hellboy / Škoda 100 hellboy / Škoda 100

komentáře | popis | fotky | elév | 12.11.08 07:08 | 22x v oblíbených
Popis auta

Typ auta: Škoda 100L

Rok výroby: 1971



Úpravy:



Karoserie:

- kompletně celá karoserie vyvařena

- přední dvouoké čelo vyměněno za čtyřoko zrušena chrom lišta dole doplněno spoilerem

- přední blatníky vyměněny a doplněny o plastové přepážky chránící hrnce světel

- úprava předních podběhů a torpeda dle rozměru kol

- do zadních dveří doplněno stahování oken

- převaření středového tunelu pro zástavbu 5-ti st. převodovky

- v prazích zrušeny otvory pro zvedák

- vyměněny zadní blatníky převařené lemy a doplněny o plastové přepážky. Boční kovové mřížky otvorů přívodu vzduchu k chladiči nahrazeny Alu mřížkou.

- upraveny zadní podběhy dle rozměrů kol

- zadní kapota původní pojistka otevřeného stavu nahrazena plynovou vzpěrou zavařeny otvory po znaku

- zadní čelo má vyřezané výdechové otvory překryté ALU mřížkou



Podvozek:

- vpředu repasovaná náprava doplněná o hřebenové řízení

- v zadu výměna pružin za 120M

- Alu třídílná kola MTX 8,9J /13

- pneu 205/60R13 Falken



Exteriér:

- barva červená metalíza Flamengo

- tónovaná okna

- přední světla doplněna o stroboskopy a přídavná dálková ještě o led parkovačky

- nárazník osazen přídavnými mlhovkami

- přední blinkry osazeny čirým sklem

- klakson nahrazen tří trubkovou fanfárou umístěnou v předním blatníku před přepážkou

- ze spodu 8-mi barevné led podsvícení

- ramínka stěračů upravena na pružné lišty a vyleštěna

- hliníkový rámeček předního a zadního okna vyleštěn a nalakován

- chromovaná plastová zpětná zrcátka

- hliníkové krytky odtokových žlábků nahrazeny plastovou chromovou lemovkou

- zadní světla předělána na dvouvláknové žárovky

- původní gumové zástěrky nahrazeny plastovými dle velikosti kola



Interiér:

- přístrojová deska. Vrch přístrojové desky polepen vínově červeným leskimem a doplněn o otáčkoměr auto-style zabudovaný v obalu sport zrcátka. Popelník nahrazen autorádiem a přesunut do spodního Alu panelu. Na levé straně přístrojovka doplněna o progres-metr. Zkrácené páčky směrových a dálkových světel dle průměru volantu.

- pod přístrojovou deskou zabudován Alu panel vlastní výroby osazen panelem vypínačů, zástrčkou se zapalovačem, budíky (tlak oleje, voltmetr a ampérmetr) a popelníkem.

- podlaha interiéru polepena zátěžovým kobercem šedé a vínové barvy dále překryta olemovanými koberečky s logem škoda

- podlaha u řidiče a spolujezdce nasvícena modrým neonem

- na řadící páce použito madlo z fábie RS s koženou manžetou

- přední sedadla auto-styl samonavíjecí pásy

- zadní sedadla původní

- čalounění dveří vyřezané z plastu polepené vínově červeným leskimem

- dveře osazené centrálním zamykáním na dálkové ovládání spojené z alarmem

- původní čalounění střechy a sloupků přestříkané na černo

- původní radiátor topení nahrazen radiátorem z favorita, přívodní gumové hadice nahrazeny nerezovou trubkou. Plastové hadice pro přívod vzduchu k topení nahrazeny hliníkovými.



Audio:

- autorádio Panasonic CQ-C8300N

- v předních dveřích a zadním platě tří pásmové repro Pioneer

- za zadními sedadly aktivní subwoofer Dexon s předřazeným 1F kapacitorem



Motor:

- motor použit ze Š130, snížená hlava,

- leštěný nerezový příčný výfuk průměr 100 x 60 cm vlastní výroby

- použit 75A alternátor

- chlazení v repasovaném původním chladiči pomocí elektrického ventilátoru spínaného teplotním čidlem



Převodovka:

- pětistupňová stálý převod 4,22

hellboy / Škoda 100 - komentáře:

14:25:41
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elév: Hezký kolečka.4
14:53:07
10.11.2008
elév
Teď je tam rozměr 205/60/R13 ale mohly by být o něco nižší tak 50 a širší 215 - 225. Jak je ohrkám zkusím zase jiný rozměr
14:39:05
10.11.2008
radekp
-> elév: a jaké gumy tam máš?
11:12:29
10.11.2008
elév
Zatím mám v autě krátký pětikvalt a s těmi původními koly jsem musel hodně točit a opravdu rychle řadit a navíc každá nevyhnutá díra znamenala poškození disku vyšší profil by to mohl trošku ztlumit. Včera jsem to projížděl a sedí to bombasticky
09:51:46
10.11.2008
radekp
-> elév: Moc pěkné kolečka! Jsem sice na gumy nižšího profilu, ale tys je už měl a nebavilo tě tolik točit?1
06:25:00
10.11.2008
elév
06:24:31
10.11.2008
elév
06:22:41
10.11.2008
elév
06:20:57
10.11.2008
elév
Včera jsem dokončil výměnu kol spojenou s GO brzdového systému a výměnou kolových šteftů za delší1 1 1
zvětšit hellboy / Škoda 100 - obrázek od elév vložen 10.11.2008 06:20:57
10:56:03
02.11.2008
m8rinek
-> Eidy: tohle je malinko něco jinýho 4
10:38:22
01.11.2008
Turda
-> Eidy: Na Slovensku, to je jasný, ale takhle to vypadá, jako kdybych řikal sedanovi 120ce RAPID! 3
23:52:28
31.10.2008
mb136gl
-> Eidy: alebo aj rapide, u nás sa všetko od 1000MB po rapid volá embečka, taký sprostý dedinský zvyk
23:26:30
31.10.2008
Eidy
-> m8rinek: tak někdo říká eMBéčko i stodvacítce, takže klid.
10:45:30
31.10.2008
Tuxik
-> m8rinek: 3 3
18:53:11
30.10.2008
Turda
-> m8rinek: 3 3
18:47:59
30.10.2008
m8rinek
-> furino: erko? ti jebe?
18:45:30
30.10.2008
furino
ty jo mazec...moooooc krásné eRko
13:56:52
20.10.2008
elév
Metalízu s lakem mi stříkal kamarád lakýrník přípravu jsem prováděl sam po plnič
Extreme Tyres