skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
11:14:55
18.03.2012
18.03.2012
j_j
ten TUE se nezdá...radši nebudu komentovat do jakejch skupin se přidává na FB....kdo ho má v přátelích, se koukne a bude vědět na co si má dát pozor
16:28:54
09.03.2012
09.03.2012
j_j
-> Bajou: tak to ta soutěž rychle skončila
16:28:11
09.03.2012
09.03.2012
bajou
-> j_j: 200 000
16:15:55
09.03.2012
09.03.2012
j_j
Tipovací soutěž :
Kolik má Tue se svou škodou 110 L ( 1976, 5q) najeto km po Evropě?
Kolik má Tue se svou škodou 110 L ( 1976, 5q) najeto km po Evropě?
16:06:36
09.03.2012
09.03.2012
j_j
jedna pořád maká a druhá si vozí prdel jen za sucha,ale v létě jí protáhnu písty...
15:51:48
09.03.2012
09.03.2012
j_j
Tak jsem zase o něco chytřejší : " 1975:
Payment pro year for average Danish skilled worker: Ca 85.000 DKR
Price Skoda 110: 19.000 DKR (including 190% tax)." Debata s Tue Halvorsenem o ceně škody 110 L v dánských korunách, výsledkem je to, že průměrný Dán v roce 1975 mohl pořídit 110 L za necelé 3 průměrné platy zatímco průměrnému Čechovi spolykal nákup stodesítky rovnou 21 platů...
Payment pro year for average Danish skilled worker: Ca 85.000 DKR
Price Skoda 110: 19.000 DKR (including 190% tax)." Debata s Tue Halvorsenem o ceně škody 110 L v dánských korunách, výsledkem je to, že průměrný Dán v roce 1975 mohl pořídit 110 L za necelé 3 průměrné platy zatímco průměrnému Čechovi spolykal nákup stodesítky rovnou 21 platů...
23:47:01
27.01.2012
27.01.2012
Enggik
-> j_j: Jen tak ze zvědavosti. Už mi jich několik prošlo rukou, dokonce i novej nepoužitej v obalu, ale ani jeden s tím válečkem. Tak jsem si tak říkal, jestli se k tomu vážně dával
20:47:24
23.01.2012
23.01.2012
j_j
-> Enggik: je to nový, takže jo :) proč ?
20:48:15
22.01.2012
22.01.2012
Enggik
-> j_j 09.01.12 14:10:11: Máš k tomu i ten vnitřní váleček?
17:22:00
21.01.2012
21.01.2012
j_j
Tak už mám doma tenhle bordel. Když jsem mu řekl ať něco třeba vyhodí (např zamaštěný jetý pakny), tak jsem si vyslechl jak to mám odmastit a ještě použít, takže to budu muset ještě doma přebrat. Byly k tomu i jetý brzdový třmeny, nevím co s nima, jestli šrot nebo jdou nějak zrenovovat na později? díky
15:20:31
09.01.2012
09.01.2012
Mr.Lumpy
-> j_j: mám taky a jako nouzovka na cesty ano, na dílnu klasiku
14:44:57
09.01.2012
09.01.2012
j_j
díky, jen mě to zajímalo jak může taková malá mrcha fungovat
14:42:41
09.01.2012
09.01.2012
Jozka
-> j_j: Ano, přesně takové reference to byly..
14:36:33
09.01.2012
09.01.2012
suri
-> j_j: dobre usadený bubon s tým nesundáš iba trieskaš zbytočene po poloose a po ložisku , som za klasiku
14:33:34
09.01.2012
09.01.2012
Jozka
-> j_j: Neměl jsem nikdy tu čest toto použít, disponujíc klasikou odjakživa. Reference z doslechu mám spíš negativní..