Škoda 100L typ 722 r.v. 1973
Vůz je po prvním majiteli a po koupi jsem ho postavil na veteránské SPZ.
Vše je původní - teda kromě laku (byl už né moc odborně opravován).
Karoserie bez koroze, velmi udržovaná.
Stovečku jsem zakoupil cca 8/2009 a jsem s ní velmi spokojen. Plány byly jí celou zrenovovat, ale z nedostatku místa jsem se rorhodl jí prodat. Musela by od jara stát venku, takže kdo má zájem o tento vůz, tak má šanci si jí vydražit.
Doufám, že někomu udělá radost, docela mě tento prodej mrzí, ale stavba Škody 130 RS je velmi náročná jak na čas, tak i na finance a dvě auta zatím nejsem schopnej časově zvládnot. Hlavmě by mě trápilo, že by musela stát venku.
Mirda 725352386
15.1.2011
Škoda 100 změnila majitele. Tímto přji novému majiteli spoustu pohodových Km.
Mirda 100L 722 1973 - komentáře:
Na Slovensku proste V-čko na Škodovku ani Mosvkiča nedajú, keďže Združenie historických áut, veteránistický časopis aj kluby riadi tá istá partia 60 ročných milionárov, pre ktorých má historické auto minimálne 50 rokov, hodnotu aspoň 10 tisíc euro. Výnimka: všetko čo má niečo spoločné s armádou, o tom sa môže písať všade.
Pre záchranu domácej povojnovej produkcie nerobia nič, no a kým sa 100-ky či Gardečka neobjavujú na titulnej strane Veterán časopisu, tak ludia ani nevedia o tom, že majú historickú hodnotu.
Aj preto sa vyhodilo tolko áut v rámci šrotovného.
Zo slovenskej veteránistickej scény je mi proste nanič...
Žádné omezení tam neni, alespoň si nejsem vědom. Můžu ověřit.
-> Mirda: Ale je tam něco o tom, že to není pro každodenní užití, nebo ne?
-> Mirda: u vas nie, u nas ano
Když máš veteránské SPZ, tak můžeš auto využívat bez omezení. Nesmíš vůz použít pro podnikání a za účelem dalšího zisku (rozvoz atd). Jinak žádné omezení neni.
Pokud je ta úprava dobová a jsi schopný si ji zdokladovat, pak není problém. Na Včkách nesmíš mít auto ke každodennímu užití, ale dost dobře nechápu, jak je to dokazováno
-> Tomáššš: v com vidis vyhodu veteranskych SPZ ?
Ono to neni sranda, hlavne u veteranskych SPZ su obmedzenia ... kedze su to "V"cka tak nemozes jazdit s autom kedy sa tebe paci, ale vedies dennik a dopredu vybavujes povolenie na jazdu ... porusis dane ustanovenia, tak o V.cka prides a budes nahrany ...
Okrem toho, ze na Slovensku ziskas V.cka na kilo, na to rovno zabudni ... aj ked by to bola prvomodelovka, nie je to nicim vzacne ...
Neviem ako tebe ale mne osobne to vadi, mam auto na to aby som s nim jazdil a ked sa rozhodnem s nim ist co i len do samoobsluhy pre rozky tak to je moja vec ...
upraveno 1x, naposled 30.12.2010 18:44:14
-> afro100: myslim ze namiesto jedneho chromovaneho zrkadla-spataky budem mat dve, insi vyfuk a taketo detaily ...
preco nie ? urcite VP ako mat tieto doterajsie :)
-> Tomáššš: jasne, ved predsa to musi byt tak ako to bolo v tej dobe a vtedy urcite plastove placacky neboli ;)
Osobne by som, pokial to nie je auto bez tp, veteranske nechcel ...
-> Nostalgik: tak to som asi dosiel kua ...
to aj koli dakej jednej prkotine ti nedaju VP ?

Zařízení veteránských SPZ chvilku trvalo, zrovna na ty zrcátka měli výhrady, ale ukázal jsem jim, že mám origoš v krabici. Na montáž zatím nedošlo.
Je získať na auto veteránske značky v Česku lahšie?
Lebo aj toto kilečko má plastové spätné zrkadlá, a videl som aj ovela väčšie úpravy na autách ako plastové nárazníky a tiež mali takéto čísla.
Na Slovensku je to velmi prísne, všetko musí byť absolútne pôvodné.
Cus. Ja jsem z Kolína. Respektive ze Zibohlav. 3 km od Kolína. Za kolik by jsi ji nechal, nehlede na tu aukci? Garaz mam a zajem dat ji do kupy taky. Myslim tim ty narazniky a takovy ty malickosti

. Rekni cenu, aspon orientacne. Diky!
dať jej novy lak,,nachromovať narazniky,,doladiť detaily a už len vychutnavať si jazdu ,,,tak už len dúfať že sa dostane do dobrych rúk
