skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 100 RS
podvozek - emkové nápravy, snížené pružiny, přitvrzené tlumiče
motor - Favorit, snížená hlava, leštěné a zvětšené kanály, vačka 280/280, laděný výfuk
interier - sedačky z opela calibry, sportovní volant, sportovní pásy, hasicí přístroj, deska místo zadních sedadel
exterier - světelná rampa, zrcátka beskyd, polepy
podvozek - emkové nápravy, snížené pružiny, přitvrzené tlumiče
motor - Favorit, snížená hlava, leštěné a zvětšené kanály, vačka 280/280, laděný výfuk
interier - sedačky z opela calibry, sportovní volant, sportovní pásy, hasicí přístroj, deska místo zadních sedadel
exterier - světelná rampa, zrcátka beskyd, polepy
Mejra - komentáře:
Ahoj, tak zatim sem neměl žádný problém s chlazením, uchladí se to v pohodě a topí to taky dobře. Příští rok chci udělat náporový chlazení a co se týče tý kapoty, tak s tou už sem to koupil a popravdě taky to neni muj vkus. Teď budu dělat novou světelnou rampu. Chci to udělat trochu jako 120S, ale bude to s nárazníkama
-> suri:



-> Tomo: hej a ložiská čo nato?
-> Tomo: jj asi bych to tak taky typoval a ještě navíc ta "lepší" plastová vrtule 

-> Ferda: pravde podobe dal mensiu remenicku :) tym padom vrtula sa viac toci ...a chladic lepsie chladi ... popripade iny chladic (LS/ERKO) podla mna ...



Vcelku zajímavé... a jak se to uchladí s tím fávo motorem? a je tam topení?

čus,jen muj osobní názor sundat tu přední zamračenou kapotu a bude to OK.Ale je to jen muj názor.Jinak jsem měl tu čest v Bešinách.jiří