat krytinu na střechách..
09:00:28
18.06.2012
18.06.2012
j_j
-> Jozka: ono zase nejen škodovkama živ je člověk, navíc na těhle hospodářstvích je potřeba dost dělat i na domě a zahradě,aby to nechátralo
07:43:12
18.06.2012
18.06.2012
m8rinek
-> Jozka: tak to jsme na tom stejně :D:D
07:40:32
18.06.2012
18.06.2012
Jozka
-> j_j: Krásnej prostor.. bohužel chaloupku se třema takovejhlema stodolama a útulnou maštalí pro 12 krav a dva páry koní skrkal strejček
21:34:29
17.06.2012
17.06.2012
j_j
V budoucnu bych si chtěl tuto část víc zařídit, vpravo od embéčka udělám skříně s vojenskými ČSLA bednami na spotřební náhradní díly (filtry, klíňáky, maziva, etc), aby se do nich neprášilo. Jinak jsem s parkingem spokojenej, sucho, mírně profukuje, dost místa. V budoucnu se myslím obě vejdou v pohodě vedle sebe včetně prostoru pro manipulaci při „dávání na špalky“.
-> oppik: Nevím co ti na to mám už říct...
-> oppik: Nevím co ti na to mám už říct...
21:25:33
17.06.2012
17.06.2012
oppik
-> j_j: neboj četl jsem to.taky jsem dobře zasmál nebo spíš oba dva
21:22:13
17.06.2012
17.06.2012
j_j
-> oppik: Oppí pozdravuj přítelkyni, minule na FB jak mi psala z tvého účtu jsme si o Tobě dobře pokecali a rovněž o tom, že se máš vyvarovat takovýhle hlodů...
21:17:03
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Na chladiči zůstalo nové víčko chladiče z důvodu, že hezčí chromové "trambus" víčko udržuje jiný tlak v oběhu. Chtěl jsem ještě vyměnit řemen větráku - měl jsem přichystané AVX, ale našel jsem nový původní Barum, tak dám zatím ten, přecijem tyto 9mm vydrží o docela delší dobu než 13mm na embéčku.
21:14:29
17.06.2012
17.06.2012
oppik
-> j_j: kolik litru ti to uchcává
21:11:25
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Na předchozí fotce je polovina stodoly, zde druhá - prostě stodola jak kráva - to bylo dáno zemědělskou charakteristikou stavení - zde se mlelo a skladovalo obilí, kde jsou škodovky tak stál dřív žebřiňák o síle 2 stračeny. Bohužel tato část je o cca 50 cm níž než "garážová".
21:09:06
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Pro představu bydlení škodovek přidávám foto stodoly, pár škodovek by se sem ještě vlezlo, ale nejsem až takovej fanatik
21:06:52
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Motor celkově dost uchcává, což sice nepoznávám po jeho odměření měrkou, ale spíš jeho neustálou lesklostí po tekoucím oleji. Při pohledu na motor naštěstí ted spíše zaujme čistý filtrbox, ventilvíko, chladič etc, než potící se blok. Trochu jsem taky vyčistil rameno větráku.
21:02:42
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Pak přišel na řadu chladič a jeho estetická stránka , vršek je zatím jen šedivou základovkou. Nejvíc mi dal zabrat šroub na výfuku číslo 13, nechtěl jsem strhnout malou golu, takže nakonec šel klíčem a na něj pobouchat 5 kilovým kladivem.