-> vhml: Mě to učil kluk kterej se tím živí, měli jsme pomalobeznou rotačku. Fakt je znát grif, mě to jedno auto stačilo + moje Fabie. Jinak ten kotouček se dá hned po práci vyprat ve vlažné vodě a jede se dál. Nejvíc trpí na obvodě když vezmeš o hranu. Ale ty jsou většinou oblepeny páskou..
Záleží jestli je bruska rotační, nebo orbitální. S orbitálkou je ten kotouč nesmrtelnej, ale úměrně k tomu taky nemá takovou produktivitu a je to blbuvzdorný. S rotačkou se nechá zničit kotouč i lak
-> Eidy: To ne. Ty kotoučky to jen tak pomalu šudlaji. Ja dělal A8 třema hrubostma a ještě vosk a mezi každým krokem jsem to ručně utěrkou leštili abych viděl jak to jde .. A klidně by tím šlo dělat další auto..
-> Eidy 05.11.18 16:44:28: To jsou rozlešťovací 3M pasty. Jdou s tim rozjasnit zašlý laky, kryty světel .. Párkrát jsem s tim dělal - ale pakárna ,bolí ruce jak celej de držíš leštičku .. Kotouče jasou ty barevný houbičky vpravo .. Není to zrovna levný ale 3M funguje