skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
2020
- zima 2019/20 :
- dokončenie interiéru
- zasklenie predného a zadného okna + vyleštené hliníkové lišty a samotné sklá ( keď dovolili teploty )
- výroba náhrad za hliníkové lišty na prahy dverí z nerezu ( vlastná realizácia )
- dokončenie motorového priestoru ( chýba originál karburátor na termosytič, realizácia najskôr do konca sezóny )
- zakúpenie 15L ultrazvukovej čističky na ND :D
- výroba nového dna kufra podľa originálu + zalakovanie proti vlhkosti a následnému zvlneniu
- dolepenie gumových profilov na utesnenie zadných blatníkov s karosériou, vyliatie resistinom ML
- nasadenie mechanizmu stieračov a motorčeka
-osadenie gumového tesnenia na kufor
-doplnil kartu o fotky
2024
- chystaný veľký upgrade auta a garáže
- presťahovaná Angelika do nového domova
- zima 2019/20 :
- dokončenie interiéru
- zasklenie predného a zadného okna + vyleštené hliníkové lišty a samotné sklá ( keď dovolili teploty )
- výroba náhrad za hliníkové lišty na prahy dverí z nerezu ( vlastná realizácia )
- dokončenie motorového priestoru ( chýba originál karburátor na termosytič, realizácia najskôr do konca sezóny )
- zakúpenie 15L ultrazvukovej čističky na ND :D
- výroba nového dna kufra podľa originálu + zalakovanie proti vlhkosti a následnému zvlneniu
- dolepenie gumových profilov na utesnenie zadných blatníkov s karosériou, vyliatie resistinom ML
- nasadenie mechanizmu stieračov a motorčeka
-osadenie gumového tesnenia na kufor
-doplnil kartu o fotky
2024
- chystaný veľký upgrade auta a garáže
- presťahovaná Angelika do nového domova
ANGELIKA - komentáře:
ked zeny nevedia cuvat ...

-> dragon_cb_cz: je tam teraz termostat 82 stupnovy a robi to stale bordel ... mal som original staru vyrobu a ten bol fajn ale vydrzal len rok :/ rozmyslam nad termostatom z 120-favo ktory by som upravil a dal ho tam ale neviem neviem :/
-> Tomáššš: Jo, částečně se to tím stabilizuje, ono i bez běžícího větráku prostě nějaké teplo v radiátoru topení a ve vedení odevzdáš a je to znát. Ale pokud ti to při zavřeném topení dělá bordel, tak bych koukal na termostat - na kile je chladící okruh tak jednoduchej, že se tam nic moc jiného podělat nemůže (pokud je chladič nezarostlej).
kupil som termostat vymenim ho a uvidim, kazdopadne je to zaujimave ...
povedal by som ze ked to ide cez kurenie ( nejde vrtula kurenia len preteka skrz radiator) chladiaci ohruh je vacsi koli mnozstvu vody,takze teplota nema az taky vykyv ako pri zatvorenom termostate. Je to len moj usudok. Ale co skodovka to original ...
-> vhml: mas zapojene chladenie posledneho valca ? v bloku je ventil,resp.prietokovy srob...

-> vhml: mas zapojene chladenie posledneho valca ? v bloku je ventil,resp.prietokovy srob...
-> dragon_cb_cz:
No jo no, holt moje terminologie pochází z doby, kdy ještě nikdo o žádný Wikipedie ještě nikdo nic netušil..
-> vhml: Aha, to jsem nezaznamenal.. takže malej, velkej, největší !!!


-> vhml: Aha, to jsem nezaznamenal.. takže malej, velkej, největší !!!
-> Jozka 19.03.14 16:33:08: se škodováckým topením jo. Sofistikovanější vozy už maj ventil v topení tak, že to radiátor obtýká a voda tak může pořád proudit
-> dragon_cb_cz: Tuhle terminologii slyším prvně..
Bych spíš řekl "zavřený termostat" = téměř žádný okruh.. 


-> Tomáššš: "Malý okruh" == zavřený termostat, "velký okruh" == otevřený termostat, s topením to nemá co dělat... jinak pokud ti to vyleze na 100-110 stupňů a pak prudce spadne, tak podle mě pozdě otevírá termostat.
-> Tomáššš: Aj, tak s řídkejma vrtulema zkušenosti bohužel nemám..

-> Jozka: -> kubo980: problemy nastali ako som zalozil 5listovu vrtulu a vymenil termostat za iny lebo termostat odisiel a motor sa nevedel vobec zohriat. Dnes som kupil novy termostat ,zajtra ho zalozim a uvidim co to povie ... Auto musim mat vporiadku lebo ma cakaju svadby 

-> Tomáššš: Mě to přijde takhle na dálku v pořádku.. jezdit svižně se sérií a se zavřeným topením se dle mejch poznatků dá tak do +10°C přibližně - dle stavu soustavy.. na malej okruh v ní běhají nanejvejš 4 litry vody a chybí docela slušná teplosměnná plocha..
-> Tomáššš: A prehrieva sa ti tak ze tlačí von vodu? čidlo teploty maš ok? aj ukostrenie pristrojovky? nestupne teplota pri zapnuti svetiel?
-> kubo980 18.03.14 10:24:29: obratene
pri otvorenom kureni teplota je ok pri zatvorenom kureni je vysia teplota ...

-> kubo980: Asi obráceně to popisuje.. ale úplně tomu popisu taky nerozumím..
Na "malej okruh" se mi zdá normální, že teplota jde rychle nahoru, překmitne i ke 100, mezitím se rychleji (než na "velkej okruh") otevře termostat a teplota spadne dolů - na chvíli, pak by zas měla vylýzt a v závislosti na okolnostech (venkovní teplota, zatížení motoru) se buď držet na úrovni dle provedení termostatu anebo se zvyšovat.. S otevřeným topením jde vše pomaleji a teplota by se (víceméně) za všech okolností měla ustálit cca na otevírací teplotě termostatu..
Na "malej okruh" se mi zdá normální, že teplota jde rychle nahoru, překmitne i ke 100, mezitím se rychleji (než na "velkej okruh") otevře termostat a teplota spadne dolů - na chvíli, pak by zas měla vylýzt a v závislosti na okolnostech (venkovní teplota, zatížení motoru) se buď držet na úrovni dle provedení termostatu anebo se zvyšovat.. S otevřeným topením jde vše pomaleji a teplota by se (víceméně) za všech okolností měla ustálit cca na otevírací teplotě termostatu..
-> Tomáššš: To znamena ze pri otvorenom kureni sa ti motor prehrieva a pri zavretom nie?
-> Eidy: aspon som v tom,ze velky okruh je skrz kurenie (motor,kurenie,chladic) , a maly je ked zatvoris ventil pred kurenim ... cize iba (motor a chladic)
-> Tomáššš: A co znamená malý a velký okruh?