ANGELIKA ANGELIKA

komentáře | popis | fotky | Tomáššš | 18.08.24 19:17 | 282x v oblíbených
2020



- zima 2019/20 :

- dokončenie interiéru

- zasklenie predného a zadného okna + vyleštené hliníkové lišty a samotné sklá ( keď dovolili teploty )

- výroba náhrad za hliníkové lišty na prahy dverí z nerezu ( vlastná realizácia )

- dokončenie motorového priestoru ( chýba originál karburátor na termosytič, realizácia najskôr do konca sezóny )

- zakúpenie 15L ultrazvukovej čističky na ND :D

- výroba nového dna kufra podľa originálu + zalakovanie proti vlhkosti a následnému zvlneniu

- dolepenie gumových profilov na utesnenie zadných blatníkov s karosériou, vyliatie resistinom ML

- nasadenie mechanizmu stieračov a motorčeka

-osadenie gumového tesnenia na kufor

-doplnil kartu o fotky



2024



- chystaný veľký upgrade auta a garáže

- presťahovaná Angelika do nového domova

ANGELIKA - komentáře:

13:00:18
07.10.2010
sep
-> minno: :takže myslíš že sekali na jedné lince těsnění na 105,110,120,130,všechny měly díry jinak jen 120ka takhle,nasekali jich statisíce a nikoho za celou dobu nenapadlo že je něco špatně?Znovu říkám že nevím proč je to tak jak to je ale že by těch x tisíc sérií byla chyba v prvním výkresu která se už jen opakovala to se mi nezdá.Jinak jsem kdysi měl v ruce LS hlavu užovky a ta neměla dokonce ani vyvrtanou díru právě tam kde není díra v těsnění.Myslet si můžem co chceme,ať s dírou nebo bez to evidentně jezdilo a jezdí ale formulace že se nadělalo x set tisíc zmetků mi přijde nepravděpodobná.
12:39:16
07.10.2010
minno
-> sep: no každopádne je to zvláštne prečo tam tie diery na tých tesneniach nie sú....Ale hovoriť o tom, že to tak robili asi nachvál z určitého dôvodu asi tiež nie je správne, kedže tesnenia na všetky ostatné typy týchto motorov majú všetky diery správne.
12:37:29
07.10.2010
VeTeV
-> Tomáššš: pekný moc...budes ho davat do kila a nebo zaskladnis?
12:28:22
07.10.2010
Tomáššš
tu mate vsetky fotky co som stihol nafotit 4

stovkar.rajce.idnes.cz/Mo tor_new_s120
12:27:02
07.10.2010
afro100
-> sep: je to zaujimave, u starych 120 tesneni som sa stretol prevazne bez diery, nove Temac tu dieru tiez nemaju, ale povodne tesnenie, co bolo v sade na 110L ju ma, pricom prostredna dierka je tak 2x vacsia ako na fotke od Toma ... na tesneni v aute ta dierka tiez bola ... neviem no, kazdopadne, pri skladani motora som si tu poslednu dierku dorobil do obyc. temacu a zatial to je OK ...
12:22:38
07.10.2010
Tomáššš
-> sep: ako pise Pavel P.. je to original tesnenie



motor nema vyrazene cislo ... 4
12:15:37
07.10.2010
sep
-> Pavel P..: :jj,co dira navic to bliz k rakovine.-)

-> minno: :no me spis jde o to ze ona ta chybejici dira nebude nejspis chyba matrice.....duvod proc tam neni netusim ale je tech tesneni nejak moc bez diry aby to byla jednorazova chyba...
11:02:21
07.10.2010
Pavel P..
-> sep: to je ještě těsnění asbestos. 4
10:11:50
07.10.2010
minno
-> sep: rovnaké tesnenie bez diery mal od výroby na svojom 120 motore aj kuko a motor najazdil cez 130 tis. km bez problému
10:06:18
07.10.2010
sep
-> minno: :to mi uslo,no kazdopadne je to zajimave,ve finale je to asi skoro jedno jaka dira tam je nebo neni:-)
09:49:33
07.10.2010
minno
-> sep: tesnenie vidno na fotke v príspevku -> Tomáššš 06.10.10 20:45:06. Ako vidno, je to klasika tesnenie na 120, chýba otvor pre chladenie 4. valca a diera pre vodu 3. valca je len maličká.
upraveno 1x, naposled 07.10.2010 09:50:27
09:33:10
07.10.2010
sep
-> Tomáššš: :a jeste jedna vec,tohle je 100%ni original,mohl bys dat fotku tesneni pod hlavou?Diky.
07:26:07
07.10.2010
sep
-> Tomáššš: :má blok vyražené číslo?Takhle z fotek to nevypadá...ale vzhledem k tomu že to pravděpodobně bylo kdysi kupované jako polomotor tak by to možná číslo mít mohlo...
06:59:00
07.10.2010
Tomáššš
-> afro100: mam sa aspon s cim hrat 1
22:01:01
06.10.2010
afro100
-> Tomáššš: postriebrenkovany motor uz som zazil 3 ten moj z erka ... ale ten mal navyse tak zasvineny aj karburator, alternator, rozdelovac ... ryzovy kartac na podlahy, nejake odmastovadlo a ides ...
22:00:53
06.10.2010
Tomáššš
afro100 06.10.10 21:57:57 napsal:

→ Tomáššš: tak ono aj obyc. 120 vie byt ostra … Nasad

tam ten DDSR co mas … 2




jj,presne ako pises zivym prikladom je pan minno a jeho delo 2 to je fakt strela 4 a dobry vzor pre mna 6



a co sa tyka toho DDSR ,stale mi chybaju casti mechanizmu otvarania ... takze asi nic ... bud novy zohnat alebo splasit mechanizmy ...
21:58:42
06.10.2010
Tomáššš
inak mali ste vidiet kolko meilov a telefonatov mal predavajuci 3 1

hlavne ze to je doma :)



skoda len,ze to je zbastlene striebrenkou 8 ktora ide prstom dole ked nim prejdete po povrchu ... 8
21:57:57
06.10.2010
afro100
-> Tomáššš: tak ono aj obyc. 120 vie byt ostra ... Nasad tam ten DDSR co mas ... 2
21:57:56
06.10.2010
minno
-> Tomáššš: sa už s tebou nebavím, keď to dáš do stovky tak tak na šprintoch ťa asi nedám :)
21:56:20
06.10.2010
Tomáššš
ja som hlavne rad ze to je ten novy motor ako o nom hovoril predajca ... lebo ked som zhodil vanu a kukol na valce boli zrkadlove... jednu noc som nemohol spat a tak dneska som to previezol a nevedel sa dockat tejto chvile kedy to zhodim a kuknem nakoniec bol usmev a som rad ze som dopadol tak ako som planoval :)





P:S skoda,ze to nie je LS bola by sranda 1 2



ale som rad za to co mam :)
upraveno 1x, naposled 06.10.2010 21:56:40
Extreme Tyres