skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 100 - rok výroby 1972 , barva světle hnědá, která se byla pouze v roce 1972
Jak jsem slíbil, postupně sem přidávám svá další auta.
27.07.2009 zakoupení Hunderky na Aukru
05.08.2009 převezení Huderky z Ostravy do Prahy (po vlastní ose, po dálnici)
09.09.2009 po prvním umytí i první focení :)
24.10.2009 oficielní představení na 9.srazu SKODAHOME.cz
15.11.2009 naofocena kolekce fotek před započetím renovace
Přez zimu chci provést renovační proces, který je již částečně v chodu a na jaře příštího roku by měla hundertka dostat nový lak. Více o autu najdete na forum.skodahome.cz/index. php?showtopic=...
Dnes 21.11.2009 započala renovace hudertky, více napoví foto. Také jsem objevil první místo na vyvaření.
Tak jsem dnes 22.11.2009 opět většinu dne strávil v garáži a dělal na hundertce. Komplrtně odstrojená přední část vozu.
24.11.2009 Začíná se pomalu strojit zrenovovaný předek. Nyní na řadu přicházejí brzdy a přední náprava.
25.11.2009 Po očištění přední nápravy následoval šok a zjištění, že bude nutno vyměnit hlavní část přední nápravy :(
29.11.2009 Tak náprava dostala zánovní hlavní nosník, jinak byla pouze očištěna a stříknuta. Podle předchozího majitele byla letos generálkována, čemuž také odpovídá její stav včetně nové spojovací tyče.
03.12.2009 Hundertka dostala nové brzdové, spojkové i benzínové potrubí. Už chybí jen zadní spojovací trubky. Dále byly namontovány nové kotouče a zrepasované brzdiče. Kotouče a brzdové destičky jsou od firmy FERODO.
09.12.2009 Je připravena přední náprava k montáži zpět do hunderky a dnes jsem zpět namontoval nádrž, včetně nové gumy (průchodky) skrz podběh. Též byla nasazena i nová hadice k nálévání benzinu.
11.12.2009 Byla zpět namontována předníé náprava včetně připojení brzd. Nyní již přijde na řadu plechařina přední části.
Přez vánoce do konce února byla pauza, v garáži se netopilo:)
Začátkem března začalo čištění karoserie a natírání antikorozní barvou Alkyton.
03.04.2010 byly vystříkány dutiny a pokračovaly práce na karoserii.
18.04.2010 byla provedena demontáž dveří a jejich příprava na lak
14.04.2010 přišlo na řadu tmelení a broušení - příprava na lak
08.06.2010 konečně se začalo s lakováním karoserie a byl zvolen stejný odstín jako byl na autě v roce 1972 kdy Hundertka vyjela z Bolky
29.06.2010 dolakovány dveře a začalo nastrojování :)
01.07.2010 jsem dodělal na 99% renovaci "HUNDERTKY" :) a provedl zkušební jízdu, která dopadla velmi dobře.
AKCE 2010:
11.07.2010 Nafocení kolekce fotografií pro článek SKODAHOME.cz
10.08.2010 Představení huderky dětem na LDT Sázava Sedliště
15.08.2010 Výlet s Huderkou po okolí a zastavili jsme s manželkou i v Obříství u památníku Bedřicha Smetany. Zároveň jsme si prohlédli i jeho muzeum
Jak jsem slíbil, postupně sem přidávám svá další auta.
27.07.2009 zakoupení Hunderky na Aukru
05.08.2009 převezení Huderky z Ostravy do Prahy (po vlastní ose, po dálnici)
09.09.2009 po prvním umytí i první focení :)
24.10.2009 oficielní představení na 9.srazu SKODAHOME.cz
15.11.2009 naofocena kolekce fotek před započetím renovace
Přez zimu chci provést renovační proces, který je již částečně v chodu a na jaře příštího roku by měla hundertka dostat nový lak. Více o autu najdete na forum.skodahome.cz/index. php?showtopic=...
Dnes 21.11.2009 započala renovace hudertky, více napoví foto. Také jsem objevil první místo na vyvaření.
Tak jsem dnes 22.11.2009 opět většinu dne strávil v garáži a dělal na hundertce. Komplrtně odstrojená přední část vozu.
24.11.2009 Začíná se pomalu strojit zrenovovaný předek. Nyní na řadu přicházejí brzdy a přední náprava.
25.11.2009 Po očištění přední nápravy následoval šok a zjištění, že bude nutno vyměnit hlavní část přední nápravy :(
29.11.2009 Tak náprava dostala zánovní hlavní nosník, jinak byla pouze očištěna a stříknuta. Podle předchozího majitele byla letos generálkována, čemuž také odpovídá její stav včetně nové spojovací tyče.
03.12.2009 Hundertka dostala nové brzdové, spojkové i benzínové potrubí. Už chybí jen zadní spojovací trubky. Dále byly namontovány nové kotouče a zrepasované brzdiče. Kotouče a brzdové destičky jsou od firmy FERODO.
09.12.2009 Je připravena přední náprava k montáži zpět do hunderky a dnes jsem zpět namontoval nádrž, včetně nové gumy (průchodky) skrz podběh. Též byla nasazena i nová hadice k nálévání benzinu.
11.12.2009 Byla zpět namontována předníé náprava včetně připojení brzd. Nyní již přijde na řadu plechařina přední části.
Přez vánoce do konce února byla pauza, v garáži se netopilo:)
Začátkem března začalo čištění karoserie a natírání antikorozní barvou Alkyton.
03.04.2010 byly vystříkány dutiny a pokračovaly práce na karoserii.
18.04.2010 byla provedena demontáž dveří a jejich příprava na lak
14.04.2010 přišlo na řadu tmelení a broušení - příprava na lak
08.06.2010 konečně se začalo s lakováním karoserie a byl zvolen stejný odstín jako byl na autě v roce 1972 kdy Hundertka vyjela z Bolky
29.06.2010 dolakovány dveře a začalo nastrojování :)
01.07.2010 jsem dodělal na 99% renovaci "HUNDERTKY" :) a provedl zkušební jízdu, která dopadla velmi dobře.
AKCE 2010:
11.07.2010 Nafocení kolekce fotografií pro článek SKODAHOME.cz
10.08.2010 Představení huderky dětem na LDT Sázava Sedliště
15.08.2010 Výlet s Huderkou po okolí a zastavili jsme s manželkou i v Obříství u památníku Bedřicha Smetany. Zároveň jsme si prohlédli i jeho muzeum
Olin / Škoda 100 - hundertka - komentáře:
19:49:23
12.11.2009
12.11.2009
havlik
-> Olin1000: a to na tom máš nějaký prolisy?
19:49:00
12.11.2009
12.11.2009
Pavel P..
kamarád má taky stovečku v týhle barvě... rok 71, vše origo i blatník s dvířkama níž.
19:47:53
12.11.2009
12.11.2009
Olin1000
-> Vena: Konec roku už tato barva byla, dostala ji auta modelového roku 1972 a ta se již vyráběla i koncem roku 1971. Jinak ta tvá je moc hezká a mám ji také v oblíbených, protože je tak trochu mojí inspirací
19:33:24
12.11.2009
12.11.2009
Vena
-> Olin1000: Krásná stovečka,držím palce při renovaci.
Jak tak koukám,mám konkurenta se stejně barevným autem,proto si tě dám do oblíbených:)
Řek bych že stovek s touhle barvou je málo,aspoň já jsem nikdy na srazu takovou neviděl... Interier mám taky ve stejné barvě:) Nebo spíš měl jsem,teď tam je černý deluxe, (origo je na půdě kvůli př. sedačkám,stav jejich čalounění je mizerný )Jestli někdy seženu v dobrém stavu určitě to přehodím.Jinak tahle barva se musela lakovat už v roce 1971 páč ta moje je vyrobená někdy na podzim 1971.
Jak tak koukám,mám konkurenta se stejně barevným autem,proto si tě dám do oblíbených:)
Řek bych že stovek s touhle barvou je málo,aspoň já jsem nikdy na srazu takovou neviděl... Interier mám taky ve stejné barvě:) Nebo spíš měl jsem,teď tam je černý deluxe, (origo je na půdě kvůli př. sedačkám,stav jejich čalounění je mizerný )Jestli někdy seženu v dobrém stavu určitě to přehodím.Jinak tahle barva se musela lakovat už v roce 1971 páč ta moje je vyrobená někdy na podzim 1971.
12:13:14
12.11.2009
12.11.2009
Labros
tak to je unikát v téhle barvě. Snad se povede i na novém laku.
11:07:00
12.11.2009
12.11.2009
Olin1000
Čalounění je v originál barvě, jen sedák u řidiče je opravovaný. Je to zajímavý kousek interier i auto je ve světle hnědé.
10:07:51
12.11.2009
12.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
čalounění origo?
21:15:42
11.11.2009
11.11.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Olin1000: ja som to tak celkom nemyslel ... ale samozrejme treba aj na to prostriedky a garaz ak je tych aut viac samozrejme,srdiecko pre znacku je,ale niekto si nemoze dovolit viac kar tak sa musi uspokojit s jednym autickom ktoremu da svoju lasku ,cas,a tie financie
21:09:36
11.11.2009
11.11.2009
Olin1000
Řekl bych, že než o tom, že na to člověk má, je to o srdíčku ke značce Škoda. Stovka byla v roce 1983 mé první vlastní auto.
19:10:18
11.11.2009
11.11.2009
Tomo - zrušená registrace
-> palinator: ked ma na to
19:09:17
11.11.2009
11.11.2009
palinator
Proč se musí všechny hezký auta soustřeďovat v rukou jednoho člověka?
18:06:23
11.11.2009
11.11.2009
MATTESS
aaa, další kousek z Olinova muzea
17:56:21
11.11.2009
11.11.2009
Tomo - zrušená registrace
moc pekna :)