
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!!!!!!!!!!!!!!!!! AUTO JE URCENE NA VOZENIE PO MESTE DO SKOLY A SNAD NA NEJAKE ZRAZY, ZIADNY SPECIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!
tak dneska sme si s bratom kupili nase prve auto Skoda 100L s prednou maskou zo 110tky ma to predne lizatko a original Beskyd sport. Dovod kupi 100ky je prosty podla mna je to najkrajsia skodovka aka vysla z liniek Mladej Boleslavy otec taktiez niekedy taku mal a historia sa opakuje:))
Podvozok: -- predna naprava -- siroke Mkove ramena vratane napravnice a hrebenoveho riadenia, vyztuhy podla L/A komplet nove capi a cela je repasnuta
-- zadna naprava -- vlecna naprava z 4Q prevodovkou z kila + kotuce a 4P
kolesa: predne 6,5 palcove pneu Yokohama 165/65 a zadne 7 palcove a pneu Yokohama 185/60
Motor: favorit 135 toho casu uz zo 136kovymi piestami ; hlava znizena o 0,4mm a lestene sacie a vyfukove kanaly ; vacka p.Nemec 280/280 ; sviecky NGK BCP6ES made in JAPAN ; sacie potrubie z Facka 10 stupnovy sklon vyrieseny podlozkou ; vyfukove potrubie z rapidy 136 ; loziska a kruzky KOLBENSCHMIDT ; karburator LEKR ; zotrvak odlahceny o 1,5 Kg, odlahcena remenica a vsetko vyvazene ; vyfukove zvody aj priecak od zandu.
Interier: ostane palubka z kila ale budiky pojdu okruhle aj s otackomerom ; sedacky mam autostyle a 4 bodove pasy k tomu ; volant taky klasicky skodovacky sportovy tusim 33cm priemer
tak dneska sme si s bratom kupili nase prve auto Skoda 100L s prednou maskou zo 110tky ma to predne lizatko a original Beskyd sport. Dovod kupi 100ky je prosty podla mna je to najkrajsia skodovka aka vysla z liniek Mladej Boleslavy otec taktiez niekedy taku mal a historia sa opakuje:))
Podvozok: -- predna naprava -- siroke Mkove ramena vratane napravnice a hrebenoveho riadenia, vyztuhy podla L/A komplet nove capi a cela je repasnuta
-- zadna naprava -- vlecna naprava z 4Q prevodovkou z kila + kotuce a 4P
kolesa: predne 6,5 palcove pneu Yokohama 165/65 a zadne 7 palcove a pneu Yokohama 185/60
Motor: favorit 135 toho casu uz zo 136kovymi piestami ; hlava znizena o 0,4mm a lestene sacie a vyfukove kanaly ; vacka p.Nemec 280/280 ; sviecky NGK BCP6ES made in JAPAN ; sacie potrubie z Facka 10 stupnovy sklon vyrieseny podlozkou ; vyfukove potrubie z rapidy 136 ; loziska a kruzky KOLBENSCHMIDT ; karburator LEKR ; zotrvak odlahceny o 1,5 Kg, odlahcena remenica a vsetko vyvazene ; vyfukove zvody aj priecak od zandu.
Interier: ostane palubka z kila ale budiky pojdu okruhle aj s otackomerom ; sedacky mam autostyle a 4 bodove pasy k tomu ; volant taky klasicky skodovacky sportovy tusim 33cm priemer
FEMIMA - komentáře:
-> matusko: jak ja to každému závidim 

-> matusko: ta dobre si poriešil
-> alpin: ta nijako kupil som ich od borisa na 4P a kupil som aj dalsie 4P do zadu a bude pokoj

-> matusko: jak si nakoniec spravil tie zadné držiaky ?
-> Tomáššš: Zanda...a ano je to podla dokumentacie L/A
-> matusko: kto je vyrobcom zvodov a vyfuku ?Aky to ma mat zvuk je to podla dakej dokumentacie ?
dáváš si to kilo pěkně do kupy:) to se mě líbí, děš do oblíbenejch:) sem zvědav jak bude vypadat ve finále:) přeju hodně štěstí:)

-> magik: ked tu kukam na niektore lestenky tak sa mi zda ze som nic nespravil heh...ale toto auto sluzi predovsetkym ako ucebnica a vsetko robim prvy krat taze si myslim ze to je fajn!

Nechápu proč všichni řeší zástavbu posilovače takhle složitě
. Je i jednodušší a elegantnější cesta...

matusko 01.04.11 15:50:14 napsal: → magik: heh no jasne…a budu siroke napravy bude vyzerat este lepsie
Veru pekne si sa do toho pustil, vsetko all inclusive

Veru pekne si sa do toho pustil, vsetko all inclusive
-> kubo980: no este som to nerobil zatial
nabuduci tyzden sa ide nato...ale tak nechcem 5 Q zatim...mam tri prevodovky kratke tak kupim este jednu 5Q a vyskladam 5Q zo stalym prevodovm 4,44


-> matusko: si to mal rozobrate dovaral si držiaky priečky.. tunel už nieje taky problem spraviť ked to je rozobrate :)
-> kubo980: chcel som kratky prevod a nechcel som zatial 5Q a s tym spojene prevaranie tunela tiahlo a hluposti ak sa mi to nebude zdat prerobim

prečo 4q?
-> matusko: pěkná práce a pěkné kilo
-> matusko: ok na toto som sa pytal

-> castrol: ocistil som to tak ze kotuc do vrtacky a vsetko som dral co slo dole je na tom zaklad a farba tak uvidime ako dlho to vydrzi...
matusko 18.04.11 20:47:15 napsal:
→ castrol: nieje a neviem ci to teraz narazas na nieco ale
ak hej tak podpichuj v inej karte
na nic nenarazam len sa pytam
→ castrol: nieje a neviem ci to teraz narazas na nieco ale
ak hej tak podpichuj v inej karte

-> castrol: nieje a neviem ci to teraz narazas na nieco ale ak hej tak podpichuj v inej karte
