skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
17:04:17
21.12.2011
21.12.2011
Tomáššš
-> j_j: to mas zapnuty sytic ze mas take otacky vysoke ?
16:47:02
21.12.2011
21.12.2011
j_j
13:42:11
20.12.2011
20.12.2011
j_j
-> Jozka: http://www.youtube.com/wa
tch?v=jq5jCunUd0I&feat
ure=related čas 22:00 - mrkej na to pašování :) hustý je jak pak nasazuje tu poklici - to mi připomíná mě + Dokiho...:D
12:25:37
20.12.2011
20.12.2011
j_j
-> Jozka: právě že jo...ted jsem spíš investoval do hokeje - na jaře akorát udělám ty kola, ložiska a hotovo
11:25:59
20.12.2011
20.12.2011
Jozka
-> j_j: Docela dobrej obchod.. se neflákáš..
10:30:54
20.12.2011
20.12.2011
j_j
-> Jozka: jinak jsem právě zaplatil nový stříbrný disky (4ks) s novejma poklicema (4ks) na stováka = 600,- celkem
08:05:41
19.12.2011
19.12.2011
Jozka
-> j_j 17.12.11 18:45:56: A dojezd taky omezenej - délkou prodlužováku..
22:22:48
18.12.2011
18.12.2011
j_j
z některejch lidí mi jebne : ND na MB - vyhozeno, ND na 110 LS - vyhozeno, lepší se občas neptat
21:14:06
17.12.2011
17.12.2011
Kamil Vidlička
-> j_j:
21:09:52
17.12.2011
17.12.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> j_j:
19:20:46
17.12.2011
17.12.2011
Tomáššš
-> j_j:
19:18:21
17.12.2011
17.12.2011
j_j
-> Tomáššš: omezenej na 400 koní, jinak by to pod sebou rolovalo asfalt jako koberec.
19:16:37
17.12.2011
17.12.2011
Tomáššš
-> j_j: aky to ma vykon ?