skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
13:46:47
29.11.2011
29.11.2011
Luky
-> j_j: takhle starý a ošklivý ne - sám mam málo
13:46:03
29.11.2011
29.11.2011
j_j
-> Luky.: taky to mám na litra nemáš je prosím ?
13:41:40
29.11.2011
29.11.2011
Luky
-> j_j 29.11.11 13:34:21: to se dá taky napasovat na kilo? Dyk je to z litra...
16:52:53
26.11.2011
26.11.2011
j_j
Tak jsem si nasál z chladiče do injekční stříkačky 10 ml směsi vody a Fridexu (nevěděl jsem jaký poměr tam měl bývalý majitel), proto jsem minule ještě 1 L Fridexu dolil. Směs v - 22 *C nezmrzla,ale zgelovatěla - počítám, že už další Fridex dolívat nebudu a bude to stačit.
22:45:29
24.11.2011
24.11.2011
j_j
Na příští sezonu snad dostane auto nové ozdoby na masce - nápisy škoda a de luxe, lištu, obroučky světlometů, kryty blinkrů.
11:05:43
24.11.2011
24.11.2011
j_j
-> Tomáššš: aha, no vidiš - ani jsem nevěděl, co je pěkná cena a co ne jen jsem je chtěl
10:29:30
24.11.2011
24.11.2011
Tomáššš
-> j_j: pekna cena , moc pekna cena :) ja som jedno predaval za cca 600kc :D
18:48:37
23.11.2011
23.11.2011
j_j
-> Tomáššš: 450 + P , tak chtěl jsem je no
14:07:21
23.11.2011
23.11.2011
Tomáššš
-> j_j: aka bola cenovka ? :)
21:11:19
22.11.2011
22.11.2011
PAV-PO
-> j_j: Tak to byla paradni zabijacka.
Ten cernej vnitrek jsme meli taky a moc dobre si pamatuju jaky to delalo po tisicovce dojem. Byl to opravdu pokrok o tridu vyse. U embecka jsem zase palubku polepil samolepici tapetou v podobe tmaveho dreva. To byl panecku tunning.
Ten cernej vnitrek jsme meli taky a moc dobre si pamatuju jaky to delalo po tisicovce dojem. Byl to opravdu pokrok o tridu vyse. U embecka jsem zase palubku polepil samolepici tapetou v podobe tmaveho dreva. To byl panecku tunning.
10:06:55
22.11.2011
22.11.2011
j_j
-> PAV-PO: kousek prejtu narveš to karburátoru se zapnutým sytičem, ovar povaříš v chladiči na 90*C a co potřebuješ vyudit dáš k vejfuku. Pán tento rok jen jezdil a mazal, na příští rok :
* ložiska přední nápravy
* řemeny motorů
* nová kola s disky
* nová přední lišta, nápis škoda a de luxe na předek
* ložiska přední nápravy
* řemeny motorů
* nová kola s disky
* nová přední lišta, nápis škoda a de luxe na předek
07:27:00
22.11.2011
22.11.2011
PAV-PO
-> j_j: Je nadherna a pan se o ni dobre stara. Tak to ma byt. Hlavne tu zabijacku ji zavidim. Jak ji chutnala?