daš potom foto?
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   100s.webnode.cz/
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
      Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Ivo / Škoda 100s - komentáře:
20:07:29
22.03.2010
22.03.2010

4dams
			
				
			
		
		
-> omaret: robili sa aj osemkanalove liatinove hlavy? to som nevedel
 daš potom foto?
	
 daš potom foto?20:03:11
22.03.2010
22.03.2010

omaret
			
				
			
		
		
-> 4dams: 
jak jsem napsal, je to něco mezi 120S a mou fantazií, jinak když tam dám LITINOVEJ osmikanál, tak to právě bude ke 120S mít rázem blíž
	jak jsem napsal, je to něco mezi 120S a mou fantazií, jinak když tam dám LITINOVEJ osmikanál, tak to právě bude ke 120S mít rázem blíž

20:00:22
22.03.2010
22.03.2010

4dams
			
				
			
		
		
(plán na léto 2010 litinový osmikanál, sání přes hlavu + 2× weber 40DCOE a taky spec. výfukový svody na míru)... ale toto uz nebude original 120 S
	18:52:10
08.01.2010
08.01.2010

radekp
			
				
			
		
		
-> omaret: 
 Tak to jo
	
 Tak to jo18:50:24
08.01.2010
08.01.2010

omaret
			
				
			
		
		
-> radekp: 
ahoj pane, je to základ, v té kose se mi moc nechce makat, ale vždycky po kousku něco udělám, ale jak píšeš, bude to až k hranám :-)
-> akvarko: díky, jasná věc :-) pomalu na to připravím pošťačku :-D
	ahoj pane, je to základ, v té kose se mi moc nechce makat, ale vždycky po kousku něco udělám, ale jak píšeš, bude to až k hranám :-)
-> akvarko: díky, jasná věc :-) pomalu na to připravím pošťačku :-D
18:50:17
08.01.2010
08.01.2010

Tom_007
			
				
			
		
		
cest si tu mas too pekny preju hodne vyhranych zavodu
	
15:53:53
08.01.2010
08.01.2010

radekp
			
				
			
		
		
Polepy dobré,ale to ukončení....třeba na předním čele..nechceš zkusit vzít ještě jeden čtverec a nalepit ho přes hranu čela, kapoty? aby šel pruh čtverců až do kraje? Takhle se mi to ukončení zdá divné. I "rychlé pruhy" se táhnou po celém dílu
	14:42:25
08.01.2010
08.01.2010

akvarko
			
				
			
		
		
Ahoj kamarádíčku to jsou pěkný polepy 
 už se fag těším až to uvidím v akci ...a tebe na icq bo pomalu začneme posílat poklady od tebe ke mně 
 tak zatím aoj a držím paleček
	
 už se fag těším až to uvidím v akci ...a tebe na icq bo pomalu začneme posílat poklady od tebe ke mně 
 tak zatím aoj a držím paleček19:10:49
19.12.2009
19.12.2009

Maty110l
			
				
			
		
		
-> omaret: pěkný lepky...!!!
	09:50:32
19.12.2009
19.12.2009

Izzy Power - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> omaret: super.......
	
07:57:07
19.12.2009
19.12.2009

filcek
			
				
			
		
		
no hezky pokracujes jen tak dal uz se tesim na dalsi fotky
	
12:39:04
13.11.2009
13.11.2009

omaret
			
				
			
		
		
-> petr s: 
to jediný zatím ne, ale je to otázka času
	to jediný zatím ne, ale je to otázka času

22:01:33
04.11.2009
04.11.2009

petr s
			
				
			
		
		
-> omaret: Máš litinovej 8 kanál?
	22:00:07
04.11.2009
04.11.2009

omaret
			
				
			
		
		
tak, motor 1300 se zatím odkládá 
 zůstávám ve své třídě a začínám si plnit předsevzetí na 2010 
	
 zůstávám ve své třídě a začínám si plnit předsevzetí na 2010 
23:21:14
02.11.2009
02.11.2009

m8rinek
			
				
			
		
		
-> omaret: není co sledovat, dlouho jsem nic nenapsal :(
	18:07:39
02.11.2009
02.11.2009

omaret
			
				
			
		
		
-> m8rinek: 
jo, tohle sleduju, to co jsem psla by bylo v obdfobném duchu :-)
	jo, tohle sleduju, to co jsem psla by bylo v obdfobném duchu :-)
21:05:46
01.11.2009
01.11.2009

m8rinek
			
				
			
		
		
-> petr s: Čepek to tvrdí taky, proto jsem dal dvojité, nicméně na Krejbichově 280°(buh vi jakej asymetr) mi konický fungujou dobře, omezovač jsem ještě nepocítil a nikam vejš už to vytočit nešlo ;)
	20:30:30
01.11.2009
01.11.2009

petr s
			
				
			
		
		
-> m8rinek: Vydíš já to tvrdím pořád že konické pružiny jsou měkké a všeci si je vychvalují
	20:25:15
01.11.2009
01.11.2009

m8rinek
			
				
			
		
		
-> omaret: 1300 viz www.skoda110r.ic.cz/?page
=stavb...
	19:35:25
01.11.2009
01.11.2009

Maty110l
			
				
			
		
		
-> omaret: 1150 patří k autu,ale 1300 bude rvát asfalt...sem pro ni!
	
            Ivo / Škoda 100s
         
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      