-> minno: Nějaký vysvětlení jsem kdysi někde četl, ale nějak nepobral, byla tam zmíněná i rozdílná vzdálenost čepů spojovací tyče od kuláků vlevo a vpravo..
-> Tomáššš: Dobově se ty páčky taky zkracovaly, kámoš kdysi nějak ladil tím, že propiloval díry v těch L držácích, přes který jsou přepínače přidělaný k palubce - mám ale dojem, že musel zvětšit i výřezy pro ně..
je mi jasne ze ked sedim na sedacke tak volant je mimo os sofera :D respektive volant nie je presne pred soferom ale je viac na stred palubky ale netusil som ze je este "nakloneny" k dveram :D
potreboval by som celu volantovu tyc aj s volantom dostat viac na stred auta :D aby vznikli rovnake medzeri pred packami ktore su pod volantom ... ja ze nasadim volant a pohoda jahoda a tu velke gulove :D
-> Jozka: To je sila. Bol na to nejaký dôvod? Inak tomu nechápem. Nie len že nie je volant v strede sedačky, ale ani v ose auta? Dosť nelogické riešenie.
-> minno: Volant rovně mají až 742 přece, že mají lomenej hřídel.. Si někdy lehni do kila na záda na podlahu a mrkni, uvidíš, že mezi platem palubky a hřídelí volantu není pravej úhel...
-> Tomáššš: to potom bude skôr asi ten náboj krivý, osa diery pre tisíchran nakrivo, by som asi skúsil ten volant vypodložiť na tom náboji na ľavej strane.
-> Jozka: nejde o to ze su na prd alebo co ale skor o to ze volat je viac na jednu stranu nez pekne "vystredeny aj s volantovou tycou" zaujimalo by ma ,ze ci to mam len ja takyto problem alebo to ma kazdy co daval podobny volant do auta ...