Erbecya Erbecya

komentáře | popis | fotky | TTomas | 02.02.14 20:05 | 101x v oblíbených
Na zaklade techto fotek jsem v lete roku 2008 odcestoval 300km a po shlednuti se rozhodl, ze bude moje. Typ 722 - Skoda 100L vyrobena 9.dubna 1976. V roce 1984 prosla vymenenou karoserie. Behem leta jsem si uzival paradni jizdu a na podzim tehoz roku jsem zapocal GO, kterou snad konecne letos dodelam.

Erbecya - komentáře:

19:15:45
25.02.2013
-> TTomas: : krásná práce 4
19:10:29
25.02.2013
maras
asi jsem na technologii v tu pravou chvíli nedával pozor, nebo jsem mimo mísu, ale jaký smysl má prochladnutí klikovky???

vim že se to dá dělat při kalení pro úplný rozpad austenitu na martenzit.

Pro obnovu struktury krystalové mřížky bych spíše rekristalizační žíhání - ohřev a výdrž na teplotě určité teplotě
18:58:48
25.02.2013
U-Geen
-> Zazaa: mno ale lizat nanuk s -184stC bych asi nechtel :-)
18:54:00
25.02.2013
Zazaa
-> TTomas: to mas jak nanuk :)

si pamatuju ze za mlada na brigosce v mrazirnach sme chladili na komore flasky a co bylo pod 40% i zmrzlo :)
18:53:55
25.02.2013
m8rinek
-> TTomas: A obsah uhlíku víš?
18:50:52
25.02.2013
TTomas
-> vhml: Rum zasadne chladim na -184°C4
upraveno 1x, naposled 25.02.2013 18:51:17
18:50:12
25.02.2013
TTomas
-> m8rinek: Obecne plati, ze cim cerstvejsi je vyrobek, tim to ma vetsi prinos, ale smysl to ma vzdy nebo v nej alespon doufam4
18:49:33
25.02.2013
vhml
-> TTomas: taky mas mrazak do -80 kde vyborne chladiš rum? 3
18:47:51
25.02.2013
m8rinek
-> TTomas: Vychladit v mrazáku? Kvůli dosažení Mf? Nemá to smysl těsně po odlití (případně tváření?). Jen se ptám, jinak jsem tupá lopata :).
18:45:11
25.02.2013
TTomas
-> vhml: To finalni zalesteni oproti tomu brouseni nestoji ani za rec a s pripadnym lomem v olejovym kanalu holt nenadelam nic. Alespon jsem se pokusil a poradnej ji vychladil v mrazaku4
18:16:53
25.02.2013
vhml
-> TTomas: jak přínos určitě jo, ale ne takhle do lesku psích kulek :-)



Kazdopadne kila dolů se sakra počítaj :-)



Me treba praskla klika pod loziskem, od olejovýho kanálu.
18:08:52
25.02.2013
m8rinek
-> TTomas: Nooo co jsem měl v ruce prasklou fabrickou kliku, tak v místě praskliny byly všechny 90° a poréznost jedno :))). Ale tam to nemusí prasknout pokaždě pochopitelně.
upraveno 1x, naposled 25.02.2013 18:20:53
18:02:18
25.02.2013
jourin
-> m8rinek: Já myslím že takhle je to výrazně lepší.. když to praskne, tak to alespoň vypadá dobře na poliččce :-D
17:51:20
25.02.2013
TTomas
-> kreten: Trosku zvetsit vrtani a par veci jinak. Jak to dodelam, tak to sem dam. Vykon si netroufam odhadovat.



-> Tuner#2: Nejsem si uplne jistej, ale zatim snad jeste jo4



-> vhml: Jo praci to dalo, ale kdyz uz se mi podarilo sehnat novou kliku, tak jsem si s ni musel trosku pohrat. Navic jsem pri vazeni zjistil, ze jsem shodil skoro 2kg dolu a to se i u Hornu pocita ne?1



-> Zazaa: Nejhorsi na tom je, ze me to nejspis ceka jeste jednou se 723



-> m8rinek: Castecne mate s Vaclavem pravdu, ale tady neprobehlo jenom brouseni a lesteni. Navic vzdy je lepsi lestenej povrch a kulaty hrany, nez porezni s 90°4
17:45:17
25.02.2013
Citr0nik
tááááááá klukáááááá 9 aj ja chcem! 1
17:29:48
25.02.2013
m8rinek
-> Tuner#2: Jenže vhml má do jistý míry pravdu. Klika totiž praská tam kde tomu leštění zas tak moc nepomůže. Ne že bych ji taky neleštil, ale ne takhle do bezvědomí :D.
17:11:05
25.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 25.02.13 17:05:56: No zrovna u kliky to blbost není a když jsem četl TTomasovo uvahy co a jak s motorem a co mu bude dopřávat za oleje apod. tak to bude zcela jiná liga. Těším se na to...
17:06:29
25.02.2013
Zazaa
kua dneska sem byl v praze ... videt to driv vzal sem ti jeste jednu kliku, vecery prej budou jeste dlouhy :)))
17:05:56
25.02.2013
vhml
-> TTomas: To muselo dát práce. A přitom ....3
16:59:06
25.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas: Jinak zdravej? 9
Extreme Tyres