skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
_.._Zdravím_.._
Tak jsem se konečně dočkal. Jsem třetí majitel.
Škoda 100/722
R.v. 1972
Barva : Modrá - základní
Výkon motoru (kW) : 35,3 - 48 koní
Celková hmotnost : 1195 Kg
tažné zařízení dle : ISO 50 (hmotnost přívěsu - 400 Kg)
Všechny blatníky + přední čelo : pozink
Motor origo :
Čtyř dobý OHV
zdvihový objem válců : 988 cm3
Ujeté kilometry : Poctivých 54000 Km
Na místo dynama je tam alternátor (asi Š 120)
Plánuju dát autí do pořadku a v lednu hurá na STK.
Přišel jsem na pár nemilích skutečností a to že je schnilá přední čast kufru a našel jsem dokonce jednu díru v podlaze u řidiče v rožku u blatníku. Takže to se musí nějak pořešit a potom sem to chtěl stříknout ale nevím jak to všechno vyjde finančně a časově když tak bych mu dal new kabátek až na Jaře.
8.11. 2008 - Instalováno radio
15.11. 2008 - Zprovozněno el. vysouvání antény
5.12. 2008 - Namontovány svody+výkuk ze Škody 120
6.12. 2008 - Výměna schnilé vaničky kufru za novou
12.01. 2009 - Nová STK =D
5.8. 2009 - Den D
Tak jsem se konečně dočkal. Jsem třetí majitel.
Škoda 100/722
R.v. 1972
Barva : Modrá - základní
Výkon motoru (kW) : 35,3 - 48 koní
Celková hmotnost : 1195 Kg
tažné zařízení dle : ISO 50 (hmotnost přívěsu - 400 Kg)
Všechny blatníky + přední čelo : pozink
Motor origo :
Čtyř dobý OHV
zdvihový objem válců : 988 cm3
Ujeté kilometry : Poctivých 54000 Km
Na místo dynama je tam alternátor (asi Š 120)
Plánuju dát autí do pořadku a v lednu hurá na STK.
Přišel jsem na pár nemilích skutečností a to že je schnilá přední čast kufru a našel jsem dokonce jednu díru v podlaze u řidiče v rožku u blatníku. Takže to se musí nějak pořešit a potom sem to chtěl stříknout ale nevím jak to všechno vyjde finančně a časově když tak bych mu dal new kabátek až na Jaře.
8.11. 2008 - Instalováno radio
15.11. 2008 - Zprovozněno el. vysouvání antény
5.12. 2008 - Namontovány svody+výkuk ze Škody 120
6.12. 2008 - Výměna schnilé vaničky kufru za novou
12.01. 2009 - Nová STK =D
5.8. 2009 - Den D
Pípa / Škoda 100 _ 722 - komentáře:
Tak co chlapi co ta valaška?Nám už došla potv rzená přihláška.
-> Savec: vzhladom k r.v. (72) by som tipol ze mysli ten co vyzera ako 73 ale ma tie dvierka nizsie
jako myslíš,normalní pravý přední blatník na kiléčko?
fakt ma ten nalevací otvor níž! ty myslíš ten blatník s tím vysouvacím víčkem, co měli eště ty první kiléčka?
fakt ma ten nalevací otvor níž! ty myslíš ten blatník s tím vysouvacím víčkem, co měli eště ty první kiléčka?
neda sa zohnat original blatnik..(nalievaci otvor ma nizsie)
zdarec Bratře kilová ,tak co kdy tam šoupnem nějaké ty fotečky z tej našej Ladící kůry?

Tak co pane jak se daří? potkáme se na valašce?
zdravíčko šéfe ,tak co ,ja myslím že je nejvyšší čas sa do teho pustit ,abysme to stihli do podzima,prace bude až až ...

No ja si myslím že by to šlo
, Pustíme se do toho a uvidíme jestli se postavíme na start.

no myslím že eště trochu to poladíme a hura na to ,Ve stopě Valašské zimy 2010,to by šlo co ty na to?
Že váháš brácho



tak konečně máš tu stk ,tak ted už nam nic nebraní abysme sa pustili do díla 

-> tomo :((: od 0 do 10, tak blatníky a přední čelo jsou pozinkované takže 0, podlaha v pořádku pouze povrchová rez,takže 1, podběhy sem tam nějaká ta dírka 2, prahy vyfoukané pěnou zhnilé 8
na heveru se to nedá zvednout, kufr v pořádku 0 , vanička kufru nová


-> Pípa: ako je na tom s hrdzou... ???



Jo, a auto je to stáré tak proč se neřídit starýma normama, že..,

-> Robo13: podľa starej normy má ...
kilo nema 48 koni
Jo jo už se na tom pracuje, možná dnes 

Foto 

chce to foto
