skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
JENOM PRO ORIENTACI A ZBYTEČNÝ DOTAZY JE TO AUTO NA BĚŽNÝ SILNIČNÍ PROVOZ DO PRÁCE A ZPĚT,K TOMU JSOU TAKÉ SMĚŘOVANÉ ŮPRAVY VOZU:POHODLÍ A A JÍZDNÍ VLASTNOSTI.
V lednu jsem prodal H.II: a bez stovky jsem to dlouho nevydržel,takže stavim další ve stejném barevném provedení.Takže se nenechte mýlit,že jsem koupil auto zpátky.Tentokrát jsem se už definitivně rozhodl pro zástavbu agregátu Fa 136 po malinkatejch ůpravičkách,který se bude vyndavat pouze před STK kontrolou,aby uvolnil místo origo motoru 110L.Obrázky 3 a 4 jsou pouze ilustrační jak bude auto vypadat-opět a zase (nějak se mi to zalíbilo).
Auto se snažím poskládat s věcí co mi doma zbyli na skladě zrenovované a připravené k použití.
MÉ BÝVALÉ AUTO,JIŽ PRODANÉ DO PRAHY SBĚRATELI VETERÁNŮ:skoda-virt.cz/cz/.../3720 -skoda-100l-hundrtcar-ii
Škoda 110L.
Rok výroby 1974/do provozu 1976
Původní SPZ:
AN 79-37 (Jan Stach-do 6.5.2003)
AN 79-37 (Oldřich Mikus-29.12.2008)
V polopřevodu (Jan Kohel-2/2011)
Dohlásím na sebe (Jiří Kopecký-2/2011)
Doklady v depozitu od 12/2008-takže bez EKO daně
Jedná se o 110L,Typ 717
110L motor bude pouze na STK kontrolu,jinak Favo 135
V.Č.:1513275
Č.M.519171/5
Výkon 39kW/53k/při 5000ot/min.
Plánované úpravy:
Exteriér:Lakýrník-Ladisla v Straka
barva:Ral 1037 lesk-kastle,Ral 9003 lesk-střecha
2 oká maska,
přední lízátko Tiller tunning
Interiér:
přední sedačky-série (přečalounění do hnědo-černé koženky-ala H.II.)
zadní sedačky-série (přečalounění do hnědo-černé koženky-ala H.II.)
přední tuningové 4 bodové pásy OMP s E-homologací
rádio a repro schovat pod čalounění,aby nebylo nic vidět.
Motor:(dík patří:Strakoušovi-za složení motoru a Frantovy-za vyvážení a ůpravu ventilů)
Fa 135-hlava snizena o 0.6mm
Zvetšené a vyleštěné kanály,upravené ventily
Odlechčený setrvák a řemenice dle L/A a vyváženo
Vačka-304/304,zdvich 7 (p.Krejbich)
Karburator-Sedr 120(upravený a natryskovaný na 23/27 dif.-ala Tatra 613)
saci potrubi-prevareno Favo potrubí
vyfukove potrubi-Š136+2 v 1 svod (home made)
vyfuk-Dle dokumentace Š130 LA-nerez
Burgges-upravený na (místo 40mm na 50mm průměr) po celé délce.
startér-felicie (koupený jako nový-už předělaný do 120ky)
Chlazení:
originální chladič škoda 100-upravený na motor Favorit s chlazením v zadu
Prevodovka:
4 kvalt-SP:4.44
Napravy:
Předni naprava po GO-se snekem-trochu vic utahlej
pred. napr.-2 pistove brzdy
předělané přední 100vé náboje na rozteč:4*130/114,3/108+po dložka průchozí 1cm
všechny ložiska nové
nove kotouce Ferodo š120,odvrtavane
tlumiče p.Kůrka (přitvrzené na vrchy)
pružiny od Kalmar Motorsport
Zadní náprava
kompletní GO,22 prasátka,klasika excentry,pakny,lana na ručku
vyztužený podélný ramena dle L/A v komaxitu a nové tvrdé-130 silentbloky
podložky se změnou rozteče rozšířené 25mm:4*130/114,3/108
pružiny zatím série 120-kyvka (komaxit),seřízlé o mrtvý závit
tlumiče p.Kůrka (přitvrzené na vrchy)
Plánuji objednat sportovní 300mm/??kN (volná délka)-Kalmar Motorsport
V lednu jsem prodal H.II: a bez stovky jsem to dlouho nevydržel,takže stavim další ve stejném barevném provedení.Takže se nenechte mýlit,že jsem koupil auto zpátky.Tentokrát jsem se už definitivně rozhodl pro zástavbu agregátu Fa 136 po malinkatejch ůpravičkách,který se bude vyndavat pouze před STK kontrolou,aby uvolnil místo origo motoru 110L.Obrázky 3 a 4 jsou pouze ilustrační jak bude auto vypadat-opět a zase (nějak se mi to zalíbilo).
Auto se snažím poskládat s věcí co mi doma zbyli na skladě zrenovované a připravené k použití.
MÉ BÝVALÉ AUTO,JIŽ PRODANÉ DO PRAHY SBĚRATELI VETERÁNŮ:skoda-virt.cz/cz/.../3720 -skoda-100l-hundrtcar-ii
Škoda 110L.
Rok výroby 1974/do provozu 1976
Původní SPZ:
AN 79-37 (Jan Stach-do 6.5.2003)
AN 79-37 (Oldřich Mikus-29.12.2008)
V polopřevodu (Jan Kohel-2/2011)
Dohlásím na sebe (Jiří Kopecký-2/2011)
Doklady v depozitu od 12/2008-takže bez EKO daně
Jedná se o 110L,Typ 717
110L motor bude pouze na STK kontrolu,jinak Favo 135
V.Č.:1513275
Č.M.519171/5
Výkon 39kW/53k/při 5000ot/min.
Plánované úpravy:
Exteriér:Lakýrník-Ladisla v Straka
barva:Ral 1037 lesk-kastle,Ral 9003 lesk-střecha
2 oká maska,
přední lízátko Tiller tunning
Interiér:
přední sedačky-série (přečalounění do hnědo-černé koženky-ala H.II.)
zadní sedačky-série (přečalounění do hnědo-černé koženky-ala H.II.)
přední tuningové 4 bodové pásy OMP s E-homologací
rádio a repro schovat pod čalounění,aby nebylo nic vidět.
Motor:(dík patří:Strakoušovi-za složení motoru a Frantovy-za vyvážení a ůpravu ventilů)
Fa 135-hlava snizena o 0.6mm
Zvetšené a vyleštěné kanály,upravené ventily
Odlechčený setrvák a řemenice dle L/A a vyváženo
Vačka-304/304,zdvich 7 (p.Krejbich)
Karburator-Sedr 120(upravený a natryskovaný na 23/27 dif.-ala Tatra 613)
saci potrubi-prevareno Favo potrubí
vyfukove potrubi-Š136+2 v 1 svod (home made)
vyfuk-Dle dokumentace Š130 LA-nerez
Burgges-upravený na (místo 40mm na 50mm průměr) po celé délce.
startér-felicie (koupený jako nový-už předělaný do 120ky)
Chlazení:
originální chladič škoda 100-upravený na motor Favorit s chlazením v zadu
Prevodovka:
4 kvalt-SP:4.44
Napravy:
Předni naprava po GO-se snekem-trochu vic utahlej
pred. napr.-2 pistove brzdy
předělané přední 100vé náboje na rozteč:4*130/114,3/108+po dložka průchozí 1cm
všechny ložiska nové
nove kotouce Ferodo š120,odvrtavane
tlumiče p.Kůrka (přitvrzené na vrchy)
pružiny od Kalmar Motorsport
Zadní náprava
kompletní GO,22 prasátka,klasika excentry,pakny,lana na ručku
vyztužený podélný ramena dle L/A v komaxitu a nové tvrdé-130 silentbloky
podložky se změnou rozteče rozšířené 25mm:4*130/114,3/108
pružiny zatím série 120-kyvka (komaxit),seřízlé o mrtvý závit
tlumiče p.Kůrka (přitvrzené na vrchy)
Plánuji objednat sportovní 300mm/??kN (volná délka)-Kalmar Motorsport
Škoda 100l-Hundrtcar III. - komentáře:
12:29:46
14.04.2011
14.04.2011
Skodovkar22
pekna skodovka :)
12:01:24
14.04.2011
14.04.2011
prst10
Přidány další foto.Další přibudou o víkendu.
00:51:01
14.04.2011
14.04.2011
prst10
Zítra dofotím zbytek fotek co ještě nejsou natáhlý v pc.
00:41:22
14.04.2011
14.04.2011
prst10
H.II. jsem prodal v lednu a stavím další kilo ve stejných závodních barvách,akorát bez chladiče vpředu.
00:10:00
14.04.2011
14.04.2011
Stuart324 - zrušená registrace - zrušená registrace
-> prst10: vipada pekne
21:45:02
03.06.2010
03.06.2010
hundrtkarjiri
Tak kotouče mi ležely na půdě a taky hlavně se v tom nechci zabít i když motor 1000ccm moc nejede.Proto jsem taky montoval 22 prasátka.Už muj tatík takhle nějak vylepšoval brzdy a že měl cca 6 š100L,3 110L a 1 š1000MB.Takže sic originál s trochu lepšími brzdami.
19:05:02
03.06.2010
03.06.2010
palinator
Zajímala by mě představa "originálního" stavu na předních vrtaných kotoučích, u kterých by mě zajímal důvod, proč jsi je pořídil/namontoval.
16:58:39
03.06.2010
03.06.2010
prst10