skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 100
rv: únor 1971
barva:bilý poliuretan
kolik předchozích majitelu: 1
stav tach:při koupi 17 000 ted nový motor po upravě 1200km
Podvozek:
-seriovy škoda 120
Interier:
-stále se vyvíjí a předělavá
Exterier:
-ještě nové nárazníky original
Audio:
-zatím není
kola:
-ted hliníky tzv. kopretiny
Motor:
-1.3 favorit 136 celý předelaný a výkon asi 100 koníků
Převodovka:
-5tikvalt š 120
Brzdy:
-seriově š 120 (chystam 4pisky)
Plány do budoucna:
-dodělat podvozek,dodělat interier.hlavně palubku a středový tunel
Poděkování:
-poděkovat bych chtěl všem kamošům kteří mi pomahali i ti co jen poradili a hlavně nejvetší diky patří manželce která uz mi to 7 let toleruje jak časove tak i finančně.
Video:
-
Děda
rv: únor 1971
barva:bilý poliuretan
kolik předchozích majitelu: 1
stav tach:při koupi 17 000 ted nový motor po upravě 1200km
Podvozek:
-seriovy škoda 120
Interier:
-stále se vyvíjí a předělavá
Exterier:
-ještě nové nárazníky original
Audio:
-zatím není
kola:
-ted hliníky tzv. kopretiny
Motor:
-1.3 favorit 136 celý předelaný a výkon asi 100 koníků
Převodovka:
-5tikvalt š 120
Brzdy:
-seriově š 120 (chystam 4pisky)
Plány do budoucna:
-dodělat podvozek,dodělat interier.hlavně palubku a středový tunel
Poděkování:
-poděkovat bych chtěl všem kamošům kteří mi pomahali i ti co jen poradili a hlavně nejvetší diky patří manželce která uz mi to 7 let toleruje jak časove tak i finančně.
Video:
-
Děda